Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco Xciting


Artix

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Najnowsze wie?ci z tematu Excituj?cego spieszę podać :huh:

W dniu dziejszym odwiedziłem serwis celem złożenia reklamacji. Oto powody mojej wizyty w serwisie:

1. Odkeliona mata termoizolacyjna osłony rury wydechowej

2. Niestabilna wskazówka prędko?ciomierza przy 70 i 110 km/h oraz zbyt duże przekłamanie wskazań km/h.

3. Brak jednej ?rubki mocuj?cej przewód hamulcowy

Efektem mojej wizyty było:

1. Wymiana osłony kolanka na now? (ciekawe na ile wytrzyma mata?).

2. Regulacja czujnika*, który podaje impulsy do zegarów a jest odpowiedzialny za wskazania km/h i zamówienie nowych zegarów. Nie jest wykluczone, że zostan? wymienione na gwarancji choć to okaże się w niedalekiej przyszło?ci. Jak narazie działaj? bez zarzutu poza w/ w wachnięciami wskazówki.

3. Przykręcenie brakuj?cej ?rubki identycznej jak pozostałe w uchwycie.

* Ciekawostk? wart? wzmianki jest owy czujnik, który montowany jest w Excitingu 500. Chodzi o to, że posiada on regulacje przez co można skalować wskazania i wyeliminować błędy. Moja szafa zawyżała o jakie? 11 % co jest błędem zbyt dużym. Jak się okazało mój czujnik (a dokładnie jego odchylenie od tarczki, która jest dawc? impulsów) był ustawiony zbyt blisko dlatego wskazania były przekłamane ponad norme. Przestawienie go o 2 mm. zaowocowało (po kilku próbach) wynikiem : 100 km na szafie= 94 km w rzeczywisto?ci.

Z jednej strony możliwo?ć regulacji jest warta wzmianki ponieważ osobiscie nie spotkałem się z czym? taki w żadnym innym jedno?ladzie ani samochodzie. Z drugiej strony po cholere robić regulacje??? Nie lepiej wyskalować to raz a porz?dnie? No chyba, że producent dopuszcza zmianę opon na inny profil a wtedy mog? pojawiać się zmiany we wskazaniach budzika.

Pozatym moja osoba jako znany malkontent nie potrafi ukryć faktu, że sam czujnik wykonanu jest może i z dobrego materiału ale sama regulacja jest zupełnie bez sensu. Za długo by o tym pisać ale powiem tylko tyle, że przy odrobinie zachodu i małej przeróbce (naprawde małej) można ow? regulacje zdecydowanie poprawić... tzn. poprawić niedoróbkę Kymco!

Teraz trochę o czę?ciach a w zasadzie o ich cenach. Zdobyłem cał? liste czę?ci zamiennych jakie występuj? w Excitingu. Generalnie jest tego trochę (kilka stron A4 drobnym drukiem) więc przytocze tylko niektóre:

Przednia tarcza (cena za sztukę): 265, 35 PLN

Klocki hamulcowe (jedna strona przód): 110, 29 PLN

DĽwignia hamulca lewa: 103, 46 PLN

DĽwignia hamulca prawa: 148, 35 PLN

Przedni reflektor: 410, 77 PLN

Kierunkowskaz przedni: 95, 40 PLN

Obudowa przednia: 259, 98 PLN

Lusterko wraz ze szkłem: 343, 43 PLN

Lusterko cover bez szkła: 298, 17 PLN

Cover akumulatora: 27, 57 PLN

Czujnik poziomu paliwa: 88, 08 PLN

Uszczelka pod wydech: 12, 59 PLN

Pompa oleju: 48, 80 PLN

Łańcuch rozrz?du: 249, 37 PLN

GaĽnik kompletny: 2252, 61 PLN

Koło magnesowe: 422, 12 PLN

Tłok Set: 264, 98 PLN

Tłok: 63, 68 PLN

Kpl. montażowy uszczelek: 12, 59 PLN

Kpl. rolek wario: 79, 54 PLN

Spacery szt: 7, 61 PLN

Sprężyna sprzęgła; 45, 14 PLN

Zawór: 70, 52 PLN

Króciec dolotowy: 133, 52 PLN

Jak widać po niektórych pozycjach ceny czę?ci w Exie mog? być niekiedy bardzo tanie ale czasem kosmiecznie drogie. Np cena kpl. lusterka lub cena gaĽnika jest mało atrakcyjna choć z drugiej strony cena kpl gaĽnika do Yp 250 w serwisie Yamahy jest zbliżona... Całe szczę?cie, ze mało realne żeby ktokolwiek i kiedykolwiek zamawiał kpl gaĽnik do skutera.

