Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Czyżby ZIELONA konkurencja dla T-Maxa? Kawasaki J300!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nius z "Motovoyagera" - rzekomo KAWASAKI ma wypuścic konkurenta dla T-MAXa Nowy-skuter-Kawasaki.jpg- link do artykułu http://motovoyager.n...rte-producenta/. Sądząc z nazwy (roboczej???) J300 - to raczej przeciwnik Downtowna...

PS. Czy ktoś wybiera się na tegoroczną EICMA z aparatem...???

  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Geni

    16

  • dr.big

    12

  • Jerry_R

    10

  • MariuszBurgi

    9

Top użytkownicy w tym temacie

  • Sympatycy
Opublikowano

Trudno wnioskować po jednym niewyraźnym zdjęciu ale wygląda mi to na klon XCitinga 400i albo K-XCT 300i - w każdym bądź razie jakby wyszło spod ręki tego samego projektanta:

Li4vLi4vLi4vLi4vaW1hZ2VzL3pkamVjaWFfZG9fYXJ0eWt1bG93L1hjaXRpbmdfNDAwaS9QcmV6ZW50YWNqYS9SZXNpemUgb2YgUDEwMjA4NjkuanBnJnc9ODAwJmg9NjAwJnE9MTAwJmFvZT0xJmZsdHJbXT13bWl8d2F0ZXJtYXJrL3cucG5nfFRSfDc1.jpg

k-xct_300_354.jpg

Opublikowano

Gdzieś znalazłem wzmiankę o kooperacji Kawasaki z Kymco. Będzie to nic więcej i nic mniej niż Kymco z naklejkami Kawasaki.

Opublikowano

Ładny sprzęt

Ja bym się nie zgodził z tym że to Kymco.

To że będzie robiony w kooprodukcji z tym producentem to nie znaczy że nie będzie to lepszy produkt.

A jeśli chodzi o 300 ccm to niekiedy nie ustępują one osiągom większych pojemności (przykładem może być Downtown) tym bardziej że są to nowoczesne jednostki.

Jak to mówią pożyjemy, zobaczymy

Mi się podoba ta świeża linia a Kawasaki jeszcze nie było ;)

Niech startują w swoją przygodę z maxi :fireman2:

Opublikowano

To jest nic innego, jak facelifting DT300 :fireman2:

  • Sympatycy
Opublikowano

Kto by pomyślał, że jeszcze parę lat temu w Kawasaki na słowo "skuter" powiedzieli by obciach. A teraz proszę bardzo. Chcą dołączyć do elity (takiej jak Honda, Yamaha, Suzuki ) produkującej najlepsze, najwygodniejsze i chyba najpopularniejsze pojazdy. No i dobrze. Zobaczymy kto z burgmaniaków będzie miał pierwszy. :fireman2:

Opublikowano

Bardzo ładny, a do Kawasaki mam sentyment bo miałem Z750 i ZX6R Ninja, obie maszyny bardzo miło wspominam

Opublikowano

Kto by pomyślał, że jeszcze parę lat temu w Kawasaki na słowo "skuter" powiedzieli by obciach. A teraz proszę bardzo. Chcą dołączyć do elity (takiej jak Honda, Yamaha, Suzuki ) produkującej najlepsze, najwygodniejsze i chyba najpopularniejsze pojazdy. No i dobrze. Zobaczymy kto z burgmaniaków będzie miał pierwszy. :fireman2:

Nie dorabiaj kolego teorii do zwykłej chęci zarabiania pieniędzy. Gdyby firma Kawasaki zafascynowana była tego typu pojazdami, jak ty, to zapewne zdecydowałaby się na samodzielne opracowanie tego typu pojazdu. Tymczasem, jako najmniejszy z japońskich producentów skupia pracę swojego biura konstrukcyjnego na innego typu maszynach. Pragmatyzm natomiast mówi, że spora część użytkowników sportowych lub tyrystycznych motocykli Kawasaki ma być może chęć na dokupienie użytkowego jednośladu do miasta. Trzeba im więc bez większych nakładów zapewnić skuter marki, którą lubią.

B.T.W. Też lubię Kawki, tylko trochę starsze.

Opublikowano

Skoro Kawasaki od dawna w Azji sprzedaje motorowery 50ccm/125ccm/135ccm (na bazie Hondy Cub) to czemuż by nie skutery/maksiskutery? Zwłaszcza, że jeśli się potwierdzą spekulacje forumowiczów to "produkcja" się ograniczy do poprzeklejania naklejek na maszyny od Kymco i pomalowania ich na zielono...

Opublikowano

Żaden problem, ale też żadne wydarzenie. Kawasaki już sprzedawało motocykle innych marek, jako swoje.

Opublikowano

Fajny jest tytuł tego tematu... Konkurencja dla Tmaxa, WOW ;) ... Podoba mi się :) . Ze zdjęcia sądząc to konkurencja w czym?

