Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco AK550 nowość 2017 - wątek zbiorczy


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy

Rasowy agresor. Wizualnie rewelacja (jak dla mnie) Jak już wcześniej wspomniano pewnie cena będzie kluczowym elementem czy K50 zdobędzie serca maximaniaków. Nie sądzę żeby mogli konkurować z T-maxem czy BMW ale przecież nie każdego stać na prestiżowe modele maxi i cena (której nie znamy) zdecyduje o popycie na ten bardzo dobrze zapowiadający się skuter. Czym większa konkurencja tym lepiej dla nas (mam nadzieję) :)

Odnośnik do komentarza

Robi się ciekawie czekam na 2017 rok. Ma być nowa Honda ADV, Kymco K50, no i najważniejsze może w końcu Yama coś pokaże bo jak nie to może dostać po tyłku. Co do K50 nic nie wiemy oprócz jak dla mnie mega wyglądu a ledy powalają konkurencje na kolana jeśli okaże się że silnik generuje więcej mocy niż Tmax synchronizowanie transmisji będzie na przyzwoitym poziomie,prowadzenie będzie podobne jak w Tmax czy BMW a cena będzie oscylować w granicach 30 tysia to będzie grubo :)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Co do K50 nic nie wiemy

Coś już wiemy. Info z newsa Burgmania:

Kymco przedstawia nowy concept maxi skuter o oznaczeniu roboczym K50, który właśnie zaprezentowano na targach Tokyo Motor Show 2016. Skuter tworzy nowy segment marki - Super Touring i ma być modelem przełomowym. Co dziś wiadomo... Do konstrukcji mają zostać użyte lekkie materiały aluminiowe, w tym najważniejsze - rama oraz wahacz tylny, co pozwoli na zauważalne zmniejszenie masy. Przednie zawieszenie to znany i ceniony upside- down z podwójnymi tarczami od Brembo oraz zaciskami promieniowymi. Na tyle znajdziemy boczny amortyzator, podobny do tego, który montowany jest w BMW C650 Sport/GT. K50 ma być napędzany motorem dwucylindrowym o pojemności 650 ccm, który (info nieoficjalne) będzie konstrukcyjnie powiązany z BMW i ma posiadać podwójny "mapping" (pełnej i niskiej mocy). Napęd przenoszony na tylne koło, podobnie jak w Tmax'ie 530 za pomocą pasa. Na wyposażeniu nowego Kymco znajdą się światła LED, hamulce z ABS, schowek pod kanapą mieszczący dwa kaski oraz kilka nowinek technicznych. Przewidywane wprowadzenie na rynek to jesień 2017.

Li4vLi4vLi4vLi4vaW1hZ2VzL3pkamVjaWFfZG9fYXJ0eWt1bG93L0t5bWNvX0s1MC81LmpwZyZ3PTgwMCZoPTYwMCZxPTEwMCZhb2U9MSZmbHRyW109d21pfHdhdGVybWFyay93LnBuZ3xUUnw3NQ==.jpg

Li4vLi4vLi4vLi4vaW1hZ2VzL3pkamVjaWFfZG9fYXJ0eWt1bG93L0t5bWNvX0s1MC83LmpwZyZ3PTgwMCZoPTYwMCZxPTEwMCZhb2U9MSZmbHRyW109d21pfHdhdGVybWFyay93LnBuZ3xUUnw3NQ==.jpg

Li4vLi4vLi4vLi4vaW1hZ2VzL3pkamVjaWFfZG9fYXJ0eWt1bG93L0t5bWNvX0s1MC84LmpwZyZ3PTgwMCZoPTYwMCZxPTEwMCZhb2U9MSZmbHRyW109d21pfHdhdGVybWFyay93LnBuZ3xUUnw3NQ==.jpg

Li4vLi4vLi4vLi4vaW1hZ2VzL3pkamVjaWFfZG9fYXJ0eWt1bG93L0t5bWNvX0s1MC85LmpwZyZ3PTgwMCZoPTYwMCZxPTEwMCZhb2U9MSZmbHRyW109d21pfHdhdGVybWFyay93LnBuZ3xUUnw3NQ==.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Powiem że sprzęt prezentuje się dobrze. Mi się podoba, światła led i do tego pojemność silnika 650 cm³. Może robić robote. Czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

W pierwszym momencie K50 (kiedy zobaczyłem tytuł na stronie), pomyślałem o jakiejś 50-ce do jeżdżenia... Później myślałem, że K50 to pojemność 500-tki w stylu T-Maxa, ale teraz ma to być 650? To nazwy już zupełnie nie rozumiem. Mało marketingowa... Choć wiem, że to rocznicowa, ale jakoś tak to...

Odnośnik do komentarza

Gabarytowo jakiś taki mały się wydaje, jak to koreańce... Ze zdjeć wyglada ze ktoś kto tak jak ja ma 186 cm wzrostu może zapomnieć o oparciu nóg na górnej części podnóżków bo nie będzie mógł kierownica kręcić.. To właśnie jedna z wad przez które musiałem odpuścić Downtowna 300....za mały był.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Później myślałem, że K50 to pojemność 500-tki w stylu T-Maxa, ale teraz ma to być 650?

