QRT Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Mnie się udało mojego białego szerszenia rozbujać do licznikowych 140 km/h, czyli ok 130 km/h realne. Coś słabo 140 to jak mocniej przycisnę mam. Ostatnio bujałem do 155 i jeszcze nie odcięło zapłonu. Wszytko oczywiście licznikowo.
kaktus83 Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Xciting 500 - z pasażerem, z górki, odcięcie zapłonu przy jakiś 165 licznikowych. Czyli jakies 145 wg gps
misioooo Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Xciting 500 - z pasażerem, z górki, odcięcie zapłonu przy jakiś 165 licznikowych. Czyli jakies 145 wg gps To mój jakiś inny... Ciut ponad 170 na liczniku. GPS ok 155... To w DE. W PL to maks 150 licznikowe - dziury skutecznie ograniczają vmax. A normalnie to nawet po A8 śmigam 120. Powyżej tego dla mnie kończy się przyjemność, a zaczyna ciężka i męcząca praca.
Sympatycy Cormoran Opublikowano 21 Maja 2012 Sympatycy Opublikowano 21 Maja 2012 Xciting 500 - z pasażerem, z górki, odcięcie zapłonu przy jakiś 165 licznikowych. Czyli jakies 145 wg gps Wczoraj zrobiłem test z Patrykiem.On swoim a ja swoim Kymco Xciting 500 rok 2005 i potwierdzam licznikowe 165 km/h natomiast ile GPS-owo to nie umiem powiedzieć może więcej !w00t hehe żart
Karooluss Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Hej:) Ja chciałem upwenić się czy z moim Malagutem wszystko ok. Ma pojemnośc 250 ccm 22KM/2008 r/ ok 5000 km przebiegu na liczniku. Ja sam waze wraz z kurtka chełmem itp 100 kg, skuter ok 160 i razem wyciągamy max ok 128 kmh. W historii ktoś najszybciej jechał nim 137 kmh bo pokazane jest to na komputerku. Moje pytanie, czy taki v max to powod do zmartwień? Mi osobiście wystarcza, ale chce wiedzieć czy wszystko ok z moim Włochem
Geni Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 137km/h to bardzo "optymistyczna" opcja. Jeżeli sprzęt tyle wyciągnął, to jest b. szybką 250-tką, ale to pewnie była prędkość osiągnięta z wiatrem lub z górki. Twoje 128km/h przy sporym przecież oporze aerodynamicznym powinno być, jak najbardziej ok. Wracając do tematu moje skutery osiągały licznikowo (w kolejności osiągów): Zoomer - całe 47km/h - wariat!!! CY80 - 75km/h CH250 - 115km/h - w wieku lat dwudziestu paru i przy przebiegu ok 60-tys. km bez remontu. CN250 - 122km/h
franio212 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 majka 250 stała prędkość przelotowa na S1do Częstochowy to 120km/h ale jazda jest męcząca. Jazda rekreacyjna sprawiająca przyjemność to 80- 110.
Karooluss Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Czyli nie mam sie czym martwic? Zapytanie to dalem poniewaz czytajac opisy sprzedawcow widze v max typu 140 kmh itp... Dodatkowo martwia mnie filmiki z yt gdzie Madiaon 125 niby stockowy jedzie 130 kmh:/ poki co Wariatory, paski itp odpadaja?
macieklew Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 X8 ( 2007 r ) 125 cm - 120 km/h, XEVO ( 2008 r ) 250 cm - 140 km/h ( wszystko licznikowe, ale uważam, że predkość tzw do zniesienia to zakres 100-120 km/h
Klubowicze sonor Opublikowano 28 Maja 2012 Klubowicze Opublikowano 28 Maja 2012 moje Piaggio X9 Evo 250 - licznikowe 132km/h "sału nima",ale na miasto wystarcza
Majeczka Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Moje natomiast Piaggio X9 EVO 125 07' - na liczniku było 110km/h i 9000obr./min (więc obroty słychać i bardzo rzadko go tak wysoko kręce-serce boli!), na prostej wyciąga 100km/h, na komputerze zapisało się 103km/h. Moim zadaniem seryjna szyba jest za mała na prędkości powyżej "stówy" na tym squcie. W mieście oj daje rade spod świateł
STRUS_TM Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Witam! Majka 250 dx (ok 45 tys przebiegu) -125 km/h -bez problemu ( jeszcze troszkę w zapasie). Ale dla przyjemności 90-100 wystarczy...
