Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Pierwszy Maxi-Skuter Kymco Downtown 300i, K-XCT 300i, J300 - Opinie


izdebski12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Mam na imię Piotrek, Od 11 lat jeżdżę skuterami (od 7 roku życia).

Aktualnie posiadam chinola 50 cm3.

Interesuje mnie zakup w lipcu/sierpniu NOWEGO maxi skutera, o pojemności min. 250 cm3. Który będzie łapał się na prawo jazdy A2 (35 kW, 0,2KW/KG). Podstawowe wymagania są takie aby to:

a) Było duże i wygodne (turystyka)

B) Było chłodzone cieczą (chłodnica)

c) Zasilane było elektronicznym wtryskiem paliwa.

d) Było szybkie, i dynamiczne, jednak 150 km/h spokojnie mi wystarczy.

Wpadły mi w oko 3 następujące modele:

- Kawasaki J300 - Najdroższy

- Kymco Downtown 300i - Nie jest tanio

- Kymco K-XCT 300i - Jedyne 13 000, czyli najtańszy model.

Pojazd będę chciał kupić na 24 raty.

Co sądzicie o w/w modelach? Prosiłbym o opinie osób, które miały styczność z tymi skuterami.

Z racji, że będę to spłacał przez 2 lata, to motocykl musi być BEZAWARYJNY... a to oznacza, np. że silnik musi być wyposażony w filtr oleju :D - co nie jest np. w chinolach oczywiste.

NIE CHCE ŻADNYCH CHINOLI! Jednak co do takich marek jak KYMCO - Tajwańskie, mam sporo zaufania.

Szczerze? Ten skuter nie będzie miał lekko. Mam już teraz w planach ambitne wycieczki min. dookoła Polski, do Rumuni, jak również do Hiszpanii. Których raczej nie odpuszczę.

Kolejna sprawa - Gdzie najtaniej wykupie ubezpieczenie na ten maxiskuter? Czyli OC + AC + NNW 5tys,

Aha! Marzy mi się Indywidualna tablica rejestracyjna coś z hasłem "DAWCA, DAWCY". Jestem w stanie wybulić te 500 zł ;)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Co do ubezpieczeń to tylko Alianz ma dobre ceny na motocykle.

Jak będziesz kupował nowy w salonie to pakietowo wyjdzie najtaniej.

Odnośnik do komentarza