To tyle z ostatnich wiadomo?ci o eksploatacji Excitinga 500.

Aktualny stan licznika 3400 km i ci?gle ro?nie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

To moze male sprostowanie, gaznik do YPki kosztuje 4 tys z hakiem. Wiec cena Kymco jest mozna powiedziec wiecej niz dobra. Co do klockow do An400 sa tansze o okolo 20 zl, ale za to inne czesci sa drozsze. Suma sumarum ceny czesci sa bardzo OK. Do tego regulacja predkosciomierza, dla mnie wypas. Mysle ze dla tych ktorzy lubia sie bawic w zmiany opon na np wiecej cali a mniejszy profil, etc. moga sobie dokladnie wyskalowac licznik zeby nie klamal az tak ze przy 100 km/h jedziemy tak naprawde 70 km/h :rolleyes: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Co do klockow do An400 sa tansze o okolo 20 zl

Wszystko pięknie Art tylko zapomieli?my o jednej sprawie: An 400 ma jedn? tarcze a Ex dwie.

Cena któr? podałem za klocki obejmuje jedn? strone (na jedn? tarcze) więc kpl. na przód będzie kosztował 220 PLN. Teoretycznie nie jest to mało ale np. taki sam komplet do An 650 na dwie tarcze kosztuje w ASO Suzuki ponad 400 PLN!

Jedyne pocieszenie, że ASO Gadimex a dokładniej Maciek serwisant mówił, że klocki we wszystkich modelach Kymco s? kosmicznie grube i starczaj? na długie przebiegi.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Faktycznie AN400 ma jedna tarcze, ale 2 komplety klockow z przodu. Jeden komplet odpowiada za hamowanie tylko przodem, natomiast 2 komplet klockow za hamulec zintegrowany. Gwoli ciekawostki, klocki odpowiedzialne za przod zmienilem po 12 tys, za przod zintegrowany po 18 tys. Tylnie klocki maja jeszcze polowe grubosci, wiec w optymistyczej wersji powinny spokojnie starczyc na 36 tys, choc ja licze ze max to bedzie 30 tys. Co i tak nie jest zlym wynikiem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Co do regulacji wskazania prędko?ciomierza położeniem czujnika, to bym sie za bardzo nie Excitingował.

Pomiar jest dokonywany cyfrowo i dla układu prędko?ciomierza z ww. czujnika powinien docierać piękny prostok?tny impuls.

Jednak widocznie sam czujnik b?dĽ ekranowanie przewodów (układu) jest słabej jako?ci i po za prostok?tem do licznika dociera nieco elektrycznego ?miecia (dodatkowych pików)

Przeprowadzona regulacja dała tylko to że impuls jest prawidłowszy.

Prawdopodobnie lepszej dokładno?ci już się nie da uzyskać.

A swoj? drog? to fajne uczucie jeĽdzić ci?gle ze wskazaniem 140 km/h poprawia to samopoczucie...tylko dlaczego ci rowerzy?ci mnie wyprzedzaj? :(;);) .

Pozdrawiam

RobB. :huh:

A propo cen to liczyłem że będ? jednak niższe, zwłaszcza na pudełko i eksploatacyjne, a tak prawie jak do Tmaxa.

A nie daj Boże złamać lusterko, moje jest tańsze :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

W zwi?zku ze sprzedaż? Xcitinga, który jest głównym bohaterem tego postu chciałem przekazać pałęczkę nowemu nabywcy, który będzie kontynuwał w?tek i relacjonował nam wrażenia, spostrzeżenia i ogólnie swoje odczucia co do tego modelu. My?lę, że będ? one bardzo pomocne dla ewentualnych, przyszłych klientów największego maxi z rodziny Kymco.

Odnośnik do komentarza

Witam,

No cóż min?ł tydzień od kiedy jeżdżę sobie Xcitingiem, w tym czasie zrobiłem co? ponad 1000km. Obecnie skuter ma ok. 5700 km przebiegu więc w najbliższym czasie udam się na przegl?d wtedy też zobaczymy co i jak je?li chodzi o zużycia itp.

Nie chciałbym na razie za bardzo rozpisywać się co do spostrzeżeń bo mog? one być mało obiektywne, po prostu jestem zexcitngowany czyt. zafascynowany ;):lol: wrażeniami z jazdy. Jak nawinę trochę więcej kilometrów to co? więcej skrobnę.

