Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Silver Wing 400-600


Najczęstsze awarie w/w  

61 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

10 tys. i żadnych awarii, spalanie nigdy nie przekroczyło 5l.

Czasem tylko ten przy ruszania ten niemiłe dla ucha dźwięki.

Pozdrawiam Trebor :D

  • Klubowicze
Opublikowano

Zgadzam się co do braku awarii,naprawdę nic się dzieje. :D

Co do spalania ,nie wiem jak to robicie ,poniżej 6l/100km nigdy nie zjechałem :):)

Opublikowano
Zagłosowałem na brak, gdyż jak dotąd (odpukać) nie miałem żadnych awarii, a jedynie wymiany części podlegających normalnemu zużyciu.

Interesuje mnie jednak kwestia spalania... Za Chiny nie potrafię zejść ze spalaniem poniżej 5l/100 nawet na trasie z prędkościami około 100kmh i delikatnym przyśpieszaniem. W mieście najmniejszy wynik, jaki udało mi się uzyskać, to 6.5 litra na 100km, przy jeździe do 4000rpm. Wytłumaczy mi ktoś, na czym polega problem? Nie jeżdżę agresywnie, nie odkręcam do końca. Zauważyłem jednak że tylko posiadacze najnowszych SW mówią o wynikach spalania poniżej 5l/100, a mój jest z 2001roku. Może zmienił się program sterujący silnikiem?

Witam, te nowsze modele palą mniej. Nie wiem do końca co jest powodem. No "oko" zauważyłem że moja ma przy wydechu zamontowany czujnik, sonde ? Nie wiem do końca co to jest ale poprzedniczka tego nie miała.

  • Klubowicze
Opublikowano

W mojej Zacnej rok. prod. 2007 , przebieg autentyczny 18tys.km , spalanie na poziomie 4,5 - 5,5l/100km. Najmniejsze jakie zanotowałem to 4,3l/100 w trasie powrotnej z Warki , ale to była lajtowa jazda zgodnie z przepisami :D .

Co drugi dzień pokonuję traskę ok. 60km , w cyklu trasa ok. 65% , miasto 35% .

Opublikowano

Witam, żadnej awarii jak dotąd nie doświadczyłem. Dlatego wybrałem ZACNĄ żeby mieć spokój :D

Jeżdżę głównie w trasie i spalanie kształtuje się na poziomie 5,5 litrów/100km.

Opublikowano

Dzwoniłem do Sokoła, gdzie wytłumaczyli mi przyczynę wysokiego spalania silverków z początku produkcji. Problem leży w systemie zasilania w paliwo, który został zmieniony w chyba 2004 roku bardzo znacznie obniżając spalanie. Mechanicy z Sokoła stwierdzili, że różnica jest w module zapłonowym, stacyjce, komputerze silnika i prawdopodobnie została dodana sonda Lambda.

Pozostaje lać paliwo i cieszyć się z bezawaryjności nie patrząc na wskaźnik poziomu paliwa... lub zmienić na nowszy model :)

  • 10 miesięcy temu...
  • Administrator
Opublikowano

Odgrzewam kotleta !w00t

Dzwoniłem do Sokoła, gdzie wytłumaczyli mi przyczynę wysokiego spalania silverków z początku produkcji. Problem leży w systemie zasilania w paliwo, który został zmieniony w chyba 2004 roku bardzo znacznie obniżając spalanie. Mechanicy z Sokoła stwierdzili, że różnica jest w module zapłonowym, stacyjce, komputerze silnika i prawdopodobnie została dodana sonda Lambda.

Coś w tym chyba jest. Pamiętam ile palił mi model SW 2001 i widzę ile pali model '07.

Ostatnie 2 przepalone kociołki i spalanie (pół na pół miasto/trasa oraz pół na pół solo/pasażer) 4.3l. na 100 km. Nie powiem, żebym nie był pozytywnie zaskoczony :clapping:

Opublikowano

Odgrzewam kotleta !w00t

Coś w tym chyba jest. Pamiętam ile palił mi model SW 2001 i widzę ile pali model '07.

Ostatnie 2 przepalone kociołki i średnie spalanie (pół na pół miasto/trasa oraz pół na pół solo/pasażer) i spalanie 4.3l. na 100 km. Nie powiem, żebym nie był pozytywnie zaskoczony :clapping:

Może koledzy z Regionu Kujawsko-pomorskiego wyciągną wnioski i odmłodzą park maszyn. !pomidor !scooter !scooter !scooter

Opublikowano

Odgrzewam kotleta !w00t

Coś w tym chyba jest. Pamiętam ile palił mi model SW 2001 i widzę ile pali model '07.

Ostatnie 2 przepalone kociołki i średnie spalanie (pół na pół miasto/trasa oraz pół na pół solo/pasażer) i spalanie 4.3l. na 100 km. Nie powiem, żebym nie był pozytywnie zaskoczony :)

No Mariusz gratki, widze że "park maszynowy" powiększa się :clapping:

  • Klubowicze
Opublikowano

No Mariusz gratki, widze że "park maszynowy" powiększa się :clapping:

Ojciec Dyrektor nie pochwalił się nowym nabytkiem, jakieś fotki i takie tam :) .

