Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Prędkości maksymalne w naszych skuterach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

AN650 2009 180 licznikowo, 165 GPS

  • Odpowiedzi 417
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Geni

    9

  • dr.big

    8

  • Worlan

    8

  • Marcino1

    8

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mnie się udało mojego białego szerszenia rozbujać do licznikowych 140 km/h, czyli ok 130 km/h realne.

Coś słabo 140 to jak mocniej przycisnę mam. Ostatnio bujałem do 155 i jeszcze nie odcięło zapłonu. Wszytko oczywiście licznikowo.

Opublikowano

Xciting 500 - z pasażerem, z górki, odcięcie zapłonu przy jakiś 165 licznikowych. Czyli jakies 145 wg gps

Opublikowano

Xciting 500 - z pasażerem, z górki, odcięcie zapłonu przy jakiś 165 licznikowych. Czyli jakies 145 wg gps

To mój jakiś inny... Ciut ponad 170 na liczniku. GPS ok 155... To w DE. W PL to maks 150 licznikowe - dziury skutecznie ograniczają vmax. A normalnie to nawet po A8 śmigam 120. Powyżej tego dla mnie kończy się przyjemność, a zaczyna ciężka i męcząca praca.

Opublikowano

Licznikowo 130 km.

  • Sympatycy
Opublikowano

Xciting 500 - z pasażerem, z górki, odcięcie zapłonu przy jakiś 165 licznikowych. Czyli jakies 145 wg gps

Wczoraj zrobiłem test z Patrykiem.On swoim a ja swoim Kymco Xciting 500 rok 2005 i potwierdzam licznikowe 165 km/h :D natomiast ile GPS-owo to nie umiem powiedzieć :D może więcej !w00t hehe żart

Opublikowano

Hej:) Ja chciałem upwenić się czy z moim Malagutem wszystko ok. Ma pojemnośc 250 ccm 22KM/2008 r/ ok 5000 km przebiegu na liczniku. Ja sam waze wraz z kurtka chełmem itp 100 kg, skuter ok 160 i razem wyciągamy max ok 128 kmh. W historii ktoś najszybciej jechał nim 137 kmh bo pokazane jest to na komputerku. Moje pytanie, czy taki v max to powod do zmartwień? Mi osobiście wystarcza, ale chce wiedzieć czy wszystko ok z moim Włochem

Opublikowano

137km/h to bardzo "optymistyczna" opcja. Jeżeli sprzęt tyle wyciągnął, to jest b. szybką 250-tką, ale to pewnie była prędkość osiągnięta z wiatrem lub z górki. Twoje 128km/h przy sporym przecież oporze aerodynamicznym powinno być, jak najbardziej ok.

Wracając do tematu moje skutery osiągały licznikowo (w kolejności osiągów):

Zoomer - całe 47km/h - wariat!!!

CY80 - 75km/h

CH250 - 115km/h - w wieku lat dwudziestu paru i przy przebiegu ok 60-tys. km bez remontu.

CN250 - 122km/h

Opublikowano

majka 250 stała prędkość przelotowa na S1do Częstochowy to 120km/h ale jazda jest męcząca.

Jazda rekreacyjna sprawiająca przyjemność to 80- 110.

Opublikowano

Czyli nie mam sie czym martwic? Zapytanie to dalem poniewaz czytajac opisy sprzedawcow widze v max typu 140 kmh itp... Dodatkowo martwia mnie filmiki z yt gdzie Madiaon 125 niby stockowy jedzie 130 kmh:/ poki co Wariatory, paski itp odpadaja?

Opublikowano

X8 ( 2007 r ) 125 cm - 120 km/h, XEVO ( 2008 r ) 250 cm - 140 km/h ( wszystko licznikowe, ale uważam, że predkość tzw do zniesienia to zakres 100-120 km/h

  • Klubowicze
Opublikowano

moje Piaggio X9 Evo 250 - licznikowe 132km/h :clapping: "sału nima",ale na miasto wystarcza

Opublikowano

Moje natomiast Piaggio X9 EVO 125 07' - na liczniku było 110km/h i 9000obr./min (więc obroty słychać i bardzo rzadko go tak wysoko kręce-serce boli!), na prostej wyciąga 100km/h, na komputerze zapisało się 103km/h.