W czasie tego tygodnia pojeĽdziłem trochę po mie?cie i miałem jedn? dług? trasa (Kaszuby ach ale się działo :lol: ). W trasie skuter spisuje się bardzo dobrze, jego moc jest wystarczaj?ca do bezstresowego poruszania się w trasie.

Może teraz, co zwróciło moj? uwagę to przy jeĽdzie w dwie osoby i z kufrem i pełnym bagażem to na ostrych winklach udało mi się przytrzeć dwa razy centralk? po asfalcie :lol: , ogólnie nic groĽnego kwestia wyczucia skutera i jest już ok. Drugim minusikiem (naprawdę drobnym) jest pojemno?ć zbiornika paliwa jak dla mnie mógłby być ciut większy. Po prostu w trasie byłem najczęstszym go?ciem przy dystrybutorach B) za? w drodze powrotnej, aby dojechać do stacji musiałem skorzystać z pomocy kolegi (MAXIMUS pozdrawiam :lol: ). Lecz była to moja wina po prostu wskaĽnik poziomu paliwa jest specyficzny i trzeba się przyzwyczaić do jego wskazań.

Je?li chodzi o komfort podróżowania to przednia szyba naprawdę dobrze chroni przed wiatrem jad?c 130-140 nie ma nieprzyjemnych zawirowań, wiadomo gło?niej jest ale to nie przeszkadza w trasie i dłuższa jazda z takimi prędko?ciami nie jest uci?żliwa po prostu sama przyjemno?ć :rolleyes: . Kanapa i pozycja za kierownic? jak dla mnie rewelacja (Kasia również jak najbardziej zadowolona ;):lol: ), tu trzeba podkre?lić, iż w drodze powrotnej mieli?my praktycznie jeden postój na 360 km, a po podróży nie czuli?my zmęczenia.

Je?li kto? lubi dłuższe wypady to jak najbardziej mogę polecić Xcitinga (plus obowi?zkowo kuferek). Za?, je?li chodzi o jazdę w mie?cie również rewelacja mimo swoich sporych gabarytów bez problemowo porusza się w zatłoczonym mie?cie.

Co do spalania w trasie wyszło mi ok. 5.1 l/100. Wiec całkiem przyzwoicie.

Jak ochłonę to postaram się co? jeszcze napisać :lol:;) , no i oczywi?cie każde kolejne do?wiadczenie z Xcitingiem przedstawię szerszemu gremium na forum.

Pozdrawia?ki

ciochin

P.S. Ach ta tylnia lampa, po prostu rewelacja. :lol:

Odnośnik do komentarza

Witam.

Wła?nie stałem się - mam nadzieję szczę?liwym posiadaczem Kymco Xciting (Black) i tu mam pytanie szczególnie do Mariusza (gdyż On ten temat przerabiał) ... gdzie można nabyć i jaki koszt stelaża Givi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Witam.

Wła?nie stałem się - mam nadzieję szczę?liwym posiadaczem Kymco Xciting (Black) i tu mam pytanie szczególnie do Mariusza (gdyż On ten temat przerabiał) ... gdzie można nabyć i jaki koszt stelaża Givi.

Na pocz?tek gratuluje zakupu i życzę wielu Xcytacji podczas jazdy największym Kymcasem :lol:

Stelaż można nabyć np. w Gadimexie (ja tam kupowałem). Nie jestem pewien ale chyba maj? jeszcze jeden na składzie.

Cena co? 260- 280 PLN.

Ps. Tak przy okazji- Motorland zrobił mał?, jesienn? obniżkę na Xcitinga 500 i aktualnie można go nabyć u dealerów za 19. 900 PLN.

Z tego co wiem zostały dwie sztuki.

Odnośnik do komentarza

Dzięki Mariusz za info ... została bodajże jedna sztuka ,tak nieoficjalnie , natomiast Mnie udało się kupić za duuuuużo niższ? cenę dzięki zaprzyjaĽnionej warszawskiej firmie Skuterowej ... THX w ich stronę , jeżeli kto? jeszcze by chciał dostać w ciut lepszej cenie , bniech zgłosi się do mnie na gg albo maila jest to do załatwienia jak również kredyt ew. w zaprzyjaĽnionej instytucji na dogodnych warunkach ....

PS. czy wszystkie Kymco posiadaj? dziwny nr silnika SAA0-*...... bo taki mam na fakturze zakupu i obawiam się czy przy rejestracji nie będzie problemów.

