Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Natrafiłam ostatnio na forum poświęcone Silver Wingom - żeby życie było ciekawsze to w obcej mowie, z większością uczestników z USA. To co mi się rzuciło w oczy to średnia wieku użytkowników forum a jednocześnie kierowników SW - wypadło mi tak pod sześćdziesiątkę, a nie brakowało i starszych ! !OKK . No i nasunęły mi się dwa wnioski:

negatywny: jeżdżę sprzętem dla emerytów !piwko

pozytywny: w takim wieku jeszcze się jeździ (tj. nawet jak sprzęt nie wytrzyma to ja mam jakąś szansę !YES )

I co Wy na to?

Opublikowano

Nie przejmuj sie !piwko , w Niemczech srednia wieku jezdzacych na skuterach tez jest wysoka. Wystarczy spojrzec na zlot w Marl lub tegoroczny w Berlinie !OKK ...

• Klubowicze
Opublikowano

Jeżdżę zacną już prawie od roku , no cóż - do emerytury !OKK jeszcze troszku latek pozostało :P , choć już teraz bardziej "z górki" jest !YES , i ostatnio bodajże Kaśka z Bydgoszczy nazwała nasze ukochane zacne pojazdami muzealnymi !YES , to nie zamieniłbym w tej chwili na żaden inny !piwko !YES .

Także dziewczyno nie stresuj się , każdy ma , to co lubi whist .

Opublikowano
Nie przejmuj sie :P , w Niemczech srednia wieku jezdzacych na skuterach tez jest wysoka. Wystarczy spojrzec na zlot w Marl lub tegoroczny w Berlinie :( ...

Nasi znajomi z Niemiec to sami starsi skuter/maniacy, za wyjątkiem tego siedzącego na końcu stołu „Młokosa” whistKlik

• Sympatycy
Opublikowano
Nie przejmuj sie :( , w Niemczech srednia wieku jezdzacych na skuterach tez jest wysoka. Wystarczy spojrzec na zlot w Marl lub tegoroczny w Berlinie :P ...

Dzięki nam, bardzo spadła ta średnia :(:)

PS. Żeby nie wyglądać na emeryta, jeżdżę T-maxem :(whist

Opublikowano

Są i tacy co średnią drastycznie zawyżają :D

• Sympatycy
Opublikowano
Są i tacy co średnią drastycznie zawyżają :D

Dobrze kombinujesz ale niestety nasz klubowy Dziadek Worlan nie jest w stanie przebić wiekiem kolegów HGf-u

Opublikowano

Hahahah TFU!