criskrakow Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 T-MAX 500 rocznik 2001, v-max to 172km/h, na autostradzie A4, przebieg ok.42tkm, obrotów nie znam bo nie mam licznika. Wszystko seria, wysoka szyba, było trochę strasznie ale musiałem sprawdzić.
Atlas Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 B125 K9 - 115 km/h licznikowe, pasek w połowie żywotności. Zweryfikuję jeszcze pomiar GPSem
szczepanj23 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Piaggio X 9 500 ccm licznikowe 163 ale nie jestem pewien czy to max bo za zakrętem zaczęło dmuchać z boku , odpuściłem i więcej prób na V-max nie było.Najlepsze to 110- 120
kitenation Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Mój stary skuterek Romet Retro 7 125 cc z góry i z wiatrem w plecy poleciał kiedyś 105 km/h licznikowo (po dojechaniu do płąskiego spadło do 90 km/h). Po płaskim i bez wiatru v-max licznikowe 85-90 Obecnie DT nie jechałem więcej niż 140 licznikowo przez chwilę. Wydawało się jednak że jescze jakiś niewielki zapas został. Piotrek
minimi1 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 obecny skuter xmax 250 licznikowo na autostradzie równo 140
IgnisDriver Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Satelis 125, 2008r. licznikowo 115km/h, wg Endomondo było 103km/h. Ale najprzyjemniej (dla mnie - świeżaka) jest 70-80km/h
zimny75 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Honda Helix, najwięcej było 105 km/h, podobno może więcej, wolę nie próbować
Geni Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Helix realnie wyciąga ok. 120km/h. Mój pokazał raz 122km/h. Natomiast wg. danych katalogowych wersja niemiecka osiąga maksymalnie 117km/h.
dr.big Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Dlatego w niemieckim dowodzie rejestracyjnym zawsze jest wpisana prędkość maksymalna danego modelu pojazdu. I nie są to wyniki "z kosmosu" ale realne prędkości. Nie trzeba szukać wartości po (czasami naciąganych) stronach producenta czy importera. I nigdy się nie spotkałem bez zmian w mocy z czymś takim, aby prędkość mierzona GPS-em odbiegała od tej podanej w doku. PS. W nowym dowodzie to rubryka "T", a w starym "6" ...
Geni Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Najzabawniejsze są "wyniki" odczytów z tarcz zegarów. Staliśmy z kolegą popijając mineralną pod sklepem. U mnie na zegarach bez okularów można odczytać 160, u niego 220. Lokalny specjalista: O Panie ten ma 220, to jest szybszy. Kolega: mam licznik w kilometrach, a kolegi w milach. Lokalny specjalista: a łooo Kolega: a Pan ile ma na liczniku w swoim Lanosie? Lokalny specjalista: 240 Kolega: a to widzi Pan, Lanos jest najszybszy.
Paweł Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Witam Wynik t-maxem 500 - dwie osoby na autostradzie (DE) 184 kmh wskazania nawi, warunki bardzo sprzyjające lekko z górki potem prostka. napęd mam oryginał - żadnych przeróbek ale w baku wir!! Paweł
miszel7 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Witam serdecznie, dorzucę moje dwa: Honda FJS 400 (2006 r. - pasek na ukończeniu...) - licznik zamknięty, czyli 180 km/h, następnym razem włączę GPS w telefonie, bo licznik kłamie okrutnie. Myślę, że ok. 150 leciał realnie... Dodam, że jechałem sam - ważę ok. 115 w "oporządzeniu" - do 170 licznikowego doszło w miarę łatwo, lecz żeby zamknąć, to potrzebowałem małej pochyłości, czyli z górki.... Satelis 125 v4 (nie kompresor) - czy sam, czy z synem na plecach - 115 licznikowe, więcej nie chce iść.... Jeżdżę na orlenowskim paliwie 98 oktan... Pozdro !
stomi Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Aprilia atlantic 250- 117gps Piaggio xevo 125- 106 gps
Krzychu13 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Piaggio xevo 400ie - na liczniku 140 i łeb chciało urwać, ale jeszcze by poszedł. Zwolniłem do 120 i wszystko OK.
devlin Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Majesty 125, 2004r. - 120km/h licznikowo, ale licznik oszukuje, bo realnie to było ok. 107. Szedłby jeszcze trochę, ale w tak żółwim tempie, że nie miało to sensu. Realną prędkością do podróży jest jakieś 85km/h.
Nurider Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Xciting 400i 2013 rok. Seria , wysoka szyba turystyczna- 160-164 km/h licznikowe w zależności od wiatru i nachylenia terenu. Nie napiszę, że przyjemność kończy się przy 120 bo to nieprawda . Na dobrych drogach przelotowa 140-150 jest jak najbardziej ok. Skuter nie wyje, nie wibruje, jest stabilny.
Gość maxell Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 U mnie licznikowe 134 km/h. Prosta, bez wiatru, kierowca ponad 100 kg http://youtu.be/gV4Fml9SG0Q
pbobbe Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Wystarczająca do przemieszczenia się z punktu A do punktu B Pozdrawiam
hrabia Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Taka aby sprawiała przyjemność kierującemu i nie powodowała tamowania innych pojazdów, jak ktoś chce za...dać to niech sobie kupi ścigacz . Pozdrawiam
kunisz Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Burkiem 400 z 99r którego miałem to licznikowa 160 km, obecnie mam AN 650 którą nabyłem 29.12.2014 i na terenie garażowiska osiągnąłem 62 km, więcej będę wiedział jak warunki na to pozwolą, wiec czeekkamm wiosnyyy
fazer Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Witam kupiłem burgmana 400 k6 z uszkodzonym silnikiem i kupiłem drugi silnik poskładałem do kupy odpaliłem bez problemu przejażdżka po podwórku zrywa na trawie myślę jest dobrze więc wyjazd na drogę żwirową gazu znowu uślizg tyłu myślę świetnie więc wyjazd na szosę a tu tylko 140 i jakieś 8400 obrotów czy tak powinno być czy jest coś nie tak proszę o odpowiedź bardziej doświadczonych Łączę podobne wątki. Tu znajdziesz interesujące Cię informacje. Administracja
Skrystos Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Ja miałem K8 i dochodził do 150 licznikowych. Ale tu nie tylko od silnika to zależy ale także od napędu. Z reszta przy takich prędkościach Burgman sie katuje na dłuższa metę
Klubowicze arturas Opublikowano 24 Czerwca 2015 Klubowicze Opublikowano 24 Czerwca 2015 Nie rozumiem dlaczego piszesz tylko 140 i 8400 obr. Pewnie polecisz i 155 licznikowe, ale niebawem nie obejdziesz sie bez kolejnej wymiany silnika. To nie jest sprzet do "wyżyłowanej" jazdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się