Barteq Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Mój X9 180ccm Amalfi na seryjnych rolkach 123km/h. Na rolkach Dr. Pulley... też 123km/h
Marcino1 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 BMW C600 Sport 180 licznikowe i ani grama więcej. BMW C 650 GT tez 180 licznikowe bo licznik jest wyskalowany tylko do 180.
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 21 Maja 2013 Sympatycy Opublikowano 21 Maja 2013 Jakby miał 200 to i tak więcej nie pójdzie- przy 180 była odcinka.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 21 Maja 2013 Klubowicze Opublikowano 21 Maja 2013 Honda SW-T 600 też odcina przy licznikowych 180
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Maja 2013 Administrator Opublikowano 21 Maja 2013 Dobra, dziadek Helix potrafi wykrzesać 130 km/h Prędkość podróżna, bezstresowa, napawająca szczęściem mijających kilometrów to 100- 110 km/h
przemo7 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Mój burek 400 licznikowe 160 przy 9000 obr/min.
Józek Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Burgmanik 400 - licznikowe 160. Jak na 400 chyba wystarczy.
zygmek68 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Maxsym 400 pokazał na liczniku 165km/h,ile to było w realu nie wiem.Ale na obrotomierzu był jeszcze troche do czerwonego pola.
Jarek_PL Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Podtrzymuję 180/h dla C650 GT, i wydaje mi się że to kres jego możliwości. Dlatego że obrotomierz jest przy górnych kreskach, czyli 8000/min. A może więcej. Nie widzę tych wąskich pasków Max jest 9000/min.
mmm Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 u mnie tak samo 400 160km syn obok na Hondzie sprawdzał czy stary nie oszukuje podniósł łape ze 160 i poszedł do przodu
Gość klauzero Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Xciting 500i 175 km/h licznikowe, 165 na gps, ale nie jest to prędkość dla której ten sprzęt został stworzony. Było to męczące tak dla mnie jak i dla sprzętu jak sądzę, więc była to jednorazowa próba, ale jeszcze się delikatnie rozpędzał.
Klubowicze pgizi Opublikowano 9 Czerwca 2013 Klubowicze Opublikowano 9 Czerwca 2013 W zeszłym tygodniu, na nowym moście w Płocku, moja Pokancerowana Piękność pokazała na liczniku 170 - było trochę z górki. Więcej nie sprawdzam, wystarczy mi!
Użytkownicy+ Saper Opublikowano 9 Czerwca 2013 Użytkownicy+ Opublikowano 9 Czerwca 2013 Ja dzisiaj wycisnąłem z mojego licznikowe 160 km/h, jednak nawigacja pokazała o 10 km/h mniej, niestety.
mysz75 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Majesty 400 licznikowo 160, gps troszzkę mniej:) ale co najważniejsze na całej trasie ze zlotu mogę bez problemu śmigać 120, 110 i spalanie na poźomie 4,2 literków i to się też liczy
macin61 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Ostatnio na drodze ekspresowej S14 Chechło - Łódź uzyskałem na moim X-MAX'ie 250 - 150 km/h licznikowe.
mkapilkr Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 czytałem dziś rano i postanowiłem sam sprawdzić choć wiatr spory to jakieś 157 złapałem z górki. na bezwiętrznej pogodzie może i 160 by było - ale już nie będę sprawdzał .
wicher69 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 czytałem dziś rano i postanowiłem sam sprawdzić choć wiatr spory to jakieś 157 złapałem z górki. na bezwiętrznej pogodzie może i 160 by było - ale już nie będę sprawdzał . Cześć, na czym tyle pędziłeś???
Sysgone Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Cześć, na czym tyle pędziłeś??? Zapewne na tym, co ma w profilu - Burgman 400
mkapilkr Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 No Panowie właśnie na tym Burgmanie 400. Zastanawiam sie czy z taka predkoscia mozna jechac jakis dluzsza trase. np: autostrada. Obrotomierz pokazywal cos okolo 9tys jak sie nie myle
pabloxl Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Lekko dłubnięty (rolki Dr. Pulleya 15g ) DT 300 rok 2012. Licznikowe 158 km/h, waga kierownika 82 kg w stroju Adama .
T0MEK Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Piaggio MP3 (to z pierwszej wiadomosci w tym wątku, tylko prawie 3 lata później) w drodze na zlot Burgmanii poleciało na prostej 155km/h (licznikowe) i miałem wrażenie, że poleciałoby jeszcze tylko coś mi szarpać zaczęło i sie przestraszyłem (odpuściłem jak jeszcze przyśpieszał). Skuter był z kufrem ale bez bagażu. W drodze powrotnej już z bagażem tylko ~151km/h (i raczej "wysilone" - dobrze przyśpieszał do 140, potem juz powoli) - aż się zdziwiłem, że te kilkanaście kg robi aż taką różnicę.
Easy_rider Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Mój AN400x z przebiegiem 72000 km spokojnie w/g licznika 140 km/h i chce dalej. Jak dla mnie to komfortowe parametry. Dodam, że w/g dokumentów serwisowych nic nie było robione przy napędzie, a Angole kochają zbierać takie dokumenty. Honda c-90 z przebiegiem 22000 mil jedzie 85 km/h niezależnie od obciążenia ( oczywiście bez przesady). Kiedyś moja żona z córką przekroczyła 100!!! z góry jadąc. Efekt- wymiana uszczelki pod glowica.
tomekmajesty Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 moja Vespa GTS300 po ostatniej regulacji linki gazu, miała tak z 1,5 cm luzu na obwodnicy 140 km/godz licznikowo
ciesu Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Ja wczoraj miałem okazję na krótkim, szerokim i bezpiecznym odcinku drogi rozpędzić Burka do 150 km/h :-) W manetce było jeszcze trochę luzu ale już nie chciałem świrować hehe Obroty ponad 8000!!! Niemniej jednak powyżej 120 km/h to chyba już za szybko dla 400-ki...
Maser Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 120. Przy wyprzedzaniu. A tak to się kulam z 80-90... Asfalt nie ten....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się