Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Nowości skuterowe na przestrzeni lat


pablos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • dr.big

    6

  • pablos

    6

  • Jordan

    6

  • misioooo

    5

Top użytkownicy w tym temacie

Zmiany oceniam jako kosmetyczne (jak w nowej YP400). Oczywi?cie może się teraz bardziej podobać  !holiday

Niestety nadal poważna nadwaga (250 kg zalany płynami, wersja z ABS) sugeruje brak zmian pod plastikami ...  !scooter

Kosmetyczne !!! w zasadzie mozna mowic o nowej budzie, ze starego SW zostalo siedzenie, uchywt pasazera i wydech ;) Co do wagi, widac ze szkielet skutera zostal ten sam wiec waga nie ulegla zmianie, co mozna zaliczyc na plus bo jest ona zadowalajaca. Ja widze inne mankamenty, lakierowane plastiki wewnatrz beda porysowane w pierwszej kolejnosci, no i paskudnie ze bedzie swiecilo jedno oko. Generalnie zmiany pozytywne.

...o nowej budzie? Artix, chyba o nowych plastikach ;) (Honda zwyczajnie poszła po najniższych kosztach - wiadomo, kryzys).

Co do wagi to niektórym to się może podobać (nie przeczę) ale niestety nie pozostaje ona bez wpływu na spalanie... no i to chyba obecnie rekord w klasie 400 cm !V

Odnośnik do komentarza

Od?wieżę nieco w?tek ... napotkałem w sieci na kolka filmów reklamowych.

I tak na pocz?tek:

Kymco produkty po face-liftingu od Xcitinga na super 8 50 cc kończywszy :

oraz nowe produkty :

Pozdrawiam Pablos

Odnośnik do komentarza
Od?wieżę nieco w?tek ... napotkałem w sieci na kolka filmów reklamowych.

I tak na pocz?tek:

Kymco produkty po face-liftingu od Xcitinga na super 8 50 cc kończywszy :

oraz nowe produkty :

Pozdrawiam Pablos

Pięęęękne, piękne te skuterki ! ;)

I nowy Xciting... "miodzio".

Odnośnik do komentarza

Ja już swoje Kymco mam, może teraz dla żony by takiego Like zakupić? Dopiero kupiłem i już mam stary model - jeszcze nie dotarty nawet.

Odnośnik do komentarza
Nie wiem dlaczego, ale jako? umkn?ł uwadze zmieniony Silver Wing:

http://www.scooter-station.com/Honda-SW-T400-Silverwing.html

http://www.scooter-station.com/Premiere-vi...du-nouveau.html

Dla mnie bomba - z chęci? wymieniłbym Bandytę na takiego Silvera.

czy kto? co? nowego wie na temat tego silverwinga?

może kto? jeĽdził dotkn?ł itd ?

znalazłem taki link :

http://www.twowheelsblog.com/post/1167/eic...r-wing-sw-t-400

Odnośnik do komentarza

no tak jak się można było spodziewać !placz1 teraz SW będzie wygl?dać jak inne sqty z przodu...

Teraz jak jedzie za tob? skrzydełko to odrazu można rozpoznać w lusterku , a z tymi nowymi ?wiatłami to nie będzie już takie oczywiste :D

Odnośnik do komentarza
czy kto? co? nowego wie na temat tego silverwinga?

może kto? jeĽdził dotkn?ł itd ?

znalazłem taki link :

http://www.twowheelsblog.com/post/1167/eic...r-wing-sw-t-400

A tu jeszcze link z filmem prezentuj?cym nieco dokładniej nowy Kymco Downtown 300.

http://www.scootersales.com.au/News-2533-k...ntown-300i.aspx

Kuferek całkiem pojemny ma.

