Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Prędkości maksymalne w naszych skuterach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

T-MAX 500 rocznik 2001, v-max to 172km/h, na autostradzie A4, przebieg ok.42tkm, obrotów nie znam bo nie mam licznika. Wszystko seria, wysoka szyba, było trochę strasznie ale musiałem sprawdzić.

  • Odpowiedzi 417
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Geni

    9

  • dr.big

    8

  • Worlan

    8

  • Marcino1

    8

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

B125 K9 - 115 km/h licznikowe, pasek w połowie żywotności. Zweryfikuję jeszcze pomiar GPSem

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Piaggio X 9 500 ccm licznikowe 163 ale nie jestem pewien czy to max bo za zakrętem zaczęło dmuchać z boku , odpuściłem i więcej prób na V-max nie było.Najlepsze to 110- 120

Opublikowano

Mój stary skuterek Romet Retro 7 125 cc z góry i z wiatrem w plecy poleciał kiedyś 105 km/h licznikowo (po dojechaniu do płąskiego spadło do 90 km/h). Po płaskim i bez wiatru v-max licznikowe 85-90 :blush:

Obecnie DT nie jechałem więcej niż 140 licznikowo przez chwilę. Wydawało się jednak że jescze jakiś niewielki zapas został.

Piotrek

Opublikowano

obecny skuter xmax 250 licznikowo na autostradzie równo 140

Opublikowano

Satelis 125, 2008r. licznikowo 115km/h, wg Endomondo było 103km/h.

Ale najprzyjemniej (dla mnie - świeżaka) jest 70-80km/h

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Honda Helix, najwięcej było 105 km/h, podobno może więcej, wolę nie próbować :)

Opublikowano

Helix realnie wyciąga ok. 120km/h. Mój pokazał raz 122km/h.

Natomiast wg. danych katalogowych wersja niemiecka osiąga maksymalnie 117km/h.

Opublikowano

Dlatego w niemieckim dowodzie rejestracyjnym zawsze jest wpisana prędkość maksymalna danego modelu pojazdu. I nie są to wyniki "z kosmosu" ale realne prędkości. Nie trzeba szukać wartości po (czasami naciąganych) stronach producenta czy importera. I nigdy się nie spotkałem bez zmian w mocy z czymś takim, aby prędkość mierzona GPS-em odbiegała od tej podanej w doku.

PS. W nowym dowodzie to rubryka "T", a w starym "6" ...

Opublikowano

Najzabawniejsze są "wyniki" odczytów z tarcz zegarów.

Staliśmy z kolegą popijając mineralną pod sklepem. U mnie na zegarach bez okularów można odczytać 160, u niego 220.

Lokalny specjalista: O Panie ten ma 220, to jest szybszy.

Kolega: mam licznik w kilometrach, a kolegi w milach.

Lokalny specjalista: a łooo

Kolega: a Pan ile ma na liczniku w swoim Lanosie?

Lokalny specjalista: 240

Kolega: a to widzi Pan, Lanos jest najszybszy.

Opublikowano

Yamaha Majesty 400 max. 160 km/h.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Wynik t-maxem 500 - dwie osoby na autostradzie (DE) 184 kmh wskazania nawi, warunki bardzo sprzyjające lekko z górki potem prostka.

napęd mam oryginał - żadnych przeróbek

ale w baku wir!! Paweł

Opublikowano

Witam serdecznie, dorzucę moje dwa:

Honda FJS 400 (2006 r. - pasek na ukończeniu...) - licznik zamknięty, czyli 180 km/h, następnym razem włączę GPS w telefonie, bo licznik kłamie okrutnie. Myślę, że ok. 150 leciał realnie... Dodam, że jechałem sam - ważę ok. 115 w "oporządzeniu" - do 170 licznikowego doszło w miarę łatwo, lecz żeby zamknąć, to potrzebowałem małej pochyłości, czyli z górki....

Satelis 125 v4 (nie kompresor) - czy sam, czy z synem na plecach - 115 licznikowe, więcej nie chce iść....

Jeżdżę na orlenowskim paliwie 98 oktan...

Pozdro !

Opublikowano

Aprilia atlantic 250- 117gps

Piaggio xevo 125- 106 gps

Opublikowano

Piaggio xevo 400ie - na liczniku 140 i łeb chciało urwać, ale jeszcze by poszedł. Zwolniłem do 120 i wszystko OK.

Opublikowano

Majesty 125, 2004r. - 120km/h licznikowo, ale licznik oszukuje, bo realnie to było ok. 107. Szedłby jeszcze trochę, ale w tak żółwim tempie, że nie miało to sensu. Realną prędkością do podróży jest jakieś 85km/h.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Xciting 400i 2013 rok. Seria , wysoka szyba turystyczna- 160-164 km/h licznikowe w zależności od wiatru i nachylenia terenu. Nie napiszę, że przyjemność kończy się przy 120 bo to nieprawda :). Na dobrych drogach przelotowa 140-150 jest jak najbardziej ok. Skuter nie wyje, nie wibruje, jest stabilny.

Opublikowano

Pozdrawiam.

Opublikowano

Wystarczająca do przemieszczenia się z punktu A do punktu B :)

Pozdrawiam

Opublikowano

Taka aby sprawiała przyjemność kierującemu i nie powodowała tamowania innych pojazdów, jak ktoś chce za...dać to niech sobie kupi ścigacz :) .

Pozdrawiam

Opublikowano

Burkiem 400 z 99r którego miałem to licznikowa 160 km, obecnie mam AN 650 którą nabyłem 29.12.2014 i na terenie garażowiska osiągnąłem 62 km, więcej będę wiedział jak warunki na to pozwolą, wiec czeekkamm wiosnyyy :blush:

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam kupiłem burgmana 400 k6 z uszkodzonym silnikiem i kupiłem drugi silnik poskładałem do kupy odpaliłem bez problemu przejażdżka po podwórku zrywa na trawie myślę jest dobrze więc wyjazd na drogę żwirową gazu znowu uślizg tyłu myślę świetnie więc wyjazd na szosę a tu tylko 140 i jakieś 8400 obrotów czy tak powinno być czy jest coś nie tak proszę o odpowiedź bardziej doświadczonych

Łączę podobne wątki. Tu znajdziesz interesujące Cię informacje. Administracja

Opublikowano

Ja miałem K8 i dochodził do 150 licznikowych. Ale tu nie tylko od silnika to zależy ale także od napędu. Z reszta przy takich prędkościach Burgman sie katuje na dłuższa metę

  • Klubowicze
Opublikowano

Nie rozumiem dlaczego piszesz tylko 140 i 8400 obr. Pewnie polecisz i 155 licznikowe, ale niebawem nie obejdziesz sie bez kolejnej wymiany silnika. To nie jest sprzet do "wyżyłowanej" jazdy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...