marek_m Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Kymco pokazało na targach EICMA nowego DownTown'a 350i Tytuł edytowano. Administracja
Lucjan73 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Kymco pokazało na targach EICMA nowego DownTown'a 350i Czy mi się wydaje że trochę "zalatuje" Kawasaki J 300 ?
Jerry_R Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Czy mi się wydaje że trochę "zalatuje" Kawasaki J 300 ? Raczej Ci sie wydaje. Ma byc ponoc wiecej miejsca na nogi, przydaloby sie! Ciekawe rowniez, na ile uda im sie ograniczyc wibracje, o czym wspominaja. http://scooternet.gr.....ÎąĎΚ/ http://www.motogen.p...350i,22152.html PS: Lazyfox - nazwa modelu to 350i. To, ze rzeczywista pojemnosc jest inna - to czesto spotykana sytuacja. PPS: Czyzby dostal Bosch-Brembo ABS 9.1ME Cornering braking system??? Czyzby pierwszy maxiskuter z systemem ABS pozwalajacym hamowac awaryjnie w zakretach? Po motocyklkach KTM, a nastepnie z wyzszej polki BMW?
Sobier Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Muszę powiedzieć ze całkiem ładna linia.
Lucjan73 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Jerry mi chodzi o stronę wizualną nie o dane techniczne.
leo011 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Ciekawe skutery robi kymco, kurcze, psują rynek Europejczykom i markom japońskim. Sam przeskoczyłem z apki na xcitiga 500 i jestem zadowolony. Jedyny jak dla mnie mankament to niska oryginalna szyba ale deflektor załatwił sprawę.
szczepanj23 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Dużo kantów w liniach nadwozia prawie jak nie -Kymco .Kymczaki były takie fajne - opływowe
cheng13 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Tylko po co ta 350 ? Przecież jest świetna XCT 400i, nie rozumiem potrzeby produkcji tego skutera.
kmodzele Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Tylko po co ta 350 ? Przecież jest świetna XCT 400i, nie rozumiem potrzeby produkcji tego skutera. A no "400" i "500" Kymco mają małe schowki pod siedziskiem. Wyobrażam sobie, że nazwa Downtown zobowiązuje do posiadania dużego dwukaskowego schowka. Fajnie wygląda.
pietro01 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Podobają mi się rozkładane podesty pasażera. Downtown to najbardziej uniwersalny model ze stajni Kymco i dobrze, że go rozwijają.
Michalski Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 mam obecnego DT 300i, ten nowy jest piękny... uhhh... będę go miał a jeżeli chodzi o podobieństwo do Kawy J300 to raczej odwrotnie, Kawa jest wzorowana na DT 300i.
kitenation Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Z moich obserwacji względem obecnego (bardzo dobrego) modelu: Górne podesty zostały obniżone - prawdopodobnie będzie można mocniej wyciągnąć nogi, przeniśli stacyjkę pod kierownicę - super, jak rozumiem pozwoli to na stworzaenie dodatkowego, drugiego schowka? Wreszcie dupsko nie wygląda maxi-zwaliście (co było jedynym elementem który w obecnym DT niezbyt mnie bieże). Silniczek pewnie też zyska 3-4 KM dodatkowe i moment, a tego nigdy nie za dużo:) Jedno ale: dlaczego zrezygnowano z soczewek?!?! Moim zdaniem w połączeniu z angel eyesami wyglądało to kapitalnie...
radi Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Fajna maszynka . Ładnie wygląda :-) Widać ,że Kymco idzie ostro do przodu i nie zamierza zwalniać w doskonaleniu dobrego :-)
smarciu Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Skuter ciekawy, zastanawiam się czy ten model nie zrobi w Kymco wewnętrznej konkurencji? A mogliby zrobić jakąś bardziej turystyczną 500tke, tam się robi nisza rynkowa do zagospodarowania.
marek_m Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 Materiały prasowe Downtown 350i Agility Maxi 300i
kmodzele Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Aj aj aj, że też nie dotarłem na te targi.. Słowem z poczciwego Downtowna 300 zrobili Agility300 nieco poprawiając design na nowocześniejszy i że starczyło im sił, to trochę nadmuchali i zrobili Downtown 320, pardon: 350 W tej sytuacji mój poczciwy Downtown 300 stracił na cenie odsprzedaży 50% w ciągu dwóch dni. Jeszcze niech ktoś powie, że mamy już MyRoada 750 i Excitinga 700 ........
Sympatycy KriSSo Opublikowano 6 Listopada 2014 Sympatycy Opublikowano 6 Listopada 2014 Bardzo ładna maszyna, tylko po co podnieśli kanapę? 810 mm jak Xciting - bez 178 + nie ma co podchodzić, szkoda . Dla niższych zostaje Agility Maxi
Nano Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Ta szpara między reflektorami nieco razi - i nie pomaga nawet, że ją oprawili chromowaną ramką. Reszta OK, choć nie każdemu się musi podobać ten azjatycki maksymalizm stylistyczny - a tutaj jeszcze chromik, a tu zaślepeczka, a tu złamanie lini świateł a tam rozcięty "dziubek" czaszy.
marek_m Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 Ta szpara między reflektorami nieco razi - i nie pomaga nawet, że ją oprawili chromowaną ramką... Wzorowali się na obrazie Munch'a
kitenation Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Dokłądnie to samo pomyślałem Marek. Przyznam szczeże, że tak jak tył nowego DT jest rewelacyjny (w porównaniu do ociężałej dupy poprzednika) to z przodu zdecydowanie woałem pierwszą generację i to pod każdym względem (mówimy wyłacznie o stylistyce). Piorek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się