Kufer i siedzenie bardzo podobne do Yamahy x-max, ale to dobrze że się powiela dobre rozwi?zania !OKK

Odnośnik do komentarza

No to czas od?wieżyć nieco temat .... concepty czy nowo?ć 2009 / 2010 ??? sami zobaczcie :

1. Skuter ducati

ducati-maxi-scooter-_460x0w.jpg

2. Honda

Honda_Griffon_stpz.jpg

3. Kymco ???? Rallox

124070_3729_125ccm_raner.jpg

4. Piaggio Carnaby Cruiser 300i

2009-piaggio-carnaby-cruiser-300.jpg

5. Dla miło?ników skuterów typu C1 - Segway GM scooter

gm-segway-1.jpg

gm-segway-future-car.jpg

CDN....

Odnośnik do komentarza
Gość auksencjusz

5. Dla miło?ników skuterów typu C1 - Segway GM scooter

Ci z Segway'a maj? nieĽle nar?bane. :lol: - to znaczy tak pozytywnie nar?bane.

Najlepsze jest to, że ta technika Segway'a naprawdę działa - były jazdy próbne u mnie na uczelni, z tym że to był ten zwykły, jednoosobowy pojazd.

Odnośnik do komentarza

No to jedziemy dalej:

Nippon scooter

P1040309.jpg

Garelli XO 125 i 150

garelli_xo_125150_01.jpg

Kolejne Ducati

duc_scooter.jpg

ItalJet Marco Polo 400

marco_polo_400.jpg

Honda Griffon od tyłu

big_honda_novit_scooter_2009_01.jpg

Za chwil kilka kolejna porcja fotek.

No to jedziemy dalej z przegl?dem nowinek:

E-Max 110s elektryczny

scooter-side-silver.jpg

2009 Honda SW-T 400

2009-honda-sw-t-400.jpg

2010 Yamaha T-Max 750 Scooter

2010-yamaha-t-max-750.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Honda Griffon i Ducati zaprzeczaja idei skutera, gdybym chcial jezdzic scigem to jezdzilbym scigiem i nie zawracal sobie glowy skuterami. Skutery dzieki temu ze maja bagaznik pod siedzeniem maja duuuuza przewage nad innymi typami motocykli, a w obu modelach schowka raczej nie ma. Czyli lipa, choc wizualnie ladne :lol: scigi bo na pewno nie skutery.

Jedyna grupa docelowa jaka moze chciec kupic takie pseudo skutery to osoby ktore chcialy by miec scigi ale nie lubia zmieniac biegow innego wytlumaczenia nie mam.

Odnośnik do komentarza
nie będzie Xcitinga R z podwójnymi reflektorami...

Sk?d to info i czy pewne ? Czy nie bedzie w tym roku czy w ogole ?

Pozdr.

Pisklak

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Nie macie wrażenia, że Yamaha T-max 750 wygl?da jakby gar?ciami czerpali z G-Stridera Suzuki. Nie żebym się czepiał, bo taka estetyka mi się TEŻ podoba.

pzdr

Odnośnik do komentarza

Fajne sa te projekty, Jezeli miara przydatnosci skutera jest jego ladownosc a sportowa sylwetka wymaga od projektantow pozbycia sie przestrzeni pod siedzeniem (w ilosci pozwalajacej zaladowac choc jeden kask), to mogli by pojsc w strone jakiegos kompromisu.

A gdyby kaski mozna bylo jakos przyczepic na stale do karoserii i na parkingu mozna je by bylo zostawic, tak zeby woda sie do nich nie wlewala i zeby sie blokowaly np. ze stacyjki (mysle o jakis zatrzaskach:) to by odeszly dwa lub jeden najczesciej pakowane twarde przedmioty pod siedzenie.

Wtedy przestrzen pod siedzeniem mozna by wyplaszczyc:) zeby sie np.duzy laptop miescil albo grubsza teczka albo jedna kurtka i cos.

Jednoczesnie gdyby kufer centralny byl zintegrowany z sylwetka (tam jak w tym SW-T 400)

ale zdejmowany kiedy trzeba to by sie powiekszyla paleta mozliwosci.

Tez sie dziwie ze nie wpadli na pomysl zaprojektowania od razu zintegrowanych, zdejmowanych kufrow bocznych. Nie takich duzych jak w turystykach ale cos w stylu kufrow do Yamahy Tenere. Czyli takich polowe mniejszych od kufrow do BMW R1200 GSA Adventure.