Mariusz jestem zaskoczony również jak Ty, w mojej Zacnej spalanie praktycznie zawsze ok.5l/100, no ale 4,3l to już niezły wynik !OK .

Opublikowano

Może koledzy z Regionu Kujawsko-pomorskiego wyciągną wnioski i odmłodzą park maszyn. !pomidor !scooter !scooter !scooter

Tak Mareczku, pewnie wszyscy z Kuj-Pom. czekają na SW-T600... !YES

Nie ukrywam, że ja też !OKK

Opublikowano

Marku jak widać nawet Ojciec Dyrektor poznał się na sprzęcie :) .

No i jak widać ZACNĄ markę nabył , a jak się zakochać to raz na całe życie :clapping: !YES .

Gość Bartheez5
Opublikowano

Witam !!!!!! Wymiana płynów ustrojowych i km. rosną !scooter wraz z Zadowoleniem !OKK

  • Administrator
Opublikowano

Mariusz jestem zaskoczony również jak Ty, w mojej Zacnej spalanie praktycznie zawsze ok.5l/100, no ale 4,3l to już niezły wynik !OK .

Może dlatego, że 400tka :1eye:

Tak czy owak miło... :)

Marku jak widać nawet Ojciec Dyrektor poznał się na sprzęcie :P .

No i jak widać ZACNĄ markę nabył , a jak się zakochać to raz na całe życie :lol: !YES .

Upiorku... pierwsze zauroczenie ZACNĄ miało miejsce gdzieś w 1987 roku (Helix) ;). Poprzednie SW miałem 5 lat temu (PIŃSK 2006) a po drodze zawsze jakaś "OooNDA" stała w garażu. Tak czy owak SW to, akurat dla mnie, jedyny sprzęt na trasy jako alternatywa AN'a 650. Tylko na SW i AN650 moje schorzenia k-słupowe :) wytrzymują trudy podróży :clapping: ... niestety, taki wiek :sport:

A co do tematu... tak patrzę na wyniki tej sondy i w sumie trudno im zaprzeczyć. W SW można postękać na słaby/nieprecyzyjny siłownik kanapy, na popiskujące czasem sprzęgło, na zbyt miękki przedni zawias i lipny system zamykania prawego schowka w kokpicie (w modelach po 2005 jest to wyraźnie poprawione) ale jedno wypada potwierdzić... awarie w SW, nawet tych z poważnym przebiegiem, są czymś bliżej nieznanym.

Opublikowano

Witam,

SW 400 '07, 12 tkm, kupiona z przebiegiem 1,2 tkm, stan idealny. Zaznaczyłem pierdółkę, ponieważ:

-przestał kontaktować stycznik od hamulca postojowego, oczywiście kropelka wd40 pomogła od razu, ale klocuszki ręcznego raz się przypiekły (brak kontrolki) :(

-upierdliwie wyskakująca kontrolka V-belt przy pewnym określonym rodzaju przyspieszeń - było to sprawdzane w ASO Hondy, z napędem i elektroniką na pewno wszystko jest OK, pasek jak nowy, wario i sprzęgło też; najprawdopodobniej jest to sprawa gwałtownej zmiany położenia paska i niewłaściwej reakcji czujnika na to

-chyba skończyły się łożyska przedniej osi, a przynajmniej zaczęły hałasować

Spalanie - chyba tylko raz w trasie udało mi się zejść do 4,9l/100 km. W mieście na mniej niż 5,5 nie ma szans. A jeżdżę bardzo spokojnie. Niestety 260 kg czymś trzeba napędzić. Mariusz - nie wiem jakim cudem wykręciłeś 4,3, może w nowym SW coś zmieniono w układzie zasilania w paliwo, albo jechałeś bez kasku i miałeś dobre cx na łysej głowie :lol:

Fenomenem jest dla mnie konsumpcja oleju, czyli jej brak :) Szczególnie po Burgmanach był to szok, gdy po 6 tys km wyjąłem bagnet, nie ubyło ani 1 ml, a w dodatku olej miał kolor jak z maszyny do szycia :)

Po zimie odpala na dotyk za pierwszym razem, bez wyciągania akumulatora - to drugi fenomen :)

Pozdrawiam

ŻabA

  • Administrator
Opublikowano

Spalanie - chyba tylko raz w trasie udało mi się zejść do 4,9l/100 km. W mieście na mniej niż 5,5 nie ma szans. A jeżdżę bardzo spokojnie. Niestety 260 kg czymś trzeba napędzić. Mariusz - nie wiem jakim cudem wykręciłeś 4,3, może w nowym SW coś zmieniono w układzie zasilania w paliwo, albo jechałeś bez kasku i miałeś dobre cx na łysej głowie :)

Bart, sam się zdziwiłem ale na 11.2 l przejechałem 258 km :lol:

Pierwsza kreska uciekła po 88 km.

