Skocz do zawartości
Forum Burgmania

BMW C650 GT - wątek główny


Jarek_PL

Rekomendowane odpowiedzi

Z chęcią bym posłuchał opinii w języku ojczystym 01icon_lol2.gif

Sam jeszcze nie mogę nic powiedzieć, bo na GT natłukłem dopiero ciut ponad 500 km , ale to co już zauważyłem to aerodynamika przy szybie podniesionej.

W Burgmanie szyba wysuwała się do góry pod tym samym kontem i nawet po całkowitym jej wysunięciu, cały czas powietrze ześlizgiwało się po niej na boki. A kierownik 02icon_mryellow.gif bo nie owiany.

W GT natomiast podnoszenie szyby do góry polega na zmianie jej położenia, z pochyłego ( dobra aerodynamika), na pionowe powietrze nie ślizga się po niej, tylko rozbite pionowo postawioną szybą, zawija się zaraz za nią na boki i plecy kierownika0what.gif

Mimo wszystko linia GT stojącego przy burgmanie, rekompensuje wszystko0tongue.gif

Odnośnik do komentarza

He, jak wiadomo nie należę do fanek skutera BMW, ale design ma przepiękny. Nowy B 650 wygląda przy nim jak rozdeptana żaba....

Odnośnik do komentarza

He, jak wiadomo nie należę do fanek skutera BMW, ale design ma przepiękny. Nowy B 650 wygląda przy nim jak rozdeptana żaba....

0wink.gif

Tia, za to BMW wygląda jak żaba kopnięta w pysk...

"Nie to ładne co ładne tylko co się komu podoba". Znacie takie powiedzenie?

Znamy znamy.

A czy ty wiesz że z kobietami o gustach się nie dyskutuje?

Bo to właśnie one mają ten smak.041.gif

Odnośnik do komentarza

Kilka uwag eksploatacyjnych:

Podczas mijającego łikendu przejechałem prawie 600 km. Silnik, jak i cały skuter sprawuje się bez zarzutu.

Przy wzroście 193 cm przednia szyba postawiona na maksa chroni aerodymanicznie, jednak ponieważ głowa wystaje ponad szybę, kask staje się bardzo głośny.... Miejsca na nogi mnóstwo. Odczuwalnie więcej, niż w Burgmanie 650 (do 2013 r.). Siedzenie nawet po kilku godzinach jazdy komfortowe i niepowodujące dyskomfortu tyłka i dolnej części pleców. W szczególności pochwała dla konstruktorów za wysoki zadupek - wyjątkowo dobrze spełnia swoją rolę, Świetnie podpiera część lędźwiową, z którą mam kłopoty. Bardzo dobre światła podczas jazdy w nocy.

Generalnie jazda bardzo komfortowa a jednocześnie, dzięki dobremu wyważeniu, bardzo łatwa i przyjemna. Doskonale wchodzi w zakręty i daje się przerzucać z zakrętu w zakręt całkiem bezproblemowo. Doskonałe przyśpieszenia podczas wyprzedzania przy ok. 100 km/g.

Zaobserwowane zużycie paliwa:

Trasa 100-120 km/g - 4,7 l/100 km

Autostrada 130-150 km/g - 5,5 l/100 km

To chwilowo tyle.

Przy przebiegu 1000coś zauważone zostało pocenie się obudowy łańcucha. Delikatne ale jednak. Temat dla serwisu na najbliższym przeglądzie....

:clapping:

Odnośnik do komentarza

Parę nowych gadżetów do GT-ka

Torba na przekrok.

W środku 11l. i wierzchnia część na jakieś płaszczaki.

IMG_1639.JPG

IMG_1638.JPG

IMG_1632.JPG

IMG_1631.JPG

IMG_1626.JPG

Na ostatnim zdjęciu widać deflektory na bokach skutera.

No i jeszcze wkładka do schowka , dzieląca jego wnętrze na dwie części.

IMG_1637.JPG

Bez i z wkładką

IMG_1633.JPG

IMG_1634.JPG

Teraz łatwiej tu coś znaleźć

IMG_1635.JPG

Odnośnik do komentarza

Parę nowych gadżetów do GT-ka

Torba na przekrok.

W środku 11l. i wierzchnia część na jakieś płaszczaki.

IMG_1639.JPG

IMG_1638.JPG

IMG_1632.JPG

IMG_1631.JPG

IMG_1626.JPG

Na ostatnim zdjęciu widać deflektory na bokach skutera.

No i jeszcze wkładka do schowka , dzieląca jego wnętrze na dwie części.

IMG_1637.JPG

Bez i z wkładką

IMG_1633.JPG

IMG_1634.JPG

Teraz łatwiej tu coś znaleźć

IMG_1635.JPG

No no fajna torba :msn-wink: .