A tak na marginesie to Wasz test Kymco przekonał Mnie co do słuszno?ci swojej decyzji choć rozważałem inne opcje jak Atlantic 500 czy Burg.400 choć ten drugi nie bardzo Mi podchodził gdyż jedynym ?licznym Burgim jest 650-tka wg. Mnie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Witam,

Wła?nie xciting osi?gn?ł przebieg 6300 więc i kolejne wrażenia z jazdy.

Przy przebiegu 6050 wybrałem się na przegl?d (tutaj zdecydowanie polecam i pozdrawiam sympatyczny serwis Gadimex w Warszawie :angry: ).

Wszystko zostało sprawdzone dokładnie skuter rozebrany i skręcony wzorowo. Co ważne podczas przegl?du okazało się, że wszystko z Xcitingiem jest w porz?dku :) , nic się nie zepsuło i nic ponadprogramowo nie trzeba było wymieniać. Przy okazji przegl?du został wymieniony w ramach gwarancji wadliwy napinacz łańcususzka rozrz?du, o którym pisał Mariusz http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=844 .

Teraz może o rzeczach i kosztach:

- przegl?d przy 6000 km koszt 183 zł

- filtr oleju 28zł

- olej shell 2,1l koszt 63zł

- filtr powietrza 99,56 zł (obowi?zkowa wymiana wg ksi?żki serwisowej przy tym przebiegu)

- wymiana napinacza rozrz?du koszt 0zł (w ramach gwarancji)

Całkowity koszt wraz z wymienionymi czę?ciami to wydatek 373,56zł, więc całkiem przystępnie.

Ogólnie po przeprowadzonym przegl?dzie jestem bardzo zadowolony zarówno z pojazdu jak i serwisu Gadimex (nie to, że mam jakie? udziały w tej firmie :) , ale co dobre to zdecydowanie trzeba polecać innym użytkownikom).

Po pi?tkowym przegl?dzie doszło mi jeszcze 250 km (ot mały wypad za miasto, opisze w innym w?tku, bo trasa jak? przebyli?my z Kasi? była bardzo sympatyczna, może kto? z Warszawy też z niej skorzysta). Jak do tej pory z jazdy skuterem nadal jestem zxcitingowany. Mały mankament to, kiedy silnik jest zimny zdarzyło mi się to dwa trzy razy, skuter mi zgasł przy ruszaniu. Za? z ochrony przed wiatrem, jak? oferuje Xciting zarówno ja jak i Kasia jeste?my zadowoleni, wysoka szyba i ogólne ułożenie owiewek pozwala komfortowo podróżować z prędko?ciami rzędu 120-130 w trasie :) .

Je?li chodzi o jazdę po mie?cie to skuter radzi sobie wzorowo jedynie do sprawnego lawirowania pomiędzy pojazdami muszę się przyzwyczaić i trochę poduczyć. No i pasażer musi mi wtedy mniej krzyczeć do ucha !sciana , to chyba jedyna rzecz jak do tej pory, jak? podczas jazdy skuterem Kasia nie toleruje. Kwestia czasu i też się przyzwyczai !NOT

Kolejne wrażenia wkrótce …..

Pozdrawiam

ciochin

Odnośnik do komentarza

Witam ... ja przejechałem swoim pierwsze 400 km ni pierwsz? awari? a wła?ciwie niedorób? jak? zauważyłem to s? spinki gumy hamulca postojowego już zgubiłem dwie :P .

A i zapomniałbym o piszcz?cym kole przednim ( dzwięk od hamulca) mija po rozgrzaniu.

Poza tym pytanie:

Tak naprawdę ile pali na dotarciu .... próbowałem techniki naprawdę bardzo spokojnej i najniższy wynik spalania to 7,25 litra .... a najgorszy to 8,3 litra

Czy w trakcie hamowania słychać powinno być lekkie terkotanie (efekt jakby kto? wsadził ptasie piórko w szprychy rowerowe) ?.

Dramat !winkiss .

Nie wiem czy to efekt docierania czy wadliwe ustawienie i praca gaĽnika.

Odnośnik do komentarza

Interesujace, poczytac o dwoch tak roznych zdaniach.

Piszczenie hamulcow jest czasami norma, mozna sprobowac oczyscic klocki i tarcze, ewentualnie lekko zeszlifowac powstale uskoki(jesli sa) na klockach pilnikiem.

