Skocz do zawartości
Forum Burgmania

HONDA NC 700 D INTEGRA RC62


pazdzioch

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

Ponieważ w moim garażu zagościła Integra pomyślałem że przydałoby się założyć temat na wzór już założonych

przez kolegów posiadaczy BMW.Jak się pewnie domyślacie po 2 dniach obcowania z nowym nabytkiem

nie mam jeszcze dla Was wiele do opowiedzenia o jej zaletach lub wadach.Jedno co mogę powiedzieć to to

że według mnie zdecydowanie bardziej podobna jest do skutera z założonym kompletem kufrów.

Zdjęcia załączę jak najszybciej jak również na bieżąco będę się z Wami dzielił swimi spostrzeżeniami

podczas codziennej eksploatacji,do czego zachęcam wszystkich użytkowników w/w marki.

Pozdrawiam Jacek

Odnośnik do komentarza

Witaj,

Sam juz jestem posiadaczem bialej Integry - rocznik 2012. 28 maja odbieram ja z Niemiec :laughing:

Chetnie bede odwiedzal ten temat, by dowiedziec sie o Twoich spostrzezeniach, jak i sam je zamieszczac.

Szerokosci !

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Nie pisałem dotychczas na temat moich wrażeń z jazdy bo raptem udało mi się przejechać 1000 km.

Niemniej po tych paru km mogę powiedzieć żę skut bardzo dynamiczny,super się prowadzi i ma bardzo mały

apetyt na paliwo,średnio 3,5-3,7 l/100 km.Rozbawił mnie natomiast koszt pierwszego przeglądu,po długich negocjacjach

600 PLN,to chyba lekka przesada zważywszy że obejmuje on w zasadzie tylko wymianę oleju i filtrów.

Przede mną majówka i około 4000km,wię myślę że będę mógł napisać nieco więcej na temat mojej Integry.

Pozdrawiam Jacek.

Odnośnik do komentarza

No to cię "zacnie" pociągnęli po mamonie... to chyba ta ciemniejsza strona posiadania skrzyni DCT.

Rozmawiałem kiedyś ze sprzedawcą Hondy jak wygląda serwis motocykla z DCT. Opowiadał, że oczywiście jest parę więcej rzeczy do zrobienia - między innymi olej w skrzyni i chyba jakiś filtr, ale (oczywiście) stwierdził, że koszty niewiele wyższe... :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli pozwolicie to na Burgmaii będę chciał przymierzyć się do Integry. Ciekawe, czy zmieszczę się na nią z moimi długimi kulasami ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli pozwolicie to na Burgmaii będę chciał przymierzyć się do Integry. Ciekawe, czy zmieszczę się na nią z moimi długimi kulasami ?

Zmieścić to się zmieścisz ale kolana będą na desce rozdzielczej...

Odnośnik do komentarza

wczoraj przymierzałem się do Integry. Mam 186 cm wzrostu i nogi mi się nie mieszczą.

Wymuszona w moim przypadku pozycja kibelkowa. Skuter jest fajny,

ale w mojej ocenie nie dla wysokich, no chyba ze ktoś tak lubi podróżować.

Odnośnik do komentarza

No to zrobili następny skuter dla kierowców do 180 cm wzrostu.

Nie rozumiem tego, że tak łatwo rezygnaują ze sporej części docelowych klientów :Jumpy: .

Czyli Spidermax GT 500 pozostaje nadal jedynym skuterem dla dryblasów z regulowaną kierownicą.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Bobas, nie tylko. Jeszcze stary T-max i BMW 650GT. Miejsce na nogi to moje największe rozczarowanie w Integrze.

Odnośnik do komentarza

W moim przypadku w T-maxie kolana blokują kierownicę tak, że nie mogę nią prawie ruszyć.

Do BMW jeszcze się nie przymierzałem ( może jest jakieś zielone światełko w tunelu ;) ).

Odnośnik do komentarza

No ja ostatnio przejechałam się BMW 650 GT, żeby mieć przegląd sytuacji. Nie będę pisać o wrażeniach, bo już zaraz na mnie napadną, ale jest tam niesamowicie dużo miejsca na nogi i skuter jest mega wygodny. Dla mnie ma jednak za dużo innych wad, które wraz z ceną powodują, że zdecydowanie odpadł w przedbiegach...

Odnośnik do komentarza

W moim przypadku w T-maxie kolana blokują kierownicę tak, że nie mogę nią prawie ruszyć.

Do BMW jeszcze się nie przymierzałem ( może jest jakieś zielone światełko w tunelu :( ).