W kolorze lakieru ;) ?

Wydaje mi się, że Tmaxa czarno- zielonego nie ma ;) ...

Opublikowano

Robert w tym stwierdzeniu "konkurencja dla Tmaxa" chodzi tylko o zwrócenie uwagi, prowokacje tak aby wywołać jakieś poruszenie/dyskusje na takich forach jak nasze. Mają już darmową reklame.... No cóż może osoby które nie spojrzałyby w stronę Kymco (czytaj. snoby) kupią z zadowoleniem to samo ale pod inną "lepszą" marką.

Opublikowano

Spoko, wiem i się śmieję :D ... Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie weźmie tego "super-skutera-Kawasaki" za konkurencję dla najlepszego do tej pory wyprodukowanego maxiskutera ;) ...

Opublikowano

Ani za skuterową odmianę Kawasaki Ninja. ;)

Opublikowano

Geni, to jest po prostu "turbo- ninja" w wydaniu skuterowym ;) ...

Opublikowano

Wciąż czekam na skuterowe Ducati Panigale.

  • Administrator
Opublikowano

Geni, to jest po prostu "turbo- ninja" w wydaniu skuterowym ;) ...

Nie, nie... Wersja Scoot Ninja jest tutaj ;)

Kawasaki_ZXS_400_maxiscooter_stpz.jpg

A tak btw to było już kilka firm, które próbowały sił w rynku maxi, m.in Audi...

AUDISC1SuperscooterConcept.jpg

...czy np. KTM ;)

scooter-ktm1.jpg

Skończyło się jednak tylko na projektach papierowych i nawet dummy nie doczekały.

A co do Kawasaki i powiązania z Kymco... od strony ekonomicznej świetne posunięcie, zobaczymy tylko co z tego wyniknie.

Opublikowano

Jako KymcoMan ;) powiem Wam w tajemnicy jedno ... (tylko żeby się dobrze nagrało!)

KymcoMan radzi

DSCF5323.JPG

Skoro Kymco współpracuje z BMW (a pewnie jeszcze w tajemnicy z innymi- to mówię ja, KymcoMan ;) ) , to czemu ma nie robić Kawasaki...

Opublikowano

Nie widzę przeszkód. Szczególnie po zmroku.

Opublikowano

Oficjalna informacja że strony warszawskiego dealera Kawasaki (Monster Bike):

Kawasaki J300 - pierwszy skuter w historii

W celu zwiększenia swojego udziału w rynku miejskich i podmiejskich małych jednośladów, Kawasaki wprowadza na europejski rynek swój pierwszy w historii skuter.

Japońscy styliści nadali skuterowi wygląd utrzymujący w nim nowoczesnego ducha Kawasaki. Design modelu J300 zaproponowany przez zespół zachwycił kierownika działu odpowiadającego za stylistykę Kawasaki, pana Fukumoto: “To było dla nas bardzo ważne, żeby pierwszy europejski skuter Kawasaki utrzymywał ostre linie i sportowy charakter innych modeli Kawasaki. Cieszymy się, że udało nam się to osiągnąć projektując J300”.

Odnosząc się do zasad i filozofii projektowania, pan Fukumoto dodał “J pochodzi od słowa Jyounetsu, które w języku japońskim oznacza pasję. Podeszliśmy do tego projektu z taką samą pasją z jaką projektowaliśmy inne modele na 2014 rok”.

Kawasaki uznało, że w Europie jest popyt na łatwy w prowadzeniu, niezawodny, zrywny i stylowy skuter, a w ofercie Kawasaki była w tym segmencie luka. J300 wypełnia tą lukę idealnie dołączając do innych miejskich pojazdów Kawasaki, takich jak rodzina ER, czy wszechstronny Versys.

Poza układem napędowym i elementami nadwozia, dostarczonymi przez strategicznego partnera Kawasaki, firmę Kymco, projekt wraz z rozwiązaniami inżynierskimi typowymi dla Kawasaki, był prowadzony przez japońskich inżynierów i powstał w fabryce Kawasaki w Akashi w Japonii.

Dostępny w sieci dealerskiej od końca 2013 roku, Kawasaki J300, powstał w odpowiedzi na potrzeby miłośników Kawasaki, którzy poszukują zwinnego, lekkiego i atrakcyjnego skutera. Dzięki J300 nowa grupa klientów może czerpać z wyjątkowych doświadczeń marki Kawasaki.

J300 zostanie oficjalnie zaprezentowany na targach EICMA w Mediolanie, 5 listopada 2013r.

Opublikowano

Moge powiedziec zatem, że mam Kawasaki Downtown 300 ! :-D Pardon Kymco J300. Kurcze, wszystko mi się juz pokiełbasiło.

Opublikowano

Plastiki zmienisz i będziesz miał Kawasaki.

Opublikowano

Albo puszkę zielonego sprayu w castoramie zakupisz :smile: ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...