szczepanj23 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 witam w D R w rubryce G stoi 180 kg a na wadze w skupie złomu wyszło że 225 kg. Piaggio X 9 500 pół zbiornika paliwa plus płyn plus oleje bagażnik puściutki Odnośnik do komentarza
AREQ Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 różnica to szpachla nałożona po szlifie Odnośnik do komentarza
T0MEK Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Na szybko z katalogu: DIMENSIONS Length 2,140mm (84.25in) Width 880mm (34.65in) Seat Height 1540mm (60.63in) Wheel Base 1,395mm (54.9in) Running Weight 213kg (470lbs) Odnośnik do komentarza
didi Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 dobry temat który miałem założyć w ubiegłym roku ... mój burgman ma w rubryce G - 202 kg a ten od żony 245 kg ... Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Gilera GP800 w briefie 245 kg. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 15 Września 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Ile waży SW-T 600 ? Nie wiem i nie interesuje mnie to. Nosił jej nie będę Odnośnik do komentarza
LWfilip Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Z tego co pamiętam to Aprilia Atlantic 500, rocznik 2002 ważyła coś około 200kg. I nawet to nie przeszkadzało do momentu kiedy nie trzeba się było pozbierać z podłogi Poza tematem jest waga teraźniejszego sprzęta liche ST1100, gotowe do trasy, bez pilota i bagażu to 350kg. Kawał szczęścia. Odnośnik do komentarza
Bobas Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Malaguti Spidermax GT 500 waży 204 kg na sucho. To mało biorąc pod uwagę jego gabaryty. Częściowo to zasługa aluminiowej ramy. Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Za dużo, szczególnie z zestawieniu z pojemnością / mocą silniczków. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Dane z CoC, Tmax 530: "Gotowy do drogi" : 221 kg Dopuszczalny max: 415 kg Odnośnik do komentarza
power_777 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Sym GTS 250i - 178 kg, no nie mało Odnośnik do komentarza
pawel77 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Honda SW-T400: 250 kg, a DMC: 419 kg Odnośnik do komentarza
Sympatycy irasko Opublikowano 16 Września 2014 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Burgman 400 K7 - 215 kg, DMC 415 kg. Odnośnik do komentarza
janus60 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Hmmm...tak czytam temat , wszyscy podają dane z DR.I tak się zastanawiam czy autorowi tematu nie chodziło o rzeczywistą masę maszyn,a nie tę podaną w kwitach? U mnie poz G w DR- 230kg Rzeczywistej nie znam. Odnośnik do komentarza
Perzan Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Dane w DR mam jakieś z kosmosu. Masa własna to 211kg, a DMC 286kg Z tego by wynikało, że powinienem schudnąć żeby nie łamać przepisów, nie mówiąc już o zabraniu plecaczka ;-) Instrukcja mówi,że MW to 136kg, a dopuszczalna ładowność to 180kg. Ale szczerze mówiąc mam to gdzieś. Kolega kiedyś "prostował" dane w DR i okazało się, że w całym KRK jest jedna waga, która może wydać stosowne zaświadczenie Pozdro. Odnośnik do komentarza
szczepanj23 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Własnie ,chodzi o realną masę naszych maxów a nie o dane katalogowe.No bo wiecie tuning może coś nam zmieniać.Kto przejeżdża koło jakiejś wagi niech waży skuta Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 17 Września 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Wczoraj podczas badania na SKP wjechałem także na wagę. Dane z DR> masa własna (pojazd z płynami, zatankowany)> 225 kg. Waga rzeczywista (zbiornik 1/2 paliwa): Znaczy, wszytko się zgadza. Odnośnik do komentarza
AREQ Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 z tego co pamietam Burgman 650exe zatankowany pod korek to 270 kg Odnośnik do komentarza
Klubowicze kenobi Opublikowano 3 Lutego 2015 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Waży tyle by nie odlecieć, za dużo żeby go pchać . Ogólnie to ciężka bestia (ja też). Pięciu ton nie przekraczamy. (~230-250kg ?). Odnośnik do komentarza
Sobier Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Nie miałem okazji zważyć skutera, wiec pozostaje mi tylko zaufać danym zamieszczonym w książce serwisowej. - Yamaha YP 400 ABS 2012 rok - 223kg - Yamaha XP 500A 2010 rok - 225kg Jak tylko będzie okazja zważyć to napewno to zrobię . Odnośnik do komentarza
Termi_N Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Mój buraczek gotowy do jazdy w wersji executive to 278 kg - niestety mojego jeszcze utuczyłem (duże własne oparcie, kufer tylny, stelaże dla kufrów bocznych itd.) - jednym słowem to już ładny kawał żelastwa z wagą bez mała 300 kg -. Odnośnik do komentarza
Termi_N Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Wiem Bobasku to już lekka przesada taka opasłość ale dla mnie praktyczność jest ważniejsza niż utrata osiągów (będziesz w Świnoujsciu to zobaczysz mojego miniGoldWing-Burka w obecnym ubraniu). Odnośnik do komentarza
Burgerman Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Termi_N zapodaj jakąś fotkę swojego miniGoldWinga-Burka. Odnośnik do komentarza
Termi_N Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Termi_N zapodaj jakąś fotkę swojego miniGoldWinga-Burka. Na chwilę obecną nie jest godzień być fotografowany bo jest u kosmetyczki (tapicer przerafia siedzisko) - jak tylko będzie w całej okazałości to wrzucę. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się