Sent Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Znalazłem ciekawy artykuł, a dla mnie nawet bardzo ciekawy, bo co dopiero stałem przed podobnym wyborem: SW 600 czy Deauville Artykuł po niemiecku, ale idzie zrozumieć. Na papierze osiągi Burga względem Devi są co najmniej dobre !scooter B650 vs NT650V
Marcino1 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Artykuł po niemiecku, ale idzie zrozumieć. Dla tych co znają niemiecki czy niekoniecznie? !scooter
Sent Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 Hmmm translator jako tako tłumaczy, że idzie zrozumieć !scooter
marcin62 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Powiem, że i ja oglądałem swego czasu Honde NT650V ale jednak poszło w AN650 i jestem Osiągi faktycznie dobre, lecz z prędkośią max AN to w moim przypadku chyba za mało, ale tak i tak !scooter
Szymek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 I jak Sent mając doświadczenie Maxi i Deauville to jesteś zadowolony? Są jakieś duże różnice? Bo ja właśnie mam taki sam problem i nie mogę się zdecydować !scooter
Sent Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 Deauville zrobiłem dopiero około 200 km Uwagi na temat AN 400 vs NT650V, które dostrzegłem: - Totalnie inne prowadzenie, Burgman tylko na trasie przy bocznym wietrze był nadpobudliwy, a Honda jest bardziej podsterowna w zakrętach. Niski środek ciężkości AN robi swoje !scooter - Spalanie, litr większe w Hondzie (plus dla Hondy) - Nie mam gdzie schować kasku, to pierwsza różnica, którą zauważyłem (od 2002 są szersze kufry, więc kwestia dokupienia boczków) - Dziury w jezdni, dla Burgmana czasem przeszkoda, dla NT nie. - Zawracanie, mniejszy promień skrętu ma Honda Ogólnie to jestem zadowolony z przesiadki z AN400 na NT Ale z drugiej strony nie traktuję Burgmana jako błąd czy wtopę. Wręcz przeciwnie. Ale przejechałem się kilkoma motorami (Virago 535, GS 500, VL 800, R 1150 RT, Africa, Transalp) i jak wsiadłem na Deauville, to ją kupiłem
Bobas Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zmiany motocykli to bardzo ciekawe doświadczenia. Nie można jednak porównywać Burgiego 400 z Deauvillem 650. To dwie inne klasy !scooter
Szymek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Niemcy porównali. Jak ktoś kiedyś napisał Honda Deauville najbardziej skuterowy biegowiec. Myślę że dużo osób ma właśnie taki dylemat co wybrać. Jeszcze pytanie do Sent rozumię żę Honda pali o litr więcj tak?
dr.big Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Niemcy porównali.(...) Porownali z AN 650, a nie AN 400 !scooter . A pomiedzy tymi dwoma skuterami roznica jest kolosalna.
Klubowicze Gumisiek Opublikowano 13 Stycznia 2011 Klubowicze Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jak jeździłem Burgmanem 400 , to przez małą chwilkę też miałem dylemat pomiędzy Devilką a AN 650 . Jednak zmiłowanie do skuterów zwyciężyło i jak na razie nie żałuję tego wyboru . !tut
Sympatycy Kisiel Opublikowano 13 Stycznia 2011 Sympatycy Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jak dobrze poszperacie na naszym skooterowym forum jest sporo informacji o (sic!) NT650 - rzeczywiście to chyba bardzo skuterowy młotur. Krótki epizod z rzeczoną miał Mak'u miałem i ja. Ale jest to gdzieś na forum - nie chce mi się szukać Edit: A z resztą zaś się będą czepiać to poszukałem http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=4788 http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=6266 A teraz uwaga zacytuję .... hmmm .... samego siebie z 2008 roku - zdania nie zmieniłem !tut Ośmielę się nie zgodzić z kolegami.Moim zdaniem prawdziwa miłość nie rdzewieje. Też miałem biegowca (też Devilke notabene ) i jakoś pozostałem skuterowcem a motór jeździ już u innego właściciela. Warunek jest jeden musi być odpowiedni skuter Przy YP250 jazda Devilką była dużą frajdą ale po zakupie T-maxa stała się po prostu nudna !tut mus było sprzedać Nieuchronności i szczególnie tłumnego kupowania biegowców też nie widzę I jeszcze jedno .... zawsze uważałem, że Honda NT650V Deauville jest jednym z bardziej skuteropodobnych motórów na rynku. jeżeli kogoś interesuje kontekst tej dyskusji prrrytok jest post w oryginalnym kontekście. dobra jadę na spota ..... !tut (czemu tak wcześnie? ..... bo jeszcze muszę coś załatwić po drodze ... )
swider Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 To ja też wtrącę swoje dwa grosze, starsi burgmaniacy znają na pewno Roba czy Kubę którzy wymienili skutery na deauvillki i dobrze by było jak by się wypowiedzieli w tym temacie. Pozdrawiam Świder Kisielku ciebie szczególnie
eMKa Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Ja co prawda zmieniłem Majkę 400 na beeMKę (R1150RT), a na Deauville'ce jedynie "machnąłem" jazdę próbną po Gdańsku (pozdroovki dla DeeJay'a), więc zupełnie inna para kaloszy. Odzywam się jednak bo zdaje się, że temat oscyluje około szerszego: "skuter, a biegowiec". Jeśli się mylę - proszę o wybaczenie. BeeMKa, którą obecnie użytkuję, zdaje się być jeszcze bardziej skuteropodobna w założeniach. Fakt, pojemność większa i moc większa, ale masa zbliżona do "Króla". Poza tym osłona jeźdźca wg mnie lepsza niż w Deauville'ce, która do osłony stóp i dłoni wymaga instalowania akcesoryjnych dodatków. Przeniesienie napędu bezobsługowe (w obydwu) podobnie jak w skuterze. O różnicach nie będę sie rozpisywał, bo są oczywiste: pozycja za kierownicą (bardzo wygodna, turystyczna, ale nóg nie wyciągniesz !happybth), zachowanie w zakrętach, wybieranie nierówności i można by tak długo. Jedno jest mimo wszystko porównywalne: radość z jazdy! I nie potrafię jednoznacznie wskazać wyższości konstrukcji skutera nad turystycznym biegowcem ani przeciwnie. Po prostu trzeba poznać maszynę, wykorzystać niepowtarzalne zalety i unikać słabych punktów aby przemieszczać się nie tylko bezpiecznie, ale z równie niepowtarzalną radością.
