zygmek68 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Pytanie do znawców i wielbicieli tej marki,kiedy można i czy wogóle można sie spodziewać nowego modely SW 400 lub 600.
Lucjan73 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Trudno powiedzieć. Wydaje mi się skoro marketingowcy Hondy umieścili Integre w ofercie jako skuter i jest to jedno z wielu "dzieci" rodzinki zaczynającej się na N.... to SW raczej nie jest im potrzebne. Korzystają z jednego napędui podzespołów do wielu modeli i przez to obniżaja koszty produkcji.
marek_m Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Niebawem wszystko się wyjaśni. Już za kilka tygodni będą targi INTERMOT w Kolonii, a miesiąc później EICMA w Mediolanie.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Administrator Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Tak dokładnie to SW-T jest następcą SW...choć technicznie to w zasadzie te same skutery. Następca SW-T? Ciężko wyczuć... Przede wszystkim SW/SW-T to skuter, który był konstruowany w innych czasach. Hondzie udało się stworzyć konstrukcję, która była totalnie bezawaryjna i generująca za mało "kosztów" na serwisach. Mówiąc inaczej, ze strony producenta był to strzał w kolano. Zresztą przed 2000 rokiem konstruktorzy myśleli (jeszcze) innymi kategoriami więc takich pojazdów jak SW było oczywiście więcej. Czy Honda wprowadzi następcę Silver Winga 600/SW-T600? Mało prawdopodobne... ale mogę się mylić Fakt, że jeśli nie będzie SW-T 400 to pozostanie spora luka między Integrą a np. Forzą. Na tą chwilę w PL SW-T już nie jest oferowany. We Włoszech jeszcze SW-T400 ma jakąś sprzedaż, choć 39 sztuk sprzedanych w lipcu, jak na tamtejsze warunki to wynik raczej słaby. W tym samym czasie Integry sprzedano 258 sztuk, co pokazuje gdzie zmierza rynek. Faktycznie, poczekajmy do EICMA
Geni Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Prawdę mówiąc nie sądzę, aby w najbliższym czasie pojawił się następca SW. Wprowadzili serię NC, żeby zastąpić kilka różniących się od siebie modeli tj. Deaville, Transalpa, SW, mały Shadow, DN-01 itp. Jeżeli kryzys ekonomiczny pójdzie precz, to być może zaczną coś kombinować, ale narazie jesteśmy skazani na silnik bez jaj na podzespołach Hondy Jazz.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Administrator Opublikowano 27 Sierpnia 2014 ale narazie jesteśmy skazani na silnik bez jaj na podzespołach Hondy Jazz. Mowa oczywiście o 4oo Honda Jazz Konstrukcyjnie to chlasnęli motor na pół i już mają napęd do NC... Prosto i tanio
Akar_Zaephyr Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Mały wykop, nie znalazłem lepszego miejsca... W jakich latach produkowano SW-T600? Widziałem niedawno jednego dilera oferującego SW-T600 z rocznika...2014! Czy to jest możliwe?
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 25 Marca 2015 Klubowicze Opublikowano 25 Marca 2015 Nadal są produkowane tylko w Polsce dostępne na indywidualne zamówienie. W całej Europie od ręki.
Akar_Zaephyr Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Dziękuję uprzejmie, miodzio informacja
tomekmajesty Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Na stronie włoskiej Hondy cały czas ŚW-T jest w ofercie Tylko pytanie, czy produkuje go Honda Italia, czy idzie z Japonii?
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 27 Marca 2015 Klubowicze Opublikowano 27 Marca 2015 SW-T produkowane są tylko w Japonii
Sympatycy KriSSo Opublikowano 30 Maja 2015 Sympatycy Opublikowano 30 Maja 2015 SW-T produkowane są tylko w Japonii Te, wyprodukowane od początku 2014 roku i w 2015 również są tylko z Japonii? Np Forza 2014 jest z Tajlandii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się