Jak sie patrzy na te motocykle to ma sie wrazenie, ze podczas projektowania wygladu brali pod uwage to ze wiekszosc uztkownikow bedzie ich uzywala. Pasuja do sylwetki jak ulal.

Wtedy jak jade do miasta z teczka albo do kina z kilkoma przedmiotami to mieszcze sie w skuter (taki wlasnie troche sportowo wygladajacy - bo bez duzej przestrzeni pod siedzeniem)

bez topcase'a i bocznych. Kask zapinam gdzies ( nie wiem gdzie:) moze do kierownicy) do skutera tak zeby nikt go nie zwedzil (kurde, gorzej jak na nim jest Cardo), i ide do ludzi.

Kiedy zabieram troche wiecej bambetli to dokladam top case i wszystko gra dalej.

Jak jade na wycieczke kilku-dniowa to dokladam te zgrabne kuferki boczne co sie elegancko zatrzaskuja i przestrzen sie powieksza wydatnie.

Jakby do tej Yamahy T-Max 750 dolozyli jeszcze zintegrowany kufer centralny i dwa srednie, zdejmowane boczne kuferki to wyszla by taka zgrabniutka, zawadiacka, miejska FJR-KA 1300:) z ambicjami kilkudniowych wycieczek.

( bez tego szukania na stronie givi i pytania sie "czy to pasuje?" lub "a jak to przymocowac?":lol:

Aha , no i zeby ten kask mozna bylo jakas przypiac do kierownicy (albo nawet dwa) na nieruchomo:)

takie tam pomysly:)

pozdro.pollacco

Odnośnik do komentarza

Dla mnie miejsce na kask (a najlepiej na dwa) pod siedzeniem to podstawa - w zimne dni jade do pracy w 'zimowym' kasku a wracam w 'letnim'. Jak jadę po kogos to biorę drugi kask. Ponadto wolę zostawić kask schowany niż przypięty na zewn?trz, nawet je?li niemożliwe jest jego odpięcie - taki kraj :D

Co do nowo?ci to życzyłbym sobie, żeby upowszechniały się szybciej. Mowa tu o pojazdach typu Peugeot HYmotion3 - chętnie bym takiego kupił, ale gdybym dzisiaj wyjechał nim w Poznaniu to by kierowcy powpadali na latarnie ze zdumienia - a strasznie nie lubię jak kto? się na mnie gapi !w00t

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Patrzę na te zdjęcia i wydaje mi się że powoli ginie idea maxi skutera turystycznego - szkoda, dla mnie gabarytowo mogło by być co? większego od B650 a pojemno?ć dla osób nie dbaj?cych o spalanie mogłaby dochodzić do 1000ccm. Najważniejsze żeby był to turystyczny maxi a nie zmoczony szczur.

Wygł?dowo czę?ć skuterów jest fajna ale od strony praktycznej to jeden koszmar.

Honda jednak zadbała o 400ccm - 2009 Honda SW-T 400 - bardzo ładny i praktyczny (pojemno?ciowo).

Ale jak widzę takie Ducati czy Honde Griffon czy inne tego typu wynalazki to chciałbym by pozostały jedynie prototypem i nie weszły do produkcji

Czekam na Burgmana 900ccm podobno jak dobrze pamiętam to ma się pokazać w 2010 bo kiedy? było co? o tym wspomniane. Mam nadzieję że gabarytowo będzie bardziej masywniejszy i wprowadz? może wsteczny bieg, hydrauliczn? centraln? nóżkę, może skrzynie 6-biegow? z 7-nadbiegiem no tak ale pomarzyć można sobie pożyjemy zobaczymy co nam przygotuje Suzuki.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Panowie, nie zapominajcie, że ten T-max 750 to tylko fotomontaż (pewnie taki jak slynne juz BMW SCT-800). Zauważcie dziwny czarny element w przekroku - wygl?da jakby odpadła jaka? osłonka :blink: Finalnie skuter może wygl?dać zupełnie inaczej, więc rozważania o jego możliwo?ciach bagażowych to chyba nie na ten moment?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...