SimonWarka Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Nexusem 500 osiągnąłem kilkukrotnie wyniki 177-178km/h, ale już zaczynało odcinać go Ostatnio standardowy przelot na poziomie do 120km/h. Chyba, że droga dwujezdniowa/ekspresówka etc to spokojnie po 140 !TAZ
marcin62 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 szyba turystyczna w górze i licznik 180 jeszcze ciągnął. Myślę że jak szyba standardowa, złożone lusterka to powinien 190 śmiało śmignąć. Dodam że obok na "bandycie" miał na liczniku blisko 190 Jak szyba turystyczna w górze to lepiej się jechało niż na dole....
Seba Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ktoś tu wspomniał, że prędkości maxymalne maleją wprost proporcjonalnie do wieku, coś w tym chyba jest !piwko) Tak patrzę po sobie. Sprawdzone licznikowe 130 i więcej chyba nie trzeba, bo kurcze znika gdzieś to miłe uczucie podziwiania okolicy:) przy dużej szybkości krajobraz jakoś za szybko się zmienia..!OK:)
Mors Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Podobnie jest teraz B1250 jedzie ponad 250km/h(raz jedyny spróbowałem ) ale przyjemność z jazdy jest przy prędkościach 90-120km/h.Im szybciej tym głośniej 250 to Ci licznik pokazuje Bandyty po prostu tak mają.
krzys-68 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Podobnie jest teraz B1250 jedzie ponad 250km/h(raz jedyny spróbowałem ) ale przyjemność z jazdy jest przy prędkościach 90-120km/h.Im szybciej tym głośniej 250 to Ci licznik pokazuje Bandyty po prostu tak mają. GPS tez "kłamie"? dodam dla ciekawych że manetka jeszcze nie była w skrajnym położeniu .Na moje szczęście mam instynkt samozachowawczy(a może stary już jestem )
tomwiech Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 u mnie raz max sprawdzałem i było 193 licnikowe przyznam ze przyjemnośc jazdy niestety dla mnie siekończy pow 130
Marcino1 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 przyznam ze przyjemnośc jazdy niestety dla mnie siekończy pow 130 To i tak nieźle. W łikend musiałem szybciej wrócić z wycieczki, dlatego część drogi powrotnej wybrałem przez autostradę A4 jadąc tak szybko, jak się dało. Szczerze mówiąc po raz kolejny się przekonałem, że dla mnie przyjemność z jazdy kończy się w okolicach 110 km/h. Szybciej po prostu się da jak trzeba.
Corleone Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Ja swoim Kymco Downtown 300i wyciągam max. 150km/h ale tak naprawdę, to każdy kilometr powyżej 140km/h jest walką o prędkość. Za to do tych 140 rozpędza się bardzo szybko i płynnie. Szczególnie sytuacja poprawiła się po założeniu rolek Dr. Pulley. Poprzednio miałem Majkę 400 z 2006r., którą wyciągałem 170km/h ale powyżej 150km/h zaczynała strasznie myszkować (wcinać się w powietrze).
Bart1 Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 Mi się udało 130 licznikowe polecieć i to był maks wywalczony z bólem
voit Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 Mi się udało 130 licznikowe polecieć i to był maks wywalczony z bólem !scooter Hej Bart1, a może napisz jakieś "dwa slowa" na temat Twojego skutera. Może jakiś teścik, bo to nie często spotykany model. Na Burgmani chyba jeden z nielicznych. P.S. Oczywiscie nie w tym temacie żeby nie było OT.
GrzechoCnik Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Na Kymco Dink 150 udało mi się osiągnąć licznikowe 125km/h przy obrotach 10.5trpm, co było końcem skali obrotomierza (a wskazówka chciała dalej! ). Oczywiście były też sprzyjające warunki w rodzaju lekki spadek i wiatr w plecy A tak normalnie to jazda z max 118km/h jest możliwa na krótkich odcinkach. Z reguły prędkość przelotowa to 100-110km/h przy obrotach do 9trpm. Na YaMajce 400 nie próbowałem osiągać maxa, bo nawet kilka razy uzyskane chwilowe 140 jest już dla mnie za dużo.
