Skocz do zawartości
Forum Burgmania

HONDA Integra


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla mnie Integra to moto z automatem, wyglądem przypominający skuter. Co to za skuter gdzie trzeba naciągać i smarować łańcuch? W BMW C też jest łańcuch, ale jest osłonięty, ma napinacz i nieszarpiący CVT, więc może być bezobsługowy jak te w rozrządzie.

  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • przemas

    19

  • MariuszBurgi

    17

  • dr.big

    14

  • Corleone

    10

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dla mnie - jak na razie - idealny pojazd. Faktycznie nie wiadomo czy to moto czy maxi skuter, dlatego piszę "pojazd"

Duże koła, wygodna pozycja, osłony, szyba, kufry - nowoczeny silnik, akceptowalna cena - więc czemu nie - chyba właśnie tego szukałem.

Opublikowano

Wygląd nie taki zły. Praktyczność pod względem zapakowania bagażu tak sobie. A ta podpaska dla pasażera/ki zamiast kanapy to chyba nie będzie wygodna.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dawno już nie było nic pisane :rolleyes: . Pozwoliłem sobie "uszczknąć" troche z galerii...

Zdjęcie z wystawy w Stuttgarcie, spójrzcie na "dziurę" w okolicach kierownicy, widać aż przednie lagi... Dziwne, że nie dało się tego zakryć...

integra1.jpg

Zdjęcie by TinaA

  • Administrator
Opublikowano

spójrzcie na "dziurę" w okolicach kierownicy, widać aż przednie lagi... Dziwne, że nie dało się tego zakryć...

Od strony serwisowej (dostępność do górnych śrub) to niebywały plus tego pojazdu :rolleyes:

W sumie bardzo ciekawy moto/skut... w/g zapewnień producenta ekonomią powala a cena katalogowa wyraźnie zachęca !OK Zobaczymy jak się tym będzie jeździć :lol:

Opublikowano

Od strony serwisowej (dostępność do górnych śrub) to niebywały plus tego pojazdu :rolleyes:

Dokładnie, w Deauville jest identycznie i dzięki inżynierom Hondy za ten patent, u mnie w ten sposób da się szybko wymienić uszczelniacze, regulować wysokością świateł, łatwo umocować tankbag i tam też jest tabliczka :lol:

Opublikowano

Wg mnie ciekawa propozycja (poza Madisonem) dla kogoś komu nie chce się zmieniać biegów a chce jeździć na dużych 17 calowych kołach.

Na stronie Hondy pojawiła się w końcu strona modelu i bardzo rozsądnie skalkulowana cena 35 900zł czyli 400zł więcej od SW-T600. Czyli kolejna 2oo do wyboru wśród maxi o ile faktycznie można powiedzić, że to maxi-skuter.

Dodam jeszcze, że dużym plusem są przeglądy co 12000km.

  • Administrator
Opublikowano

Dodam jeszcze, że dużym plusem są przeglądy co 12000km.

Podobnie jak w Silver Wing / SW-T !YES

Opublikowano

A ja zachorowałam na ten pojazd... I choroba będzie długotrwała i z kiepskim rokowaniem ze względów finansowych !placz1 . Ale pomarzyć można...

Opublikowano

A ja zachorowałam na ten pojazd... I choroba będzie długotrwała i z kiepskim rokowaniem ze względów finansowych !placz1 . Ale pomarzyć można...

Ja może nie zachorowałem, bo go jeszcze na żywo nie oglądałem ale bardzo mi się spodobał.

Jednak w tym sezonie na pewno pozostaję jeszcze przy stajni Kymco z moim wierzchowcem Downtownem !scooter

Chciałbym natomiast zaliczyć wiosną jazdę testową Integrą...

Opublikowano

Podobnie jak w Silver Wing / SW-T !YES

No niby co 12000 ,ale mnie kazali przyjezdżac do serwisu co 6000 (pojazd na gwarancji był) i jak to pogodzić !sciana

Opublikowano

Największą żenadą jest to, że nawet przy trzech akcesoryjnych kufrach hondy nie ma gdzie schować drugiego kasku...

Jak wiemy, do centralnego w tym kształcie wejdzie tylko jeden, a schowek pod kanapą to zasobnik na rękawiczki i przeciwdeszczówkę...

Zdjęcia mówią co innego: pod kanapę wejdzie kask. I NIC WIĘCEJ. Koszmar to nie jst, ale pakowność bez kufrów - jak na maxiskuter - bardzo zła. Bez ogromnej MAXII 52 się nie obejdzie. A byle wyjazd będzie wymagał bocznych kufrów / sakw.

Pomyśleć, że z moim X-Maxem mogłem się wybrać na trzy dni bez żadnego kufra i sakwy.... Aczkolwiek pod tyłkiem czułem wysokie ciśnienie bagaży .. :)

Opublikowano

Ja może nie zachorowałem, bo go jeszcze na żywo nie oglądałem ale bardzo mi się spodobał.

Jednak w tym sezonie na pewno pozostaję jeszcze przy stajni Kymco z moim wierzchowcem Downtownem !scooter

Chciałbym natomiast zaliczyć wiosną jazdę testową Integrą...