Spalanie jest zastraszajace jak na spokojna jazde ! Prawdopodobna przyczyna jest gaznik, lub nieszczelnosc w ukladzie paliwowym. Bo to, ze mlodszy brat podbiera Ci paliwko do 50- ki raczej wykluczam :P .

Odglosy przy hamowaniu moga byc rozne, przy skuterach sa raczej niewielkie, bo hamulce sa niezbyt obciazone, jednak lekkie "granie" jest zawsze slyszalne przy ostrzejszym bloku. Polecam przejazdzke na jakims sporcie, wtedy dopiero zobaczysz, co to sa "odglosy" przy hamowaniu !winkiss .

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Tak naprawdę ile pali na dotarciu .... próbowałem techniki naprawdę bardzo spokojnej i najniższy wynik spalania to 7,25 litra .... a najgorszy to 8,3 litra

Czy w trakcie hamowania słychać powinno być lekkie terkotanie (efekt jakby kto? wsadził ptasie piórko w szprychy rowerowe) ?.

Dziwne trochę to wszystko co czytam i albo ja miałem wyj?tkowego farta albo ty wyj?tkowego pecha z Xcitingiem... Owszem spalanie nie należało do specjalnie niskich (w poł?czeniu z do?ć małym zbiornikiem czasem było to uci?żliwe) bo w mie?cie wci?gał mi prawie 6 litrów w czasie docierania a póĽniej spalanie spadło z 5. 7 do 5. 4 na setkę (zaznaczam, ze jeĽdziłem stosunkowo ekonomicznie).

W trasie było różnie i wszystko zależało od tego z jak? prędko?ci? podróżn? jade... Od 4. 4 l/100 (Tylko raz udało mi się uzyskać tak niski wynik przy V- max. 100) do 6. 5 l/100 (V- max. 140).

Je?li idzie o piszczenie hamulców to niczego takiego nie zaobserwowałem u siebie... Oczywi?cie podczas hamowania było słychać tarcie ale napewno nie takie, które wzbudzało by czujno?ć mojego wraĽliwego ucha :P

Moim zdaniem przede wszystkim powieniene? udać się na regulacje gaĽnika.

Spalanie 8l na setkę jest wynikiem zupełnie nie akceptowalnym !winkiss .. Nawet podczas docierania. Wynika z tego, że po każdych 100 km zaczynasz sie rozgladać za stacja. Chyba, że robiłe? swoje pomiary w odniesieniu do wskaĽnika paliwa... Byłby to bł?d bo wskaĽnik w Xcitingu nie jest specjalnie dokładny a wej?cie wskazówki na czerwone pole nie oznacza wcale, że już nie ma paliwa.

Najlepsza metoda to zatankować "pod korek", zrobić 150- 200 km i ponownie zatankować "pod korek". Ilo?ć wlanych litrów dzielimy przez ilo?ć przebytych kilometrów i mamy wynik... Mam nadzieję, że wła?nie tak mierzyłe? spalanie :P .

Odnośnik do komentarza

Najlepsza metoda to zatankować "pod korek", zrobić 150- 200 km i ponownie zatankować "pod korek". Ilo?ć wlanych litrów dzielimy przez ilo?ć przebytych kilometrów i mamy wynik... Mam nadzieję, że wła?nie tak mierzyłe? spalanie  !winkiss .

Tylko je?li pali 8 litrów to może być problem, aby przejechać 150-200 km po pełnym tankowaniu :P

Teraz poważnie, 8 litrów TRAGEDIA, Xciting może co do spalanie nie jest super ekonomiczny ale taki wynik :P Mi pali ?rednio w trasie 5,0 - 5,3 (praktycznie zawsze jazda z pasażerem). Je?li chodzi o miasto to w granicach 5,7. Nigdy nie wyszło ponad 6 czy to po mie?cie czy w trasie (prędko?ci bywały różne). Koniecznie wybierz się do serwisu.

Piszczenie hmmm nic takiego nie zaobserwowałem co mogłoby być niepokoj?ce.

Pozdrawiam i życzę przyjemnej eksploatacji. :P

ciochin

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

No 200 km to ledwo Ciochin robi, niestety o czym bolesnie sie przekonal podczas powrotu z Kaszub. No ale 8 litrow szok, musi to byc spowodowane jakas usterka bo nie wierze ze tak moze byc seryjnie.

Odnośnik do komentarza
No 200 km to ledwo Ciochin robi, niestety o czym bolesnie sie przekonal podczas powrotu z Kaszub. No ale 8 litrow szok, musi to byc spowodowane jakas usterka bo nie wierze ze tak moze byc seryjnie.

