Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Nowości Kymco na sezon 2015


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kymco pokazało na targach EICMA nowego DownTown'a 350i

Kymco_Downtown_350i_2015_1.jpg

Kymco_Downtown_350i_2015_2.jpg

Clip.jpg

Kymco_Downtown_350i_2015_5.jpg

Kymco_Downtown_350i_2015_6.jpg

Tytuł edytowano.

Administracja

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • kitenation

    8

  • marek_m

    6

  • lazyfox

    6

  • Lucjan73

    5

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

deleted

Opublikowano

Kymco pokazało na targach EICMA nowego DownTown'a 350i

Kymco_Downtown_350i_2015_1.jpg

Czy mi się wydaje że trochę "zalatuje" Kawasaki J 300 ?

Kawasaki_J300_10.jpg

Opublikowano
Czy mi się wydaje że trochę "zalatuje" Kawasaki J 300 ?

Raczej Ci sie wydaje.

Ma byc ponoc wiecej miejsca na nogi, przydaloby sie!

Ciekawe rowniez, na ile uda im sie ograniczyc wibracje, o czym wspominaja.

http://scooternet.gr.....ÎąĎΚ/

http://www.motogen.p...350i,22152.html

PS:

Lazyfox - nazwa modelu to 350i. To, ze rzeczywista pojemnosc jest inna - to czesto spotykana sytuacja.

PPS:

Czyzby dostal Bosch-Brembo ABS 9.1ME Cornering braking system???

Czyzby pierwszy maxiskuter z systemem ABS pozwalajacym hamowac awaryjnie w zakretach? Po motocyklkach KTM, a nastepnie z wyzszej polki BMW?

Opublikowano

Muszę powiedzieć ze całkiem ładna linia.

Opublikowano

Jerry mi chodzi o stronę wizualną nie o dane techniczne.

Opublikowano

Ciekawe skutery robi kymco, kurcze, psują rynek Europejczykom i markom japońskim. Sam przeskoczyłem z apki na xcitiga 500 i jestem zadowolony. Jedyny jak dla mnie mankament to niska oryginalna szyba ale deflektor załatwił sprawę.

Opublikowano

deleted

Opublikowano

Dużo kantów w liniach nadwozia prawie jak nie -Kymco .Kymczaki były takie fajne - opływowe

Opublikowano

Tylko po co ta 350 ? Przecież jest świetna XCT 400i, nie rozumiem potrzeby produkcji tego skutera.

Opublikowano

Tylko po co ta 350 ? Przecież jest świetna XCT 400i, nie rozumiem potrzeby produkcji tego skutera.

A no "400" i "500" Kymco mają małe schowki pod siedziskiem. Wyobrażam sobie, że nazwa Downtown zobowiązuje do posiadania dużego dwukaskowego schowka.

Fajnie wygląda.

Opublikowano

Podobają mi się rozkładane podesty pasażera. Downtown to najbardziej uniwersalny model ze stajni Kymco i dobrze, że go rozwijają.

Opublikowano

mam obecnego DT 300i, ten nowy jest piękny... uhhh... będę go miał :) a jeżeli chodzi o podobieństwo do Kawy J300 to raczej odwrotnie, Kawa jest wzorowana na DT 300i.

  • Administrator
Opublikowano
Opublikowano

Z moich obserwacji względem obecnego (bardzo dobrego) modelu:

Górne podesty zostały obniżone - prawdopodobnie będzie można mocniej wyciągnąć nogi, przeniśli stacyjkę pod kierownicę - super, jak rozumiem pozwoli to na stworzaenie dodatkowego, drugiego schowka? Wreszcie dupsko nie wygląda maxi-zwaliście (co było jedynym elementem który w obecnym DT niezbyt mnie bieże). Silniczek pewnie też zyska 3-4 KM dodatkowe i moment, a tego nigdy nie za dużo:)

Jedno ale: dlaczego zrezygnowano z soczewek?!?! Moim zdaniem w połączeniu z angel eyesami wyglądało to kapitalnie...

Opublikowano

Fajna maszynka . Ładnie wygląda :-) Widać ,że Kymco idzie ostro do przodu i nie zamierza zwalniać w doskonaleniu dobrego :-)

Opublikowano

Skuter ciekawy, zastanawiam się czy ten model nie zrobi w Kymco wewnętrznej konkurencji? A mogliby zrobić jakąś bardziej turystyczną 500tke, tam się robi nisza rynkowa do zagospodarowania.

Opublikowano

Aj aj aj, że też nie dotarłem na te targi..

Słowem z poczciwego Downtowna 300 zrobili Agility300 nieco poprawiając design na nowocześniejszy i że starczyło im sił, to trochę nadmuchali i zrobili Downtown 320, pardon: 350 :)

W tej sytuacji mój poczciwy Downtown 300 stracił na cenie odsprzedaży 50% w ciągu dwóch dni. :msn-cry:

Jeszcze niech ktoś powie, że mamy już MyRoada 750 i Excitinga 700 ........

Opublikowano

deleted

  • Sympatycy
Opublikowano

Bardzo ładna maszyna, tylko po co podnieśli kanapę? 810 mm jak Xciting - bez 178 + nie ma co podchodzić, szkoda :(. Dla niższych zostaje Agility Maxi

Opublikowano

Dodatkowe fotki :)

kymco-super-dink-350-2015_02.jpg

kymco-super-dink-350-2015_03.jpg

kymco-super-dink-350-2015_04.jpg

Opublikowano

Ta szpara między reflektorami nieco razi - i nie pomaga nawet, że ją oprawili chromowaną ramką. Reszta OK, choć nie każdemu się musi podobać ten azjatycki maksymalizm stylistyczny - a tutaj jeszcze chromik, a tu zaślepeczka, a tu złamanie lini świateł a tam rozcięty "dziubek" czaszy.

Opublikowano

Ta szpara między reflektorami nieco razi - i nie pomaga nawet, że ją oprawili chromowaną ramką...

Wzorowali się na obrazie Munch'a :msn-wink:

475px-The_Scream.jpg

Opublikowano

Dokłądnie to samo pomyślałem Marek. Przyznam szczeże, że tak jak tył nowego DT jest rewelacyjny (w porównaniu do ociężałej dupy poprzednika) to z przodu zdecydowanie woałem pierwszą generację i to pod każdym względem (mówimy wyłacznie o stylistyce).

Piorek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...