Fakt, że jazda dość spokojna ale napewno nie PSJ !YES

Opublikowano

Witam,

Spalanie - chyba tylko raz w trasie udało mi się zejść do 4,9l/100 km. W mieście na mniej niż 5,5 nie ma szans. A jeżdżę bardzo spokojnie. Niestety 260 kg czymś trzeba napędzić. Mariusz - nie wiem jakim cudem wykręciłeś 4,3, może w nowym SW coś zmieniono w układzie zasilania w paliwo, albo jechałeś bez kasku i miałeś dobre cx na łysej głowie :)

Pozdrawiam

ŻabA

Co prawda swoją SW T-400 zrobiłem, no można powiedzieć 3 zbiorniki tankowania do pełna, średnia spalania 4,3 l/100 km i śmigałem nie jakieś tam 80 km/h, a powiem szczerze, że do 130 km/h, (nowy nabytek, sprawdzałem) i dodam że komputer zawyża o jakieś 0,3 l/100 km, czyli faktycznie wychodzi 4,0 l/100 km. Kto chce niech wierzy, kto nie, to nie. Pozdrawiam. Poprzedni właściciel może potwierdzi !!!

Na Marl, sprawdzę ją dogłębnie, na maksa i normalnie. :lol::) :)

Opublikowano

Nowy Silverek też mi się podoba.

Tylko dlaczego tak zmalał w stosunku do starej budy ? :lol:

Czy nowa 600- tka też będzie w tej karoserii co 400- tka ?

Opublikowano

Czy nowa 600- tka też będzie w tej karoserii co 400- tka ?

Tak Bobasku, wszystko to samo , tylko zaciski hamulca będą złote i nic więcej, żadnych różnic.

Nie można psuć, czegoś co jest tak cudowne i ładne. !winkiss !winkiss !winkiss

No dobra, przesadziłem, ale podoba mi się ten skuter. !!! !pomidor !pomidor

  • Administrator
Opublikowano

Nowy Silverek też mi się podoba.

Tylko dlaczego tak zmalał w stosunku do starej budy ? :lol:

Czy nowa 600- tka też będzie w tej karoserii co 400- tka ?

Bobas... tutaj masz NEWSa na ten temat...

Więcej szczegółów o SW-T 600 My2011 opiszę już wkrótce (lipiec) po teście długodystansowym !YES

Opublikowano

Chcę poinformować, iż byłem wczoraj w salonie Honda w Toruniu i rozmawiałem na temat SW T-600. W obecnej chwili już można robić przedpłaty na ten skuter w wysokości około 2000 zł i w czerwcu skuter jest do odbioru. Przybliżony koszt około 35000 zł. Podczas rozmowy padło hasło Burgmania i Pan jest dobrze zorientowany w temacie, poinformował mnie, że w przypadku gdyby znaleźli się użytkownicy którzy by np. się dogadali i nastąpiło by zamówienie kilku sztuk np. 3, to on zaproponuje dość znaczną niższą korzystną cenę. Nie wchodziłem w szczegóły więc zainteresowani by musieli się sami zorientować. Różnica między skuterami 400 a 600 jest taka, że 600-tka posiada złote zaciski hamulcowe, ma inne podświetlenie zegarów (podobno ładniejsze) i licznik km/h jest do 200.

Ot i tak dla zainteresowanych. !winkiss

Gość radiolog
Opublikowano

Tak Bobasku, wszystko to samo , tylko zaciski hamulca będą złote i nic więcej, żadnych różnic.

Według danych technicznych siedzisko w SW-T600 jest wyżej niż w SW-t400

Opublikowano

Chcę poinformować, iż byłem wczoraj w salonie Honda w Toruniu i rozmawiałem na temat SW T-600. W obecnej chwili już można robić przedpłaty na ten skuter w wysokości około 2000 zł i w czerwcu skuter jest do odbioru. Przybliżony koszt około 35000 zł. Podczas rozmowy padło hasło Burgmania i Pan jest dobrze zorientowany w temacie, poinformował mnie, że w przypadku gdyby znaleźli się użytkownicy którzy by np. się dogadali i nastąpiło by zamówienie kilku sztuk np. 3, to on zaproponuje dość znaczną niższą korzystną cenę. Nie wchodziłem w szczegóły więc zainteresowani by musieli się sami zorientować. Różnica między skuterami 400 a 600 jest taka, że 600-tka posiada złote zaciski hamulcowe, ma inne podświetlenie zegarów (podobno ładniejsze) i licznik km/h jest do 200.

Ot i tak dla zainteresowanych. !winkiss

Zainteresowani napewno by byli ja zgłaszam się na beta testera !scooter w przypadku dobrej ceny !YES

Nawet avataru nie musiałbym zmieniać.

Opublikowano

Według danych technicznych siedzisko w SW-T600 jest wyżej niż w SW-t400

I ma 1,5 KM więcej niż SW 600 !OKK Pewnie to wynika ze sposobu z map wtrysku paliwa !YES

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...