Nie tak ledwo 200 :P Po mie?cie faktycznie 200 km robię i szukam stacji, za? po trasie dochodzi do przebiegów rzędu 240 km. Co do powrotu z Kaszub przy tankowaniu zapomniałem z zerować licznik i tak beztrosko sobie jechałem, widziałem że już jest mało, ale żeby od razu zabrakło :P Zaskoczyła mnie wskazówka od paliwa ot taki mały pech :P

Pozdrawiam

ciochin

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Nie tak ledwo 200 :P Po mie?cie faktycznie 200 km robię i szukam stacji

Ja już przy 170- 180 rozgl?dałem się za "doładowaniem" płynów wysoko oktanowych a w 90% przypadków spalanie w mie?cie wychodziło mi faktycznie 5. 7 na setkę... Jakby inaczej nie potrafił :P

Odnośnik do komentarza

Co do spalania sprostuję raz jeszcze: dotankowuję po każdych 100 km przejechanych do przetłoczenia czyli pod korek... i wyniki spalania to 7,2 7,73 i 8,23 to wyniki z trzech kolejnych tankowań jazda raczej mocno łagodna gdyż póki co to mam małe do?wiadczenie w prowadzeniu sprzęta !wchair .

Zgłosiłem to już do serwisu lecz regulacja nast?pi przy pierwszym przegl?dzie mam nadzieję że nie zrujnuję się finansowo do tego czasu :lol: .

Co do piszczenia to zauważyłem że tylko do czasu rozgrzania się hamulców ... tak się dzieje.

Odnośnik do komentarza

Póki co to problem serwisu i/lub importera najwyżej będ? wymieniać gaĽnik, a tak a propos usterek odpadaj? Mi zaczepy gumy hamulca ręcznego więc pierwsza zauważona niedoróba !bicz

Odnośnik do komentarza

Z tym spalaniem to trochę mnie zasmucili?cie.

Co? mi się wydaje, że 400 cm3 przy zachowaniu podobnych parametrów jest dużo bardziej oszczędne. Podobno Burgery 400cm3 s? bardzo ekonomiczne, ciekawi mnie spalanie Silverwinga 400cm3.

Przy ci?gle zwyżkuj?cych cenach benzyny, każdy litr zaczyna mieć duże znaczenie, a to może spowodować, że w przyszłym roku mogę kupic jak?? 400-kę a nie 500-kę.

Przy 2000 km miesięcznie zaczyna to już mieć znaczenie.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Z tym spalaniem to trochę mnie zasmucili?cie.

Co? mi się wydaje, że 400 cm3 przy zachowaniu podobnych parametrów jest dużo bardziej oszczędne. Podobno Burgery 400cm3 s? bardzo ekonomiczne, ciekawi mnie spalanie Silverwinga 400cm3.

Przy ci?gle zwyżkuj?cych cenach benzyny, każdy litr zaczyna mieć duże znaczenie, a to może spowodować, że w przyszłym roku mogę kupic jak?? 400-kę a nie 500-kę.

Przy 2000 km miesięcznie zaczyna to już mieć znaczenie.

AN650 przy pełnym obci?żeniu (namiot,materac , ,spiwory ,ubrania itp...)z dwoma osobami przy jeĽdzie do 120km\h pali poniżej 5l na 100km.Sprawdzone wie w jednej trasie i w niejednych warunkach pogodowych.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

O Xcitingu pisałem już wiele razy je?li chodzi o spalanie... Napiszę więc raz jeszcze. W mie?cie spalanie jest najczę?ciej na poziomie 5. 5 - 5. 7 na 100 km. W trasie ma duże znaczenie prędko?ć. Przy 100 pali ok. 4. 5 - 4. 7. Przy prędko?ciach rzędu 140- 150 (licznikowych- faktycznie 125- 135) spalanie wynosi 5. 5 a przy V- maxie nawet i 6. 5 l na setke.

Burgman 400 przy rozs?dnej jeĽdzie w trasie schodzi poniżej 4 l na 100.

Ciekawostk? jest że An 650 przy 100 km/ h przy jeĽdzie solo zszedł mi raz także poniżej 4 a najczę?ciej zużywa 4. 5- 5l/ 100. W mie?cie spalanie wynosi najczę?ciej 5. 4 na 100 czyli mniej niż Xciting !w00t

Silver Wing 600 wiem, że pali więcej od An 650 ale ile dokładnie to niech się wypowiedz? jego użytkownicy.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...