Przymierzysz się do BMW GT na Burgmanii. W chwili obecnej żaden skuter nie oferuje więcej miejsca na nogi.

Odnośnik do komentarza

Siedziałem na Integrze i muszę przyznać, ze na nogi nie jest zbyt dużo miejsca (mam 185 cm wzrostu) i na dłuższe trasy moze być nieciekawie.

Gratuluje zakupu i mam pytanie jak Wasza maszyna sie sprawuje w korkach - jest dość wysoka i na sucho miałem wrażenie że do manewrowania moze być dość trudne (moze to tylko odczucie)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

@ndrzej to tylko odczucie Integra jest bardzo przyjazna dla kierownika nawet jeśli popełnia błędy.

Niebawem opiszę swoje subiektywne odczucia po przejechaniu Integrą 6tkm.

Odnośnik do komentarza

Siedziałem na Integrze i muszę przyznać, ze na nogi nie jest zbyt dużo miejsca (mam 185 cm wzrostu) i na dłuższe trasy moze być nieciekawie.

Gratuluje zakupu i mam pytanie jak Wasza maszyna sie sprawuje w korkach - jest dość wysoka i na sucho miałem wrażenie że do manewrowania moze być dość trudne (moze to tylko odczucie)

Świetna maszyna na korki. Łatwo się manewruje i wciśnie się w każdą szczelinę pomiędzy autami. Jedyny problem to taki, że Integra jest cicha, bardzo cicha, za cicha. I to będzie pierwsza zmiana jakiej dokonam.

Odnośnik do komentarza

Info dla mieszkańców stolycy. Aby wypożyczyć Integrę z honda plaza na jazdę testową, trzeba zostawić 3000 zł kaucji zwrotnej, którą można założyć poprzez transakcje na karcie kredytowej. Wobec powyższego nie skorzystam... Naprawdę jest wiele salonów w Wawie, w których można wypożyczyć testówkę bez żadnych kaucji. Kiedyś mój mąż wziął z honda plaza jakiś motor do testów zakładając chyba 2000 zł kaucji. Zwrot na konto przyszedł po tygodniu.....

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Myślę, że "eldorado" pojazdów testowych w salonach powoli się kończy.

Z tego co wiem to u Yamahy też jest posucha w pojazdach testowych.

Odnośnik do komentarza

W tamtym roku było coś jeszcze w Liberty Motors na Łopuszańskiej. W Poland Position nie było i nie ma nic..

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

W tamtym roku było coś jeszcze w Liberty Motors na Łopuszańskiej. W Poland Position nie było i nie ma nic..

Właśnie o to mi chodzi. W zeszłym roku była zupełnie inna sytuacja z pojazdami testowymi.

(Nieoficjalnie): ktoś zaczął robić analizy na ile udostępnianie testówek prywatnym osobom przekłada się na wzrost sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

nie dziwi mnie to wcale, kaucja normalna sprawa, za kask na testy musiałem 2200 zostawić - czyli zapłacić wartość - takie realia.

Testówka jeszcze nie wydana a już ma zaplanowanego kupca w obniożonej cenie i jasno postawionymi kryteriami że 5-6 tyś km przebiegu to maks.

Drek- nie szalej z tłumikiem, odgłos subtelny -osobiście mi się podoba.

Odnośnik do komentarza

Drek- nie szalej z tłumikiem, odgłos subtelny -osobiście mi się podoba.

Podjeżdzam sobie dzisiaj pod skrzyżowanie a z prawej strony wciska się puszka w charakterystycznych srebrno-niebieskich oznakowaniach z kogutem na dachu Pan i Pani, szyba w dół i pytanie "Jaka to pojemność?" mówię 700 a Pani na to "mówiłam xD" a Pan - "a brzmi jak pierdziopęd o pojemności kieliszka". Również znajomi potwierdzają, że jakiś taki cichy nawet jak przygazujesz to nie słychać. Rozpartruję 2 wydechy i jutro mam dostać oferty.

Pierwsza:

Druga z db on:

z db off:

Który lepszy? :red_bandana:

Info dla mieszkańców stolycy. Aby wypożyczyć Integrę z honda plaza na jazdę testową, trzeba zostawić 3000 zł kaucji zwrotnej, którą można założyć poprzez transakcje na karcie kredytowej. Wobec powyższego nie skorzystam...

Nie wiem czy będziesz na Zlocie ale jeżeli będziesz to zapraszam po kluczyki :)

Odnośnik do komentarza

Dzięki Drek. Niestety zlot wypada dokladnie w 7 urodziny mojego syna i mamy imprezę. Integra jest cicha? Cudownie, uwielbiam ciche skutery....

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...