Klubowicze ArtCho Opublikowano 14 Stycznia 2011 Klubowicze Opublikowano 14 Stycznia 2011 Niemcy porównali. Jak ktoś kiedyś napisał Honda Deauville najbardziej skuterowy biegowiec. Myślę że dużo osób ma właśnie taki dylemat co wybrać. Jeszcze pytanie do Sent rozumię żę Honda pali o litr więcj tak? Jako, że jestem od niedawna (od ok. 3,5 tys. km) posiadaczem Deauvilki, ale 700, to pozwolę sobie wtrącić swoje dwa grosze. Albo trzy. 1. Spalanie - kliknij w moją stopkę, a ujrzysz spalanie Aprilki (średnie po przejechaniu 9758 km) i Hondy po prawie 3. Silnik większy: Aprilka 460, a Honda prawie 700. Moc większa, ale masa również - o 50 kg jak pamiętam. 2. Zgadzam się z komentarzami podanymi przez Kisiela, włącznie z Jego odnośnikami. Wszystko to rzecz gustu. Mnie się udało osiągnąć licznikowe 180, ale nie przyniosło mi to frajdy. 3. Z Sentem również się zgadzam: większe kółka i wszystko co za tym idzie, brak miejsca na czapkę (który można nadrobić mocując śmietnik centralny). Ja natomiast nie za zbytnio jestem zadowolony z przesiadki: brakuje mi kanapowego sposobu siedzenia, za bardzo słychać silnik, woda pryska spod kół na nogi (dokupiłem sobie za bajońskie honoraria osłonę) i zabawa biegami (w mieście męczące, a za miastem denerwująca konieczność redukcji np. przed przejazdem kolejowym). Szyba wysoka i ładnie chroni od wiatru. Mój rocznik (2007) ma dwa położenia: na dolnym położeniu pojeździłem 10 minut, po czym znowu podniosłem, aby nie brać powietrza na klatę. Ciekawe jest również to, że na Aprilce nie drętwiały mi dłonie, a na Hondzie - tak. Ale rzeczywiście - nic nowego nie powiem: z zewnątrz najbardziej skuterowy motur. No i nie trzeba bawić się w smarowanie łańcucha, co również ma swoje plusy. No i na koniec - póki co mam i skuter, i motor, i myślę o zamianie obu na SW-T400, tę w nowej budzie...
Pieniek Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Dla mnie najbardziej skuterowym biegowcem była u nas rzadko spotykana Honda PC 800. Kolega miał kiedyś taką i miałem okazję nawinąć nią trochę kilkomentów. Silnik V2 55 KM, kardan, max ok. 180km/h, spalanie 5-5,5 l, masa własna ok. 280 kg. Do tego zintegrowane boczne kufry znacznie większe niż w NT, zbiornik paliwa pod siedzeniem. Kanapa szczególnie dla pleczka zawstydziłaby niejedno maxi. Szczególnie brakuje mi jednego drobiazgu z PC 800 a mianowicie mechanicznej blokady rollgazu zapinanej kciukiem, ech teraz już takich nie robią .
Sent Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 'Pecet" to też ciekawy sprzęt. Też miałem przyjemność posiedzieć na nim (nawet pytałem się tutaj kiedyś czy ktoś, coś o nim wie). Z tego co wyczytałem silnik to ewolucja 650 z Deauville, a dokładnie ewolucja Africowej 750. Ale odstraszył mnie rocznik i wszelka dostępność części nadwozia i nie tylko. Nawet jest test porównawczy PC z NT PC800 vs NT650V. Wracając do pojemności kufrów, to od 2002 w serii Deauville miała szersze kufry, ale one wyglądają !OKK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się