Jarku to na tę flaszkę za BMW .

Przecież musowo cacucho opić .

Na 100 % Cię znajdę i to już za no 33 dni .

Pozdrawiam Chłopaku i szerokiej drogi na zlot .

Odnośnik do komentarza

Widzę, że zdecydowałeś się na te czarne plastykowe nakładki na przednie panele. Zastanawiam się nad nimi. Teoretycznie mają chronić dłonie przed wiatrem i deszczem.

Zauważyłeś jakiś pozytywny rezultat podczas jazdy?

Odnośnik do komentarza

Na 100 % Cię znajdę i to już za no 33 dni .

Czy ty mnie znajdziesz, czy ja dopadnę ciebie to nie robi różnicy.

Jedno jest pewne. Mokro będzie. 35pijacy.gif

Widzę, że zdecydowałeś się na te czarne plastykowe nakładki na przednie panele. Zastanawiam się nad nimi. Teoretycznie mają chronić dłonie przed wiatrem i deszczem.

Zauważyłeś jakiś pozytywny rezultat podczas jazdy?

Prawdę mówiąc kupiłem te deflektory bardziej dla uciechy oka.

Teoretycznie, jak zakładamy deflektor na szybę przednią, to nie po to żeby nas od wiatru osłaniał tylko aby zmienił kierunek strumienia powietrza opływającego skuter.

Tu zasada jest identyczna. Powietrze nie ślizga się po bokach karoserii wpadając na kierownika, tylko deflektor zmienia jego strumień w kierunku zewnętrznym.

A w praktyce, to powiem ci Marcin że jeżdżąc po mieście znaczącej różnicy nie czuć. Zobaczymy na trasie, no i w deszczu.

Zastanawiam się nad nimi. Teoretycznie mają chronić dłonie przed wiatrem i deszczem.

Zauważyłeś jakiś pozytywny rezultat podczas jazdy?

Re-we-la-cja!

Teraz po przejechaniu 1000 km. z deflektorami na bokach karoserii już wiem że ich zakup to strzał w dyche.

Nie wiarygodne, ale po przejechaniu okołom 50 km w deszczu ( no może nie w ulewie, ale w deszczu), rękawice miałem suche.

Przejechałem się też bez rękawic, i faktycznie zdecydowanie mniej dmucha po paluchach.

Jednym słowem polecam.

Odnośnik do komentarza

Skuter z przebiegiem 2400 km. wylądował dziś w serwisie z paru powodów, a mianowicie:

- Parę razy pod skuterem pojawiała się kałużka płynu chłodniczego

- w czasie jazdy skuter zasygnalizował nadmierną temperaturę silnika ( płyn w zbiorniku wyrównawczym w normie)

-przy próbach gwałtownego odkręcenia manetki gazu skuter się dusi (raz prawie zgasł)

-Przy powolnym ruszaniu z miejsca silnik a właściwie cały skuter nieprzyjemnie drży.

-problem z zapaleniem, a jak już silnik zapali, to potrafi zgasnąć.

Ja rozumiem że to tylko maszyna , ale nie z tym przebiegiem.

No i się narobiło. Burgmania za pasem a kozy nie ma. 0zlosc.gif

Odnośnik do komentarza

Jarek,

naprawiaj kozę i dawaj na Burgmanię.

Zazdroszczę Ci takiej fajnej maszyny, ale chyba krew by mnie zalała, gdybym miał z nowym sprzętem takie problemy.

Odnośnik do komentarza

Jarku sam gotowales sobie bigosu miales fajna maszyne MOJEGO BLIZNIAKA JEDNO JAJECZNEGO i go nie poszanowales prawie go oddales w prezencie !!!! ja sie moim dalej ciesze a Ty masz problemy hihihi ale i tak nas wiele rzeczy laczy jestesmy na Miedzynarodowym Forum Burgmani, aktualnie nie jezdzimy deszczyk hihihihi

sorry ze nie w temacie ale nie moglem sie powstrzymac ....

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Skuter z przebiegiem 2400 km. wylądował dziś w serwisie z paru powodów, a mianowicie:

- Parę razy pod skuterem pojawiała się kałużka płynu chłodniczego

- w czasie jazdy skuter zasygnalizował nadmierną temperaturę silnika ( płyn w zbiorniku wyrównawczym w normie)

-przy próbach gwałtownego odkręcenia manetki gazu skuter się dusi (raz prawie zgasł)

-Przy powolnym ruszaniu z miejsca silnik a właściwie cały skuter nieprzyjemnie drży.

-problem z zapaleniem, a jak już silnik zapali, to potrafi zgasnąć.