greegi Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Moją byłą Majka 250 rozpedzalem sie do 130km/h. Nie wiem ile bylo Vmax, ale taka predkosc osiagala w sumie w miare gładko. Pewnie jeszcze troche by poszla. Ale predkosc to nie wszystko... Natomiast komfortowo sie jezdzilo 85-110. Najlepiej 90 Powyżej moim zdaniem, obroty byly troche za wysokie Obecnie YP400 przyjemnie sie jedzie 130km/h/. 140 tez dałoby sie jechac po rownej drodze. Vmax nie znam. Boje sie jechac wiecej
ptaku_1 Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Moja byla YP250(2001r) - 125km/h, AN400(2005r)-145km/h, Xciting(2010r)-160km/h. Wszystkie predkosci licznikowe.
power_777 Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 SYM GTS 250i 135km/h licznikowo, ale optymalna przelotowa to 100-110km/h i do tego zakresu prędkości całkiem fajnie przyspiesza.
junicef Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Moje Piaggio X7 250 - 145km/h licznikowe, w trasie 100-110 wg mnie optymalnie, pozstaje zapas mocy na wyprzedzanie.
papcioch Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Ja swoją X7 250 zweryfikowałem w drodze do Żywca. Przy licznikowym 130km/h GPS mówił, ze jest jedynie 123km/h. Max jaki udało mi się wycisnąć w 2 osoby + bagaż to było 140km/h, ale wtedy byłem bez nawigacji i nie wiem na ile to satelity wyceniły. Przy okazji witam X7 z Wrocławia. Widzieliśmy się w Obornikach? Czy może to jest te X7 z naklejkami, co krąży po mieście?
junicef Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Witam, ja swoją x7 mam od zaledwie miesiąca, jeżdzę bez naklejek, z dedykownym kufrem, również pozdrawiam Krążę głównie w okolicach palcu Grunwaldzkiego (Politechnika) i Psiego Pola. OT 10% kisiel
Marcino1 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Witam, ja swoją x7 mam od zaledwie miesiąca, jeżdzę bez naklejek, z dedykownym kufrem, również pozdrawiam Krążę głównie w okolicach palcu Grunwaldzkiego (Politechnika) i Psiego Pola. No to fajnie, witamy. A wracając do tematu: co z prędkością maksymalną?
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Sympatycy Opublikowano 5 Czerwca 2012 W drodze do Żywca miałem okazje sprawdzić nowego T-maxa 530.Licznikowo 170, z górki i wiatrem 180.
hyaku Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Yamaha Majesty 250 96 rok - maks 120km/h i nigdy więcej, ale pasek miał minimalną szerokość, z tym, że prędkość komfortowa to 90-100km/h
janus60 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 AA 500 2003 r. max na prostej dwupasmówce z leciutkim wiatrem w twarz 155,ale ostatnie 15km to już droga przez mękę. Prędkość komfortowa jak dla mnie do 120km/h. Pas ,sprzęgło, wentilvar,nowe wario po regeneracji,rolki zmienione na nieco lżejsze (nexusowe 26gr).Po zmianie napędu i rolek w przedziale 0-100km/h wyczywalna poprawa przyspieszenia,ale szału nie ma:)Gilera Nexus z takim samym silnikiem zbiera się o niebo lepiej. Czyli jednak aerodynamika gra pierwsze skrzypce.
RONIN Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Aprilia Scarabeo 500 na prostej z plecaczkiem i szybą wyższą ode mnie 150, z górki na A2 z pleczaczkiem 165, skut ma 31tys. km. i nic w nim jeszcze nie robiłem oprócz przeglądu po kupnie przy 27tys. więc nie mam pojęcia w jakim stanie jest vario, rolki i pasek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się