Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 W/g nieoficjalnych ale potwierdzonych źródeł z Tajwanu - produkcja seryjna A550/K50 rusza z początkiem 2017 roku. Odnośnik do komentarza
franekbp Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 No ciekawe kiedy będzie w Polsce i w jakiej cenie. Czy znowu pół T-Maxa, czy może 3/4 ceny. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
marycha Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Daj znać kiedy będzie można zamawiać Odnośnik do komentarza
Kuba_Wiosna Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 pierwsze wrażenie robi niesamowite, kolejny model Kymco, który mnie urzekł już na samym wstępie Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Kolejny skuter Kymco, który mnie wcale nie urzekł, podobnie jak ich pseudo król MyRoad. Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Konkurencja T-maxowi rośnie... Nie jestem sympatykiem takich linii, ale konceptowy SYM nawet zgrabnie wygląda... Odnośnik do komentarza
smarciu Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Od jakiegoś czasu przyglądam się poczynaniom SYM'a. Odnośnie prototypu MAXSYM 500 i wydawałoby mi się, że konkurencyjnego Kymco K50/A550 i pierwszym odruchu chciałem te dwa modele porównywać. Jednakże Kymco wyprzedza SYM'a o całą długość, conajmniej. Przy bliższym spojrzeniu widać różnice w technologii, pomyśle, stylistyce, komponentach, etc. Oprócz zbiżonego kanciastego wyglądu, to są to zupełnie różne w zamyśle i wykonaniu konstrukcje. Fajnie, że się starają i wypuszczają kolejne modele, bo może rynek się rozrusza nieco, jednak wydaje mi się, że K50 odskoczy im mocno do przodu i znajdzie swoje miejsce w segmencie rynku sub-premium. SYM natomiast będzie tym nowym modelem trafiał do klientów o mniej zasobnych portfelach, tak jak się to do tej pory dzieje. Odnoszę wrażenie, że liczne porównania nowości Kymco do Yamahy/BMW wyjdą im na dobre. W końcu celują, żeby być coraz lepiej kojarzoną marką i w przyszości również droższą. Podobnie stało się w ciagu ostatnich 10 lat z koreańskimi autami. Czytam na forum, że inżynierownie Kymco odrabiają lekcje, bo tanio produkują komponenty dla innych marek i przez to się uczą. Zapewne będą z tej nauki korzystać, co powoli zaczyna być widoczne z korzyścią dla fanów maxi-skuterów. Może ta sytuacja zachęci również Aprilię (nieobecną w segmencie około 500ccm), Piaggio (x10 500) i innych ze słonecznej Italii do wykazania się nowymi pomysłami? Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Taa, a takie np. Suzuki Nie mogło by mieć w ofercie 400 ccm ale na dwóch cylindrach No ale niestety - koszty Co do Kymco - poczekamy zobaczymy. Cena będzie miała duże znaczenie. Ale w naszych realiach (Polskich) i tak będzie za drogi Odnośnik do komentarza
Michał wawa Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 To raczej nie koszty a po prostu spoczęcie na laurach. Skoro ludziska kupują te jednogarnkowe archaiczne konstrukcje i jeszcze wychwalają to po co cokolwiek coś z tym robić. Po burgmanie 400 i np majesty 400 widać najlepiej jak tym rynkiem rządzi moda. Każdy chce burgmana i dlatego jest taki popularny.Choc jego trwałość osiągi i awaryjność w porównaniu do majesty wcale tak nie wskazuje. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 26 Września 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 W/g zapowiedzi już 4 października na targach Intermot 2016 zobaczymy oficjalną odsłonę nowej broni od Kymco o pojemności 550 ccm, która ma uderzyć bezpośrednio w Tmaxa. Ostatni teaser nowego A550 Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Ostatnie godziny.... http://www.kymco.de/premiere/ Odnośnik do komentarza
Sympatycy KriSSo Opublikowano 4 Października 2016 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Ale będzie przecinak, zwłaszcza, że Kymco wiedza, jak się stroi napędy. Każdy, kto choć raz mierzył się z Xciting 400i lub jechał DT350i, wie o co chodzi. Każdy skut o tej samej pojemności jest bez szans, przynajmniej w kwestii startów i przyspieszeń. Całe szczęście, że osiągi to nie wszystko. . Czyli czekamy z niecierpliwością. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