No i sami widzicie: jest produkt, są nabywcy - potencjalni w każdym razie :ph34r:

Pojazd jest... oryginalny. I bardzo dobrze, że taki jest. Dzięki bardzo dużym kołom i mocnemu silnikowi powinien prowadzić się wysmienicie. Baku nie ma, przekrok jakis tam jest, więc chyba raczej maxi !scooter niż klasyczny motocykl. Tylko tak jak sobie patrzę to pozycja... chyba krzesełkowa? Był już kiedys podobny maxi - Scarabeo 500. Furory chyba nie zrobił ale może w przypadku Hondy będzie inaczej. Z tego co pamiętam wsród burgamniaków istnieje jakas podkasta tej marki :lol:

Ja bym go raczej nie kupił bo dla mnie to ani moto ani maxi ale podoba mi się bo jest nietypowy.

  • Klubowicze
Opublikowano

Moje zainteresowanie skierowane jest na kufry boczne w Integrze logo_na_kufrze.jpg Takie by mi pasowały do Burka.

Na zdjęciu wyglądają na dosyć wąskie, jeśli dobrze pamiętam 29 litrów każdy. Nie byłoby problemów w przeciskaniu się w ruchu miejskim, a wystarczające na lekkie drobiazgi, które wożę pod siedzeniem oraz w kufrze Maxia i latają w nim jak ....../tu można wstawić ulubiony tekst/.......

Trzeba będzie im się przyjrzeć.

Chyba zbyt wczesny zachwyt z mojej strony

Opublikowano

Nie bardzo widzę sposobu postawienia nogi pasażera na stópce, gdy zamontowane są kufry boczne...Moto typowo jednoosobowe !sciana

Opublikowano

Rewiduję mój pogląd dotyczący Integry :), gdyby nie ten wstrętnie wyglądający wachacz... hmmm... Podobają mi sie "skutery- nie skutery" z wysokim przekrokiem. A ta Honda na tym kręcącym się talerzu wygląda naprawde fajnie :) . Trzeba będzie obejrzeć ją w realu i się przejechać...

PS. Co prawda to nie Zacna, ale prawie ;) .

Opublikowano

Ja mam mieszane uczucia...

Z jednej strony stosunek tego co oferuje do ceny (niecałe 36 tyś PLN) miażdży konkurencję z BMW, Yamahy czy Suzuki !OK .

Z drugiej strony jest o prawie 5 tyś droższa od bliźniaczej NC700X DCT, która może nieco słabiej chroni przed wiatrem i deszczem ale za to oferuje zintegrowany schowek na dowolny kask a nie tylko kask otwarty jak w przypadku Integry... Co więcej zwolennicy jazdy z pasażerem w kaskach integralnych/szczękowych raczej muszą od razu myśleć o innych kufrach niż te fabryczne, dedykowane do Integry (bo tam schowamy tylko jeden taki kask) !NOT .

Opublikowano

Moje zainteresowanie skierowane jest na kufry boczne w Integrze logo_na_kufrze.jpg Takie by mi pasowały do Burka.

Na zdjęciu wyglądają na dosyć wąskie, jeśli dobrze pamiętam 29 litrów każdy.

Teoretycznie tak, ale są przygotowane pod Hondę :P A do tego tył Integry jest wąski, jak... w motocyklu :) więc suma szerokości tych kufrów i siedzenia nie jest duża. Do Burgmana nie bardzo - nawet jeśli weźmiesz takie 29litrowe, doliczysz te parę cm odstępu, to i tak będzie sprawny na międzypasie, jak Daewoo Matiz...

Opublikowano

Nie bardzo widzę sposobu postawienia nogi pasażera na stópce, gdy zamontowane są kufry boczne...Moto typowo jednoosobowe !sciana

Tutaj nie wygląda to tak źle:

Honda-New-Mid-Concept-Spy.jpg

Opublikowano

Znana jest już cena na Niemcy -> 8255 euro plus UWAGA jako możliwy "ekstras" 1000 euro za skrzynię DCT co robi już 9255 euro :lol: .

PS. Z topcase i bocznymi kuferkami będzie pewnie około 10 tysi :lol: . I tyle z tej "niskiej" ceny Integry :lol: .

Opublikowano

Ulice suche, zero śniegu, a Integra będzie dopiero dostępna jakoś w marcu :( . Czyli po BMW i Tmaxie to następny skuter, na którym nie można zrobić próbnej jazdy w Berlinie...

Niby wszystkie są... ale nie ma żadnego ;):):lol:

Opublikowano

Heh, nikt się nie spodziwał stycznia bez śniegu !V

Opublikowano

...

UWAGA jako możliwy "ekstras" 1000 euro za skrzynię DCT co robi już 9255 euro whist .

...

To jakiś bullshit na tej niemieckiej stronie Hondy jest.

Niby z jaką skrzynią jest wersja podstawowa??? ... że niby manual z pedałem hamulca w podłodze??? :lol:

Opublikowano

Bullshit czy nie :lol: . Klamki są dwie i będą to pewnie klamki hamulców przód- tył, bo co innego whist. Hamulce są, podobnie jak Silverze, zintegrowane.

W Manie klamka sprzęgła też nie jest potrzebna...

PS. Integry nie ma jeszcze w Hondzie, dlatego nie mam możliwości sprawdzenia tego organoleptycznie.

Jednak nie widzę powodu dla którego Honda miałaby wprowadzać potencjalnych klientów w błąd...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...