Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Września 2014 Administrator Opublikowano 22 Września 2014 Do sieci wyciekły pierwsze informacje jakoby Yamaha prowadziła badania nad nowym modelem T-maxa, który miałby się pojawić w sezonie 2016. Nieoficjalnie mówi się o odejściu od karoserii rysowanej w "łamanych kantach" , czyli miałby nastąpić powrót do "obłości"? Motor nowego Tmaxa ma mieć 600 ccm pojemności ale miałby bazować na znanej dotychczas jednostce napędowej stosowanej w 500-530. Podobno Yamaha prowadzi tez ankiety we Włoszech i Francji wśród użytkowników Tmaxów. Jeśli ta info by się potwierdziła nowego Tmaxa 600 zobaczylibyśmy już za rok, na jesiennych targach EICMA 2015
Akar_Zaephyr Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Jeśli cenowo będzie podobna do obecnego Tmaxa to dalej będzie poza moim zasięgiem Sent from Tapatalk EDIT: PS: Setny post i wysłany z komórki podczas jazdy autobusem. Cóż za ironia...
Sobier Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Obawiam się ze cena będzie mało atrakcyjna .
Sympatycy Cormoran Opublikowano 22 Września 2014 Sympatycy Opublikowano 22 Września 2014 to On ? Jakis taki ten dziubek ma zaokrąglony własnie
Akar_Zaephyr Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 A cóż to za czarny plastik z boku wystaje? Błąd podczas roboty w Photoshopie czy to jakiś fabryczny deflektor dla nóg? Mnie bardzo podoba się przetłoczenie boczne przechodzące w mocowanie chłodnicy, sprawia mocarne wrażenie.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Września 2014 Autor Administrator Opublikowano 22 Września 2014 Nie ma jeszcze żadnych fotek tmaxa, który pojawi się na wiosnę 2016. To zdjęcie (fake) widziałem już parę lat temu... podobnie jak i to: Tap by dualsim
marek_m Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Ktoś się nie wysilił. Powyższy fake to Suzuki G-Strider z 2003 roku
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Września 2014 Autor Administrator Opublikowano 22 Września 2014 Powyższy fake to Suzuki G-Strider z 2003 roku Zgadza się Przeszło 10 lat temu pisałem o nim w tym artykule...
marek_m Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 IMHO, jedynie Honda dysponuje obecnie technologią wymaganą w maxi dużej mocy. Maxi o pojemności w okolicach 1000 cm3, z gównianym napędem CVT to byłaby porażka. A to że Honda, mimo iż powszechnie uważana za powściągliwą, potrafi zaszaleć potwierdzają takie projekty jak Rune czy NM4 Vultus
marek_m Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Lexus GS450h z silnikiem V6 3,5l nie wie o tym,że CVT jest "gówniane" i robi 100km/h w 5,6 sekund.... Wyjątek potwierdzający regułę. ....Problemem typowej konstrukcji Maxi skutera jest marne, gumowate podwozie, które byłoby niebezpieczne z silnikami większej mocy... Dlatego wskazałem na Integrę - nie ma typowej konstrukcji maxi skutera. ...Jakoś nie widzę też docelowej grupy użytkowników, którzy by pragnęli takiego Maxi. Ci co chcą pozapie....ć kupią sobie i tak jakąś Hayabusę albo innego GSX-R'a. Reszta chce się przemieszczać w komforcie i w umiarkowanym tempie.
smarciu Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Jakby powiększyli schowek pod kanapa do dwóch pełnych kasków, zrobili nieco miejsca na torbę przekrokową i poprawili wygodę siedzenia pasażera, ech... Ale wtedy TMax straciłby nieco na charakterze, chociaż styliści czasem potrafią połączyć funkcję z estetyką, więc pożyjemy zobaczymy.
dr.big Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Jaki by nie był, na pewno będzie ciekawy, a ja i tak pozostanę przy swoim .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się