Sympatycy Worlan Opublikowano 24 Września 2010 Sympatycy Opublikowano 24 Września 2010 Worlan - proszę, napisz jak ciągnie nowy T-Max. Jak nie Ty, to kto nas zaznajomi z tą wartością? Proszę, dobij nas, którzy marzą o najszybszej Yamaszce. Trochę to trwało, ale wreszcie spełniam Twoją prośbę
Klubowicze krzytro Opublikowano 24 Września 2010 Klubowicze Opublikowano 24 Września 2010 Worlan - proszę, napisz jak ciągnie nowy T-Max. Jak nie Ty, to kto nas zaznajomi z tą wartością? Proszę, dobij nas, którzy marzą o najszybszej Yamaszce. Trochę to trwało, ale wreszcie spełniam Twoją prośbę Chyba na kobyłce !scooter !OKK Albo z Kasprowego
Sympatycy Baltona Opublikowano 24 Września 2010 Sympatycy Opublikowano 24 Września 2010 Worlan - proszę, napisz jak ciągnie nowy T-Max. Jak nie Ty, to kto nas zaznajomi z tą wartością? Proszę, dobij nas, którzy marzą o najszybszej Yamaszce. Trochę to trwało, ale wreszcie spełniam Twoją prośbę Grzesiu zapomniałeś przestawić wskażnik temperatury ale prędkość imponująca czas no i ten przebieg
Sympatycy szorstki Opublikowano 24 Września 2010 Sympatycy Opublikowano 24 Września 2010 Trochę to trwało, ale wreszcie spełniam Twoją prośbę Jak to mówią, przekręcasz kluczyk i masz... pzdr
Gość Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Matko!!! Worlan, tam u Ciebie nic nie działa, godzina 18:88, przebieg 8888itd, wskazówka prędkościomierza wisi czy leży, wyobrażam sobie resztę... żal... jedź Panie do jakiegoś service, albo sprzedaj toto.
Bart1 Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 No ja po moim pierwszym spotkaniu z chłopakami z Białołęki muszę poprawić V-maks mojego New Dinka na 138km/h licznikowe Fakt że było to w tunelu na Wisłostradzie a je się schowałem delikatnie za owiewkę A wszyscy jeździliśmy tak spokojnie Hej Bart1, a może napisz jakieś "dwa slowa" na temat Twojego skutera. Może jakiś teścik, bo to nie często spotykany model. Na Burgmani chyba jeden z nielicznych. P.S. Oczywiscie nie w tym temacie żeby nie było OT. Co do testu i krótkiego opisu, nie wiem czy bym podołał (brak porównania wcześniej tylko 50 ujeżdżałem ) Czy był by ktoś zainteresowany moimi wypocinami na temat New Dinka 200i Skoro jest to model niszowy
Mareczek Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Co tam będę pisał. Zarejestrowana na GPS max prędkość była osiągnięta jadąc moim Burgmanem na autostradzie.
Arkadiusz Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Worlan - proszę, napisz jak ciągnie nowy T-Max. Jak nie Ty, to kto nas zaznajomi z tą wartością? Proszę, dobij nas, którzy marzą o najszybszej Yamaszce. Trochę to trwało, ale wreszcie spełniam Twoją prośbę Grzesiu zapomniałeś przestawić wskażnik temperatury ale prędkość imponująca czas no i ten przebieg Przy tej prędkości to podobno T-max się właśnie gotują i dlatego ten wskaźnik tak wysoki.
monk Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Jeszcze w temacie Tmaxów. Rocznik 2010 potrafi rozkręcić się już do 170 w zależności od warunków atmosferycznych. Natomiast przy 150 licznikowych gps wskazywał 141.5, więc przekłamanie jest zaskakująco małe.. Zachowując te proporcje wychodzi, ze realne vmax to 160km/h.
kmodzele Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Jeszcze w temacie Tmaxów. Rocznik 2010 potrafi rozkręcić się już do 170 w zależności od warunków atmosferycznych. Natomiast przy 150 licznikowych gps wskazywał 141.5, więc przekłamanie jest zaskakująco małe.. Zachowując te proporcje wychodzi, ze realne vmax to 160km/h. Nie chciałbym umniejszać klasy T-Maxa, ale skoro T-Max - czyli pięścestka jedzie 160 km/h max, a mój X-Max - czyli dwieściepięćdziesiątka - daje radę polecieć 130 km/h (nawigacja pokazywała, bo prędkościomierz nieco ponad 140), to różnica pomiędzy nimi jest zaskakująco mała. Rozumiem, że opór powietrza rośnie z kwadratem prędkości, ale dwukrotnie większy i mocniejszy silnik powinien chyba dawać wyraźnie większe osiągi niż 23%, nie?
Bobas Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Prędkości maksymalne są ograniczane. Mój Fiacik o pojemności 900 wyciągnął 170 km/h, a mój kolega ma BMW o pojemności 4000 i poleciał zaledwie 240 km/h. V max nie rośnie proporcjonalnie w nieskończoność wraz z pojemnością
Gość michau Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Sprawdziłem dziś maksymalne możliwości mojego Kymco People 250 -> licznikowo było 120 km/h. Więcej nie chciał :)
kmodzele Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Nie Może i racja. Astra 100 KM wyciągała 205-210 (licznikowe) na płaskiej, prostej drodze, a Omega 210 KM wyciągała 245-255 (licznikowe) i wtedy mnie to nie dziwiło. Moc 2x większa a Vmax większy o 20%. Choć "sposób dochodzenia" do Vmax różniły się wyraźnie !OKK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się