ptaku_1 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Tak ten co w opisie model K5, mysle ze jak bym odkrecil to powolutu ale predkosc by wzrosla jeszcze troche. Ale uwazam ze wiecej juz naprawde nie jest potrzeba. Ktos kiedys mi molwil chyba Monk ze jak smigal z Diamanda to na swoich Tmaxowych zegarach dochodzil do 160km/h i Diamanda nie odstawal od niego, ale nie wiem czy czegos nie pokrecilem.
Sympatycy szorstki Opublikowano 19 Listopada 2010 Sympatycy Opublikowano 19 Listopada 2010 Tak ten co w opisie model K5, mysle ze jak bym odkrecil to powolutu ale predkosc by wzrosla jeszcze troche. Ale uwazam ze wiecej juz naprawde nie jest potrzeba. Ja bym traktował te 1/4 manetki, jako wymówkę, że nie jadę na maxa !bicz , a 140 km/h prędkości podróżnej, to w większości przypadków wystarczy. pzdr
tarzan Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Masz rację szorstki po za tym jazda 140 -150 w moim przypadku to istna walka o przetrwanie bo przy tym wzroście (197 cm)głowa mi łopoce jak flaga na wietrze !bicz Jak dla mnie najfajniejszą prędkością jest 90-110 bo przynajmniej obraz mi się nie rozmazuje
Gość radiolog Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 FJS 600 po zmianie rolek na pulleya 205 km/h a jaka gramatura?
Klubowicze karton Opublikowano 20 Listopada 2010 Klubowicze Opublikowano 20 Listopada 2010 mój burek an400 merc mknie licznik 140 gps pokazuje130 a oleju przy tych prędkościach połyka jak dwusów i wszystkie te wiekowe tak mają
Jurek_mwo Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Czyli Burek ten co ja posiadam:) A co o tym sądzicie jest to możliwe? Jadą w dwie osoby,i jaki to Burek?
Sent Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Na Twoim filmiku jest K2. Jak na 2 osoby to żwawy jest !piwko Mój identycznie jak ten się zachowywał, choć nigdy maxa nie ciągnąłem, bo szkoda mi silnika !tut Ten z Twojego filmiku szybko poszedł do 160 i to we dwie osoby !happybth Rolkami się bawili czy co !w00t
Jurek_mwo Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Właśnie sam się zastanawiam,ze tyle,ciągnie licznikowe? hmm a po czym poznałeś ze to jest K2? !happybth
ptaku_1 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 OD modelu K3 jest inna decha wieksza i ma obrotosciomierz.
Jurek_mwo Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 Ptaku dzięki za podpowiedz,muszę się pochwalić właśnie przyjechał Burgi... Mamm!!happybth:)
ptaku_1 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 no to gratulecje, nie zapominaj sprawdzac oliwy, Burki to olejoholicy
Jurek_mwo Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 He he będzie ciężko helix nic nie łykał heh:) ale da się przyzwyczaić. !happybth
Sent Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Właśnie sam się zastanawiam,ze tyle,ciągnie licznikowe? hmm a po czym poznałeś ze to jest K2? !piwko K2 ma czarny budzik, ale na kierownicy masz sam napis Burgman, a w K1 jest taki sam czarny budzik (w późnych wersjach), ale na kierownicy jest napis Burgman i coś tam coś tam Gratulacje z zakupu. Czy da się przywyknąć, hmmm mam/ chcę go sprzedać identycznego jak Ty, ciągnął tylko podczas szybkiej trasy, ale to też nie za dużo. Do 1l/ 1000 km to mu sporo brakowało Ale brał. Najbardziej wkurzające było te sprawdzanie !happybth Co tankowanie patrzę: jest stan, ładnie. Kolejne tankowanie, nic nie ubyło. Trzecie: o wziął.... Nie ma reguły
Jurek_mwo Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 Sent! Podeślij fotki mi na privat chętnie sobie obejrzę
Sent Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Po kupnie Tak wyglądał jak go kupiłem, błotnik był lekko pęknięty, a po drugie na przyczepkę wejść nie chciał i go zdjąłem. Teraz wygląda tak Obecnie
Jurek_mwo Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 No no widać ze coś pracy włozyłeś w niego
Sent Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Czy ja wiem czy dużo, w garażu wtedy jeszcze zimował cruiser, to różnych dobrych specyfików do polerki to miałem od groma. Te rysy w tylnej części obok napisów Burgman i lampy, to po jednej polerce znikły. Szlif. Szpachla i malowanie. A czerne plastiki: kupiłem czarny spray imitujący chropowatość. Sam dzisiaj zastanawiam się jak gdzie malowałem. Oczywiście nie wyszło to wszystko idealnie, ale jest dobrze !happybth A tak na przestrogę, przy 120 km/h jak jechałem Burgiem na ekspresówce to pękł/zatarł się impulsator !happybth
Jurek_mwo Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 To kisza jak tak. Mam nadzieje,i liczę na to ze mnie to nie spotka,z impulsatorem:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się