Dwa poważne źródła podają rozbieżne informacje co do pojemności: 550 lub 650 ccm.

"Powiązanie" z BMW sugeruje, że będzie to jednak 650'tka.

Odnośnik do komentarza

Gabarytowo jakiś taki mały się wydaje, jak to koreańce... Ze zdjeć wyglada ze ktoś kto tak jak ja ma 186 cm wzrostu może zapomnieć o oparciu nóg na górnej części podnóżków bo nie będzie mógł kierownica kręcić.. To właśnie jedna z wad przez które musiałem odpuścić Downtowna 300....za mały był.

Też chętnie bym zobaczył "dwumetrowca" na tym skuterze. Mam prawie 10 cm więcej od Ciebie i akurat Downtown jest jednym z niewielu skuterów, na którym mogę wygodnie jechać... :msn-wink:

Odnośnik do komentarza

Też chętnie bym zobaczył "dwumetrowca" na tym skuterze. Mam prawie 10 cm więcej od Ciebie i akurat Downtown jest jednym z niewielu skuterów, na którym mogę wygodnie jechać... :msn-wink:

Ale nóżki tylko w pozycji krzesełkowej na Downtowna 300... Co innego Xciting 500. Tam to jest wypas.

Odnośnik do komentarza

W moim mniemaniu nawiązania stylistyczne do najlepszych jak i wzorowanie się na bardziej doświadczonych, takiej firmie jak Kymco wyjdzie tylko na dobre. Skut podoba mi się, choć przód wydaje mi się zbyt modernistyczny, a zegary mało czytelne. Ciekaw jestem jak z pozycją za sterami.

Odnośnik do komentarza

Dla mnie najważniejszy jest komfort - to się okaże, następnie bagażnik - tu na plus, na końcu wygląd. Mi się podoba, ale co do zegarów to mam mieszane uczucia - wolę analogowe.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli tylko będzie wystarczająco miejsca na moje nogi (więcej niż Xciting 400i) to już wiem na co się za dwa lata przesiądę. No i cena oczywiście musi być konkurencyjna, ale z polityki Kymco wnioskuję, że może być mocno konkurencyjna w stosunku do Yamahy albo BMW.

Odnośnik do komentarza

Tutaj podają czym sie mogli inspirować z detalami:

Podejrzewam, że nowy K50 może się lepiej prowadzić ze względu na centralizację masy, inspirowane Tmax/BMW rozwiązanie zawieszenia tylnego, duże koło z przodu.

Możliwości bagażowe oceniłbym, jako średnie. Ze względu na konstrukcję ramy i zadupka nie zostało wiele miejsca ani na konkretny przekrok, ani na bagażnik pod kanapą, gdzie pewnie zmieści się tylko jeden integral i maksymalnie jeden jet. Ze względu na małą ilość miejsca na rozprostowanie nóg, tu również minus do komfortu. Za to plus do lansu za ostre, kosmiczne linie czachy, elektroniczne zegary. W samej konstrukcji niezaprzeczalnie widać nowoczesne trendy. To się wielu użytkownikom spodoba.

PLUSY*: konstrukcja, silnik, duże koło z przodu, napęd pasem, zawieszenie, nowoczesny wygląd, ABS, (być może cena).

MINUSY*: mały przekrok, mały bagażnik, krzesełkowa pozycja, mała część kanapy dla pasażera, odstaje prestiżem.

* moje subiektywne podejrzenia.

Na koniec marketing, który chyba spał, jak go wymyślali, bo nazwa K50 Touring sugeruje 50ccm i przydatność do podróży, co wydaje się średnio trafione, wobec silnika 650ccm i ogólnie raczej "sportowego" wyglądu tego modelu.

Odnośnik do komentarza

"Chiński sandał" i nic tego nie zmieni!!!

Dziwnie to brzmi u kogoś kto jeździ Xcitingiem :blush:

Odnośnik do komentarza

Myślę,że K50( jak większość z Was pisze),to połączenie T-Max i BMW C600. Świadczy to o braku własnych pomysłów firmy Kymco na stworzenie czegoś nowego i nie podobnego do konkurencji.

Zegary z T-Maxa,napęd paskowy,a z BMW amortyzator poziomy,trochę z sylwetki,silnik podobnej konstrukcji,kufer na dwa kaski...Wiele innych rozwiązań zaczerpniętych z dwóch wiodących marek i nie tylko,ale jedno jest pewne,ze jakości materiałów i wytrzymałości nie będzie można porównać do Yamahy,czy BMW.

Cena na pewno musi być mniejsza dużo od T-Maxa czy BMW,bo nikt tego by nie kupił, gdyby cena byłaby niewiele niższa.

Kymco K50 wyglądem musi kusić ,bo jakością wykonania nie zachęci.