Jarku... nie odzywam się w tym temacie ale dość skrupulatnie czytam Twój topic. Może się domyślasz dlaczego... :clapping:

Nie ukrywam, że jestem zdruzgotany ale też i zaskoczony. Lista usterek o których piszesz nie powinna mieć miejsca w maxi za 12 teur przy przebiegu 2 tkm. Tym bardziej takich usterek.

Skuter jeździ rewelacyjnie i uważam, że (jak dla mnie) jest w swojej klasie the best. Jako, że jestem fanem marki z Bayernu, tym bardziej boli mnie to co czytam. Ciekawe co na to wszystko odpowie ASO :clapping: . Moja sugestia: poproś przed odbiorem aby po usunięciu usterek serwis wydrukował aktualny status jednostki sterującej motorem. Ciekawy jestem czy to zrobią a jeśli tak czy będzie tam "czysto".

Jarku, pogadamy o tym już za chwilę. Walcz aby koza była w 100% sprawna na zlot... zresztą nie widzę aby było inaczej. :frusty:

Odnośnik do komentarza

A ja właśnie dziś byłem oglądać BMW w salonie we Wrocławiu, zauważyłem że lekko "poci się" obudowa napędu, skuter ma przebieg coś koło 800 km. Jest fajny Angegot cenowy i tak się nawet zastanawiam hmm ale teraz już sam nie wiem, Jarek daj znać co Ci powiedzieli w serwisie.

Bigu - możesz poszukać jakiś opinii z terenu Niemiec ? Wiadomo że tam już sporo osób śmiga tymi sprzętami. A może Ojciec Dyrektor coś wynajdzie z Italii ?

Odnośnik do komentarza

Lucku, cały czas coś się z nimi dzieje. Moim zdaniem i z tego co czytam na niemieckich forach, użytkownicy spełniają tu trochę rolę "betatesterów"...

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Oj Ciacho ja Ci wybije z głowy te wynalazki :msn-cry: . Zachciało Ci się innej kozy.

A tak poważnie to naciskaj service żebyś mógł jeszcze przed wyjazdem do Polski spokojnie sprawdzić sprzęt w jakiejś średniej trasie.

Do zobaczenia już za kilka dni !TAZ .

Odnośnik do komentarza

Może to "małżeństwo" Niemiecko - Tajwańskie nie jest udane... przecież opóźnienie wprowadzenia do sprzedaży o kilka miesięcy było właśnie spowodowane problemami z silnikiem made in Kymco.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Może to "małżeństwo" Niemiecko - Tajwańskie nie jest udane... przecież opóźnienie wprowadzenia do sprzedaży o kilka miesięcy było właśnie spowodowane problemami z silnikiem made in Kymco.

Niekoniecznie. Oficjalne lub mniej oficjalne źródła mówiły o problemach z kooperantem dostarczającym elementy plastikowe karoserii montowane w GT. Dużo mniej słyszałem o problemach z samym motorem... choć była tu też mowa o kłopotach z termiką.

Odnośnik do komentarza

Niekoniecznie. Oficjalne lub mniej oficjalne źródła mówiły o problemach z kooperantem dostarczającym elementy plastikowe karoserii montowane w GT. Dużo mniej słyszałem o problemach z samym motorem... choć była tu też mowa o kłopotach z termiką.

A nie były to przypadkiem kłopoty ze smarowaniem a w zasadzie jego brakiem ?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

A może Ojciec Dyrektor coś wynajdzie z Italii ?

W Italii GT jest na tą chwilę mało. Na tamtejszych forach zbyt mało informacji aby wysnuwać jakieś wnioski.

Odnośnik do komentarza

Były kłopoty z termiką, kłopoty z gaśnięciem, kłopoty z wibracjami, z zapalaniem się kontrolek i parę innych, ale nie chciałem o nich pisać. Nawet na forum skuterów BMW miałem wrażenie, że użytkownicy dotknięci tymi problemami nie przywiązują do nich wielkiej wagi (na zewnątrz!) i dużo wśród nich ludzi mających przekonanie: "BMW is the best" :msn-cry: . Dlatego tak sobie tylko poczytuję i jestem ciekaw załatwienia sprawy :msn-wink: ...

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

A nie były to przypadkiem kłopoty ze smarowaniem a w zasadzie jego brakiem ?

Oficjalnie nic mi o tym nie wiadomo... i nigdzie jak na tą chwilę nie wyczytałem akurat takich info.

Odnośnik do komentarza

Mogli go dłużej testować,tak jak Kymco Myroada,wszyscy się śmiali ,że tak długo to trwalo,ale przynajmniej do sprzedaży trafił gotowy produkt!

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...