Sympatycy orzech Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 T-max w porównaniu do GP jest zabawką dla flegmatyków Worlan, od dzisiaj masz nową ksywkę !happybth
malina666 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Burgman 150, - maks z gps 120 km/h a licznikowo ok 131 km/h. Osiągi testowane na trasie toruńskiej na paliwie shell V-power 95.
wislaq Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Mój Pantheon 150 ccm max. pojedzie 130 km/h.
DIAMANDA2002 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 AN400 K5 - max licznikowy 143 Mam nowe roleczki do montażu (wagowo w standardzie), może coś się poprawi - przeraża mnie ta różnica pomiędzy 170 YPki Orzecha a Burkiem.....
Sympatycy Worlan Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 T-max w porównaniu do GP jest zabawką dla flegmatyków !tut !tut Wiem, wiem....moja stopka wam dopiekła. Ale żeby takie stwierdzenie wyszło spod klawiatury "ojca dyrektora" !holiday !happybth Żeby nie było OT, to mój stary gaźnikowy T-max po modyfikacji wydechu i wymianie rolek na Pulleye śmigał 180 km/h, a przebieg miał 70kkm. Pozdrawiam, flegmatyk i jego flegmatyczny t-max !happybth
dr.big Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 OT: Grzesiu, mi tam Tmaxy bardzo odpowiadaja, ale Twojego podpisu zupelnie nie rozumiem !holiday ... PS. GP ma jak na skuter predkosc chyba wystarczajaca, bo nie wyobrazam sobie (na razie !tut ), zapychac skutem 240 czy 250 km/h. Chociaz czytalem gdzies o modyfikacji mapy zaplonu GPka osiagajacego wtedy 80 KM .
Sympatycy Worlan Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 OT: Grzesiu, mi tam Tmaxy bardzo odpowiadaja, ale Twojego podpisu zupelnie nie rozumiem !happybth ... OT. Spoko, podpis pojawił się po ubiegłotygodniowym spocie. Musiałem dać upust mojej determinacji w walce tfu, tfu jeździe powrotnej z Zegrza. Dzisiaj z Grześkiem nigdzie nie pojadę i po powrocie znaczek zniknie. !tut Już chciałem go dawno wywalić, ale na osobistą prośbę Grześka (bardzo mu się podoba) został na kilka dni. !happybth !holiday
Sympatycy siemik Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 AN 650 licznikowe 187 km/h z szybą turystyczną i tylnym kufrem.Udało mi się tylko raz uzyskać taką prędkość przy sprzyjających warunkach,czyli z wiatrem i z górki.Standardowo utrzymuję 5 tyś.obrotów,czyli ok. 124/128 km/h. Jakiś czas temu sprawdziłem również prędkość dwu litrowej COLI .Ok 170 km/h i przy uderzeniu w nawierzchnie ok.250 km/h. Czego nie polecam nikomu. Korci mnie sprawdzić ten wynik na radarze !OK Zapraszam do Malborka Tutaj chętnie Ci sprawdzą .
Gość Halski Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Mój Nexus osiągnął licznikowe 171 km\h !OK
kmodzele Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Chyba na zwyciezców zasługują pojazdy Maliny666 i wislaq'a, które z "jedynych" 150 cm wyciągają po 130 (licznikowe). To na mnie robi wrażenie. No i GP800 = bo po prostu jest najszybsze. X-Max 250 rocznik 2008 jeździł 145 licznikowe = 133 GPSowe. Niestety po dwóch latach, ledwo wskazówka przechodzi przez 140 km/h Może przytyłem przez ten czas? !OK Albo za krótko czekałem. Dla mnie to było za mało w ostatni łikend, gdy to przeleciałem kawałek Polski. W trasie (po jednym pasie na kierunek), przy większym ruchu, trzeba się czasem długo czaić by przeskoczyć żwawego TIRa. Na szczęście bardzo rzadko jeżdżę w takie trasy. Na czteropasmówce i w mieście - nie brakuje mi poweru. I tego się będe trzymał! Worlan - proszę, napisz jak ciągnie nowy T-Max. Jak nie Ty, to kto nas zaznajomi z tą wartością? Proszę, dobij nas, którzy marzą o najszybszej Yamaszce.
Sympatycy Worlan Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Sympatycy Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Worlan - proszę, napisz jak ciągnie nowy T-Max. Jak nie Ty, to kto nas zaznajomi z tą wartością? Proszę, dobij nas, którzy marzą o najszybszej Yamaszce. Napiszę, jak się dobiorę do wariatora, wymienię rolki na Pulleye i zmienię świece na irydowe. Edit: No i oczywiście jak będą miał odpowiednie warunki, żeby sprawdzić v-max. W Warszawie i jej okolicach będzie trudno ze wględu na ograniczenia i duży ruch. !OK , chyba że pojadę do Strykowa.