Moim zadaniem seryjna szyba jest za mała na prędkości powyżej "stówy" na tym squcie.

W mieście oj daje rade spod świateł :clapping:;)

Opublikowano

Witam! Majka 250 dx (ok 45 tys przebiegu) -125 km/h -bez problemu ( jeszcze troszkę w zapasie). Ale dla przyjemności 90-100 wystarczy...

Opublikowano

Moją byłą Majka 250 rozpedzalem sie do 130km/h. Nie wiem ile bylo Vmax, ale taka predkosc osiagala w sumie w miare gładko.

Pewnie jeszcze troche by poszla. Ale predkosc to nie wszystko...

Natomiast komfortowo sie jezdzilo 85-110. Najlepiej 90 :) Powyżej moim zdaniem, obroty byly troche za wysokie

Obecnie YP400 przyjemnie sie jedzie 130km/h/. 140 tez dałoby sie jechac po rownej drodze. Vmax nie znam. Boje sie jechac wiecej

Opublikowano

Moja byla YP250(2001r) - 125km/h, AN400(2005r)-145km/h, Xciting(2010r)-160km/h. Wszystkie predkosci licznikowe.

Opublikowano

SYM GTS 250i 135km/h licznikowo, ale optymalna przelotowa to 100-110km/h i do tego zakresu prędkości całkiem fajnie przyspiesza.

Opublikowano

Moje Piaggio X7 250 - 145km/h licznikowe, w trasie 100-110 wg mnie optymalnie, pozstaje zapas mocy na wyprzedzanie.

Opublikowano

Ja swoją X7 250 zweryfikowałem w drodze do Żywca. Przy licznikowym 130km/h GPS mówił, ze jest jedynie 123km/h. Max jaki udało mi się wycisnąć w 2 osoby + bagaż to było 140km/h, ale wtedy byłem bez nawigacji i nie wiem na ile to satelity wyceniły.

Przy okazji witam X7 z Wrocławia. Widzieliśmy się w Obornikach? Czy może to jest te X7 z naklejkami, co krąży po mieście?

Opublikowano

Witam, ja swoją x7 mam od zaledwie miesiąca, jeżdzę bez naklejek, z dedykownym kufrem, również pozdrawiam :P

Krążę głównie w okolicach palcu Grunwaldzkiego (Politechnika) i Psiego Pola.

OT

10%

kisiel

Opublikowano

Witam, ja swoją x7 mam od zaledwie miesiąca, jeżdzę bez naklejek, z dedykownym kufrem, również pozdrawiam :P

Krążę głównie w okolicach palcu Grunwaldzkiego (Politechnika) i Psiego Pola.

No to fajnie, witamy.

A wracając do tematu: co z prędkością maksymalną?

  • Sympatycy
Opublikowano

W drodze do Żywca miałem okazje sprawdzić nowego T-maxa 530.Licznikowo 170, z górki i wiatrem 180.

Opublikowano

Yamaha Majesty 250 96 rok - maks 120km/h i nigdy więcej, ale pasek miał minimalną szerokość, z tym, że prędkość komfortowa to 90-100km/h

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

AA 500 2003 r. max na prostej dwupasmówce z leciutkim wiatrem w twarz 155,ale ostatnie 15km to już droga przez mękę. Prędkość komfortowa jak dla mnie do 120km/h. Pas ,sprzęgło, wentilvar,nowe wario po regeneracji,rolki zmienione na nieco lżejsze (nexusowe 26gr).Po zmianie napędu i rolek w przedziale 0-100km/h wyczywalna poprawa przyspieszenia,ale szału nie ma:)Gilera Nexus z takim samym silnikiem zbiera się o niebo lepiej.

Czyli jednak aerodynamika gra pierwsze skrzypce.

Opublikowano

Aprilia Scarabeo 500 na prostej z plecaczkiem i szybą wyższą ode mnie 150, z górki na A2 z pleczaczkiem 165, skut ma 31tys. km. i nic w nim jeszcze nie robiłem oprócz przeglądu po kupnie przy 27tys. więc nie mam pojęcia w jakim stanie jest vario, rolki i pasek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...