Klubowicze MarP Opublikowano 4 Października 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Za parę godzin oficjalna premiera wersji produkcyjnej. A tymczasem jakieś konkretniejsze dane i fotki Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Konfucjusz byłyby dumny z tego skutera . PS. Szczypta tu, szczypta tam, szczypta ówdzie, skleić do kupy i produkt gotowy ... Odnośnik do komentarza
Geddy Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Godzinę temu, dr.big napisał: Konfucjusz byłyby dumny z tego skutera . PS. Szczypta tu, szczypta tam, szczypta uwdzie, skleić do kupy i skut gotowy ... Dokładnie tak! Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 4 Października 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 W 4oo jest często tak samo. Jedni od drugich 'podkradają' designerskie smaczki. Ważne żeby finalnie wyszło wszystko jak należy. Widzę, że jest led z przodu i sterowanie BC z manetki. Szczegóły już za moment Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Nie przeczę , jednak każda "szanująca się marka" ma jakąś tam swoją linię lub walory pozwalające nawet bez emblematów rozpoznać lub domniemać producenta. A ten AK550? Chyba tylko komin ma stylistycznie swój ... I to mówi Wam KymcoMan z tajnej sekty ... Odnośnik do komentarza
Klubowicze MarP Opublikowano 4 Października 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Jeżeli tak dobrze odwzorowali pojazd tajnej sekty to może mają jakiś układ z Yamahą? 57 minut temu, dr.big napisał: A ten AK550? Chyba tylko komin ma stylistycznie swój ... Tutaj też widać podobieństwo Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 I jeszcze info: http://www.kymco.de/premiere/elements/KYMCO-AK-550-Press-Release.pdf Odnośnik do komentarza
Sobier Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Jak dla mnie żywcem ściągnięty T-Max Odnośnik do komentarza
marycha Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 fajny, czekam tylko na info o cenie Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 4 Października 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Tmax 530 vs AK550 Rama: alu / alu Moc: 46.6 KM / 53.4 KM Max.mom.obr: 52,3 Nm przy 5 250 obr./min / 55,6 Nm przy 5 500 obr./min Masa: 222 kg / 226 kg Wysokość siedziska: 800 mm / 785 mm Przeniesienie napędu na koło: pas / pas Zbiornik paliwa: 15 l. / 15 l. RDC: Brak / Jest W AK550 mają być w standardzie grzane manetki, monitorowanie ciśnienia w kołach, obsługę BC z manetki, 2 mapy dostępnej mocy (full power i rain mode), pełne oświetlenie LED i dopasione zegary. Teraz tylko jedno pytanie: pułap cenowy Odnośnik do komentarza
kordziuk Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Kurcze ciekawostka widzę ze pasek ma do zajechania taki tmax zobaczymy do wiosny smigam burkiem a dalej ho ho Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
kmodzele Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Szacun dla Tajwanczyków. Kataklizmy pogodowe (trzęsienie ziemi pół roku temu, tajfun ostatnio), ciągła wizja siłowej interwencji Chin, ... a Ci jakby nic się nie działo - tworzą zajebisty produkt. Oby tylko TERAZ się nie okazało, że z wdrożeniem do produkcji i sprzedaży będzie tak, jak z MyRoadem ........ Jak co do czego przyszło, to produkt był już przestarzały :-) = = = Podoba mi się, że skoro nie wyrobili się z podkanapowym schowkiem na 2 kaski, to i tak wygospodarowali ile się da, a nie poddali. Jest zdecydowanie więcej miejsca niż na 1 kask. Można tam jeszcze poupychać trochę bambetli. I ogranicznik mocy. I podgrzewane manetki w standardzie. Ale podgrzewanej kanapy to nie zrobili. Jednak trochę od ideału odbiega. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 4 Października 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Kolejny gracz z nowym modelem. Dla nas zapowiada się ciekawa wiosna. Pierwsza z nowości była Honda ADV, a teraz Kymco pokazało naprawdę ładną "kompozycję" stylistycznie podobną do TMaxa 530. Robi się wybór, a to przecież o to chodzi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się