Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piękny piękny, tylko ta cena...podobno w przedziale 100 tys. PLN !happybth

Opublikowano

no cudo niezle...bmw prze ostro do przodu i widac konkrety...choc przyznam sie szczerze ze znam ludzi ktorzy mieli k1300, albo r1200r i inne temu podobne i czasami potrafila sie psuc bardzo elektronika...moze czasem co za duzo to niezdrowo

Opublikowano

Ta lampa na układzie żyroskopowym to rewelacja - trzeba mieć nadzieję, że niedługo się rozpowszechni, bo jakoś kosmicznie droga technologia nie jest.

Opublikowano

Moto fajne !OKK , choc jestem w stanie zrozumiec dosc mocne narzekania tych, ktorzy kupili niedawno BMW K1300GT bedac przez firme przekonywanym, iz pozostanie on "flagowym" motocyklem BMW. Teraz juz tak nie jest :) .

PS. Dodatkowo mozna poczekac co zaoferuje nowy GW Hondy, ktory ma sie ukazac w 2012 roku :) .

Opublikowano

Fajny, naprawdę fajny, chociaż jeżeli chodzi o BMW u mnie nic nie przebije R1200GS...

  • Administrator
Opublikowano

Bardzo ciekawie to wygląda. Widać, że BMW w tej grupie moto wystawia K1600 GT na piedestał ... każda reklama marki pokazuje właśnie ten model :)

PS. Dodatkowo mozna poczekac co zaoferuje nowy GW Hondy, ktory ma sie ukazac w 2012 roku :) .

Wtedy trzeba będzie poczekać co BMW pokaże w temacie LT... bo to chyba ta półka !OKK

  • Klubowicze
Opublikowano

A coś słychać w sprawie modelu LT?

Opublikowano
A coś słychać w sprawie modelu LT?

Jak sie nie myle to GTL jest następcą LT . BMW dawno zapowiadało rezygnację z silnika tzw. pieca i wprowadzenie nowej 6 tki rzędowej ustawionej w poprzek motocykla .

Opublikowano

Zobaczcie od 3:40 ;) Najbardziej rozwaliła mnie nawigacja i sterowanie !piwko

Ehh marzenia !happybth

Opublikowano

Piękne moto i bardzo dobre na długie trasy, lecz jazda po mieście nie jest jej domeną, zresztą jak każdego turystyka !piwko

Opublikowano

Ten motocykl będzie miał tylko jedną wadę i będą to wysokie koszty produkcji, które będą musiały odbić się na cenie detalicznej.

  • Klubowicze
Opublikowano

trzeba poczekać ..... 5 lat i ceny używek będą w zasięgu.. lub złomy za dwa.

Opublikowano

Hmm, na razie to czekam na poczatek sprzedazy nowego BMW z jednego powodu... W momencie pojawienia sie go w salonach bedzie wiecej K1200LT w obiegu, a ich ceny, jak znam zycie, znaczaco spadna :) , bo chetnych zmiany modelu "na wiekszy" nie bedzie brakowalo !pomidor ...

  • Sympatycy
Opublikowano

W kwestii ceny: już od 91-95K PLN z dostawą w marcu.

Opublikowano

BMW to pewnie w tej klasie 91- 95 tysi za kompletnego "golasa", a dodatki na max. pewnie jakies 30 tysi :( ...

Juz LT kosztowal w wersji podstawowej ok. 18 teuro ;) ... z dodatkami szybko zbieralo sie 21- 23 teuro.

Opublikowano

Zobaczcie od 3:40 ;) Najbardziej rozwaliła mnie nawigacja i sterowanie :)

Ehh marzenia !OK

Widać, że w BMW Inżynierownie nie próżnują, moto dopracowane i funkcjonalne !tut

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Ale chyba do tej pory nikt nie zwrócił uwagi na odejście w tym modelu od typowego, znanego z BMW, obsługiwania kierunków, co jest widoczne w 4:35 min. filmu...

Opublikowano

Może to tylko jednorazowy "wybryk". Bo przycisków, przełączników jest i tak sporo, a zamiast 2 po obu stronach, to jeden na jednej :)

Opublikowano

Maszyna jest mega fajna. Na starość polecę takim dookoła Europy :naughty:

Opublikowano

Kolega dostał na dzień do dyspozycjii GTL-a, tak się spodobał że za tydzień odbiera własnego. Miałem okazje "dotknąć" to cacko. Pierwsze wrażenie to o k...wa ile tu jest bajerów :) no i pozycja za kierownicą prawie jak na chopperze !scooter Motocykl robi naprawde wrażenie !OK

Opublikowano

Kolega dostał na dzień do dyspozycjii GTL-a, tak się spodobał że za tydzień odbiera własnego. Miałem okazje "dotknąć" to cacko. Pierwsze wrażenie to o k...wa ile tu jest bajerów :( no i pozycja za kierownicą prawie jak na chopperze !scooter Motocykl robi naprawde wrażenie !OK

Jechałem na tym ,ale wcale nie siedziałem jak na chopperze, pozycja typowa jak na turystyku. Wedlug mnie za dużo elektoniki na motorze akurat rozprasza,a to szybki krok do zaparkowania komuś w bagażniku. Jedyne co mi się nie podobalo to mała dźwignia zmiany biegów, ciągle trafiałem w owiewkę zamiast w dźwignię no i trochę za szeroki do miasta

Opublikowano

Wedlug mnie za dużo elektoniki na motorze akurat rozprasza,a to szybki krok do zaparkowania komuś w bagażniku.

Dla posiadaczy BMW to standart, jak ktoś już jeździł motocyklami tej marki bez problemu ogarnia temat "bajerów", nowością w GTL jest pierścień sterujący coś podobnego do i-drive w samochodach.

Opublikowano

!sciana Dostałem własnie "propozycję nie do odrzucenia" od takiego co przesiada się na GTL.Chce odstąpić 1300GT po dwóch sezonach !placz1 .Minusem jest brak fv na zakup sprzeta !placz1

Opublikowano

Ponieważ jeżdżę tak jak pozwala motocykl (czyli z prędkością przy której czuję się bezpiecznie) więc z zasady nie wsiadam na moto powyżej 1000cm. Wiadomo, że nikt nie stosuje się do ograniczeń prędkości na moto (może poza nie odblokowanymi 50cm ;) ). Swoim komarkiem jeżdżę do ok 80-90km/h max. V-Stromem jeździłem do ok 110km/h (oczywiście w mieście). Im większa pojamność (i tym samym klasa motocykla) tym jeździ się szybciej i na nic zdaje się planowanie, że będę jechał wolno. Jak maszyna zachęca do odkręcenia to się tak jeździ i tyle. Z tego względu staram się nie przesiadać na większe pojemności choć dusza się rwie !kisss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...