Pollacco Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie wiem czy było ale maszyna jest mega:) http://www.bmwmotorcyclesus.com/k1600/36.cfm No i kolejna innowacyjność w postaci adaptujacych sie świateł!happybth http://www.youtube.com/watch?v=iz1pDehH5-g...player_embedded tym to w trase można pojechać!happybth:)!scooter pozdr.pollacco
pawko Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Piękny piękny, tylko ta cena...podobno w przedziale 100 tys. PLN !happybth
BiG Z Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 no cudo niezle...bmw prze ostro do przodu i widac konkrety...choc przyznam sie szczerze ze znam ludzi ktorzy mieli k1300, albo r1200r i inne temu podobne i czasami potrafila sie psuc bardzo elektronika...moze czasem co za duzo to niezdrowo
KAZI Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Ta lampa na układzie żyroskopowym to rewelacja - trzeba mieć nadzieję, że niedługo się rozpowszechni, bo jakoś kosmicznie droga technologia nie jest.
dr.big Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Moto fajne !OKK , choc jestem w stanie zrozumiec dosc mocne narzekania tych, ktorzy kupili niedawno BMW K1300GT bedac przez firme przekonywanym, iz pozostanie on "flagowym" motocyklem BMW. Teraz juz tak nie jest . PS. Dodatkowo mozna poczekac co zaoferuje nowy GW Hondy, ktory ma sie ukazac w 2012 roku .
Marcino1 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Fajny, naprawdę fajny, chociaż jeżeli chodzi o BMW u mnie nic nie przebije R1200GS...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Stycznia 2011 Administrator Opublikowano 20 Stycznia 2011 Bardzo ciekawie to wygląda. Widać, że BMW w tej grupie moto wystawia K1600 GT na piedestał ... każda reklama marki pokazuje właśnie ten model PS. Dodatkowo mozna poczekac co zaoferuje nowy GW Hondy, ktory ma sie ukazac w 2012 roku . Wtedy trzeba będzie poczekać co BMW pokaże w temacie LT... bo to chyba ta półka !OKK
Klubowicze ZYBEX Opublikowano 20 Stycznia 2011 Klubowicze Opublikowano 20 Stycznia 2011 A coś słychać w sprawie modelu LT?
DIZEL Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 A coś słychać w sprawie modelu LT? Jak sie nie myle to GTL jest następcą LT . BMW dawno zapowiadało rezygnację z silnika tzw. pieca i wprowadzenie nowej 6 tki rzędowej ustawionej w poprzek motocykla .
Sent Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Zobaczcie od 3:40 Najbardziej rozwaliła mnie nawigacja i sterowanie !piwko Ehh marzenia !happybth
Radio Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Piękne moto i bardzo dobre na długie trasy, lecz jazda po mieście nie jest jej domeną, zresztą jak każdego turystyka !piwko
Geni Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ten motocykl będzie miał tylko jedną wadę i będą to wysokie koszty produkcji, które będą musiały odbić się na cenie detalicznej.
Klubowicze ZYBEX Opublikowano 24 Stycznia 2011 Klubowicze Opublikowano 24 Stycznia 2011 trzeba poczekać ..... 5 lat i ceny używek będą w zasięgu.. lub złomy za dwa.
dr.big Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Hmm, na razie to czekam na poczatek sprzedazy nowego BMW z jednego powodu... W momencie pojawienia sie go w salonach bedzie wiecej K1200LT w obiegu, a ich ceny, jak znam zycie, znaczaco spadna , bo chetnych zmiany modelu "na wiekszy" nie bedzie brakowalo !pomidor ...
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 26 Stycznia 2011 Sympatycy Opublikowano 26 Stycznia 2011 W kwestii ceny: już od 91-95K PLN z dostawą w marcu.
dr.big Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 BMW to pewnie w tej klasie 91- 95 tysi za kompletnego "golasa", a dodatki na max. pewnie jakies 30 tysi ... Juz LT kosztowal w wersji podstawowej ok. 18 teuro ... z dodatkami szybko zbieralo sie 21- 23 teuro.
Lucjan73 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zobaczcie od 3:40 Najbardziej rozwaliła mnie nawigacja i sterowanie Ehh marzenia !OK Widać, że w BMW Inżynierownie nie próżnują, moto dopracowane i funkcjonalne !tut
dr.big Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Ale chyba do tej pory nikt nie zwrócił uwagi na odejście w tym modelu od typowego, znanego z BMW, obsługiwania kierunków, co jest widoczne w 4:35 min. filmu...
Sent Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Może to tylko jednorazowy "wybryk". Bo przycisków, przełączników jest i tak sporo, a zamiast 2 po obu stronach, to jeden na jednej
GOODWAY Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Maszyna jest mega fajna. Na starość polecę takim dookoła Europy
Lucjan73 Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Kolega dostał na dzień do dyspozycjii GTL-a, tak się spodobał że za tydzień odbiera własnego. Miałem okazje "dotknąć" to cacko. Pierwsze wrażenie to o k...wa ile tu jest bajerów no i pozycja za kierownicą prawie jak na chopperze !scooter Motocykl robi naprawde wrażenie !OK
Gość radiolog Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Kolega dostał na dzień do dyspozycjii GTL-a, tak się spodobał że za tydzień odbiera własnego. Miałem okazje "dotknąć" to cacko. Pierwsze wrażenie to o k...wa ile tu jest bajerów no i pozycja za kierownicą prawie jak na chopperze !scooter Motocykl robi naprawde wrażenie !OK Jechałem na tym ,ale wcale nie siedziałem jak na chopperze, pozycja typowa jak na turystyku. Wedlug mnie za dużo elektoniki na motorze akurat rozprasza,a to szybki krok do zaparkowania komuś w bagażniku. Jedyne co mi się nie podobalo to mała dźwignia zmiany biegów, ciągle trafiałem w owiewkę zamiast w dźwignię no i trochę za szeroki do miasta
Lucjan73 Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Wedlug mnie za dużo elektoniki na motorze akurat rozprasza,a to szybki krok do zaparkowania komuś w bagażniku. Dla posiadaczy BMW to standart, jak ktoś już jeździł motocyklami tej marki bez problemu ogarnia temat "bajerów", nowością w GTL jest pierścień sterujący coś podobnego do i-drive w samochodach.
krzys-68 Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 !sciana Dostałem własnie "propozycję nie do odrzucenia" od takiego co przesiada się na GTL.Chce odstąpić 1300GT po dwóch sezonach !placz1 .Minusem jest brak fv na zakup sprzeta !placz1
stapoz Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Ponieważ jeżdżę tak jak pozwala motocykl (czyli z prędkością przy której czuję się bezpiecznie) więc z zasady nie wsiadam na moto powyżej 1000cm. Wiadomo, że nikt nie stosuje się do ograniczeń prędkości na moto (może poza nie odblokowanymi 50cm ). Swoim komarkiem jeżdżę do ok 80-90km/h max. V-Stromem jeździłem do ok 110km/h (oczywiście w mieście). Im większa pojamność (i tym samym klasa motocykla) tym jeździ się szybciej i na nic zdaje się planowanie, że będę jechał wolno. Jak maszyna zachęca do odkręcenia to się tak jeździ i tyle. Z tego względu staram się nie przesiadać na większe pojemności choć dusza się rwie !kisss
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się