To tak jak z samochodami - KIA kopiuje z BMW,FORDA,ale jakość materiałów jest taka beznadziejna,ze aż oczy bolą,ale wygląd zewnętrzny jest przepiękny i kto się nie zna na dobrych autach ,to kupuje KIA :)

To samo będzie z K50,bo trafi się dużo chętnych na niego,ale tych ludzi co widzą jak wygląda,że jest piękny i ma nowoczesny wygląd,ale nie mają pojęcia co on ma w środku...

W sumie dobrze,że tak się stanie,bo takich klientów,którzy się nie znają na tym co kupują,rynek skuterowy też potrzebuje.

Dodam od siebie moje prywatne zdanie jako mechanika z długim stażem,że ja wolę to co trwałe i solidne ,a nie piękne z wyglądu,a wygląd ładny,to raczej dla tych, co się nie bardzo znają na tym co kupują.

Choć dużo ludzi twierdzi,ze teraz to wszystko jest tyle samo warte,ale jakby tak było,to wszystkie skutery kosztowałyby tyle samo>>>

Kymco K50 musi być tańsze od T-Maxa,czy BMW,bo jakość wykonania i trwałość materiałów będzie gorsza,więc adekwatnie cena musi być niska.

Ogólnie podsumowując,każdy kupuje co mu się podoba i to na co go stać,ale ja osobiście wolę za kwotę ,która mam do wydania kupić coś starszego,ale trwałego niż nowe coś co jest tylko piękne,bo potem przy sprzedaży widać,że jakość nie spada z ceny tak dużo jak Piękność :)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Dziwne jak na kogoś, kto jeździ BMW, czyli pojazdem z silnikiem produkowanym i wspoltworzonym w Kymco... Nawet sporo części mamy wspólnych z moim MR :D Złośliwi nawet mówią, abym sobie "smigielko" przykleił. Ja już dawno wyleczylem się z "markowania" i jeśli szukalbym dziś nowego samochodu, to byłby to Hyundai lub KIA, a nie mam oporów co do jazdy Kymco czy Synem, którego też brałem pod uwagę. Oczywiście pewne rzeczy w porównaniu z poprzednim Burgmanem 650 mogą drażnić, ale obecnie nie mam większych uwag, może prócz tego, że jest trochę za głośny (ale bejca też cicha nie jest). Kymco od niedawna stawia kroki w klasie premium, ale z pewnością kolejne produkty będą coraz lepiej dopracowane.

Odnośnik do komentarza

SlawoyAMD miałem coś takiego napisać co ty....bo zauważyłem ze na forum jeżeli ktoś jeździ skuterem nie nie super extra markowym z zachodu lub japoncem to jest traktowany inaczej jak wyrzutek i co by nie było to i tak źle. ...Wiec myślę nieważna jaka maszyna .aby miała to coś co właścicielowi się podoba i fajnie się jeździ a nie gdzie jest produkowana. ...I niech pierwszy rzuci kamień co woli kupic 20 letni staruch markowy niż nowy pojazd innych marek......oczywiście nie mowie tutaj o klasykach. ...Domyślam się ze moje wypociny niespodobaja się większości. ..ale cóż życie. ..

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Bocian ale bzdury piszesz i to jeszcze jako mechanik, chyba że naprawiasz markowe samochody z lat 90 - tych bo dzisiejsza jakość BMW Audi czy Mercedesa to tylko legenda. Psują się tak samo jak nie częściej od wyrobów koreańskich. Od kiedy w koncernach rządzą księgowi zapomnij o jakości czy trwałości.

Odnośnik do komentarza

Tylko renoma marki... Skuter jest znanego producenta (branding), poskładany jest z części zakupionych najtaniej, niezależnie od miejsca produkcji na całym świecie. Np. silnik i przeniesienie napędu jest montowany jako moduł przywieziony z Korei w skrzyni. Widziałem rozpakowywanie i montaż na linii produkcyjnej. I trzeba o tym wspomnieć, bo tak jest. A mity typu "niemiecki" czy "europejski" można włożyć między bajki :) . Liczą się fakty.

PS. Jak mówię, renoma marki = finalna cena.

PS2. Reszta producentów robi podobnie... z tą różnicą, że jeden więcej, a drugi mniej... Ot, i cała "wielka tajemnica" :D ...

PS3. Akurat skutery BMW są tu niestety doskonałym przykładem sytuacji , ale tylko przykładem... to co jest niby "made in Germany", tak naprawdę jest tam tylko składane do kupy. A żaden z ważnych podzespołów pewnie nie jest nawet z Europy- koszty grają nadrzędną rolę...

Skutery BMW są OK i nie jest to żaden "mój osobisty akt przeciwko", ale po prostu tak jest i trzeba być tego świadomym jako konsument i potencjalny klient niezależne czy kupujemy nowy skuter czy używkę "po Niemcu, co go kocem na zimę okrywał i gonił po sprzedaży do granicy ze łzami w oczach"...

Globalizacja... słowo- klucz dobre na wszystko :D :D :D ... To tak jak z tym słoikiem miodu z marketu... Jest wskazówka: produkt zawiera miody z UE i spoza UE... I niektórym to nie przeszkadza wcale... a stosunek jest pewnie 2% do 98% :D ...

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...