Gość Nagato Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Gilera Foko: - księga i manuale przeróżne: 145 km/h, - licznik na autobanie mocno ponad 160, GPS na autobanie nieco poniżej 160. Efekt, jadąc (czy raczej prując) z Poznania do Zakopca w temp. ok 30 stopni, nie schodząc ze skutera (tyle co na tankowanie) i od Wrocławia odkręcając rollgaz na fullpetard zerwałem raptem kilkumiesięczny jeszcze, (markowy) pas napędowy jakieś 60 km przed Katowicami. Wartość dodana z wycieczki: odkrycie nowych pokładów przekleństw i ciśnienie z pewnością ponad 160. Teraz jako ten aniołek, do 130 dalej nie. No i brak owiewki strasznie przeszkadza.
superspeedo Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 A mój licznikowo 115km/h, na szczęście nie mam obrotomierza więc nie wiem czy jest na czerwonym polu czy na bordowym !OK Do miasta super, na trasy rzadko się wybieram - może właśnie przez v-max:)
Gość radiolog Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 kiedyś bez kufra i z orginalną szybą licznikowo pod 160 km/h a teraz z kuferkiem i szybą givi airflow pod 150 km/h nie sprawdzałem jeszcze jak przekłamuje to w stosunku do GPS-a, ktoś może robił testy na SW-T400 licznikowo versus GPS ?
bogdan201 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 nie sprawdzałem jeszcze jak przekłamuje to w stosunku do GPS-a, ktoś może robił testy na SW-T400 licznikowo versus GPS ? Sprawdzałem tylko przy licznikowych 100 km/h GPS pokazywał najczęściej 94,4 km/h - 94,6 km/h. Testy robiłem ze cztery razy tak, żeby badanie było wiarygodne !OK Czyli przekłamanie budzika w SW-T400 nie jest duże.
krzys-68 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 AN 650 licznikowe 187 km/h z szybą turystyczną i tylnym kufrem.Udało mi się tylko raz uzyskać taką prędkość przy sprzyjających warunkach,czyli z wiatrem i z górki.Standardowo utrzymuję 5 tyś.obrotów,czyli ok. 124/128 km/h.Jakiś czas temu sprawdziłem również prędkość dwu litrowej COLI .Ok 170 km/h i przy uderzeniu w nawierzchnie ok.250 km/h. Czego nie polecam nikomu. Korci mnie sprawdzić ten wynik na radarze Zapraszam do Malborka Tutaj chętnie Ci sprawdzą . hihi,dodaj że przy odrobinie szczęścia można się nawet popróbować pościgać a całość uwiecznić ładnym nagraniem video A wracając do tematu: B400 K2 jechał do 160km ale przyjemność z jazdy dawały prędkości rzędu 90-110km/h Podobnie jest teraz B1250 jedzie ponad 250km/h(raz jedyny spróbowałem ) ale przyjemność z jazdy jest przy prędkościach 90-120km/h.Im szybciej tym głośniej
Gość yoshi82 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Aprilia Atlantic 125 ok 115km/h minus błąd wskazania licznika
Geni Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Podobnie jest teraz B1250 jedzie ponad 250km/h(raz jedyny spróbowałem ) ale przyjemność z jazdy jest przy prędkościach 90-120km/h.Im szybciej tym głośniej Polecam zatyczki do uszu, zapewniają spokój przy prędkościach autostradowych.
krzys-68 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Podobnie jest teraz B1250 jedzie ponad 250km/h(raz jedyny spróbowałem ) ale przyjemność z jazdy jest przy prędkościach 90-120km/h.Im szybciej tym głośniej Polecam zatyczki do uszu, zapewniają spokój przy prędkościach autostradowych. Nie zaprzeczę(sam kask HQ-1 juz znacząco zmniejszył problem),problem w tym że nie jeżdzę szybko jak nie muszę a staram sie tak planować czas żeby jazda moto była dla mnie przyjemnością a nie obowiązkiem
Pieniek Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Mój Satelis licznikowo po równym i bez wiatru idzie 170 km/h ale na ostatnie 10 km/h trzeba trochę poczekać. Pozdrawiam.
Gość Przemo84 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Yamaha Majesty 150 2001 125 wg licznika z GPS nie sprawdzane. Przy mojej wadze toż to cud !!!
Enek Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 YPka250-licznikowe 120 do 130 po długim rozpedzeniu na GPS o 10 km mniej pzdrEnEk
QQłka Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Yama Majesty 400 Waga słuszna wzrost 198 na długiej prostej licznikowo 150 , chciała dalej ,ale prosta się kończyła.
Gość Fazi69 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 SYM Joymax 250i - jakieś 143-145 na liczniku przy sprzyjających warunkach czyli bez wiatru w twarz a według GPS równe 10 km/h mniej. Ważę 130kg ale v-max najwyraźniej ogranicza już pasek/vario bo zaczyna poszarpywać a nie brak mocy. Wagowo nadaje się bardziej na chopera jak mawiają znajomi :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się