Coval Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Dla mnie Integra to moto z automatem, wyglądem przypominający skuter. Co to za skuter gdzie trzeba naciągać i smarować łańcuch? W BMW C też jest łańcuch, ale jest osłonięty, ma napinacz i nieszarpiący CVT, więc może być bezobsługowy jak te w rozrządzie.
leszek_krakow Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Dla mnie - jak na razie - idealny pojazd. Faktycznie nie wiadomo czy to moto czy maxi skuter, dlatego piszę "pojazd" Duże koła, wygodna pozycja, osłony, szyba, kufry - nowoczeny silnik, akceptowalna cena - więc czemu nie - chyba właśnie tego szukałem.
stiopa Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Wygląd nie taki zły. Praktyczność pod względem zapakowania bagażu tak sobie. A ta podpaska dla pasażera/ki zamiast kanapy to chyba nie będzie wygodna.
dr.big Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Dawno już nie było nic pisane . Pozwoliłem sobie "uszczknąć" troche z galerii... Zdjęcie z wystawy w Stuttgarcie, spójrzcie na "dziurę" w okolicach kierownicy, widać aż przednie lagi... Dziwne, że nie dało się tego zakryć... Zdjęcie by TinaA
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 15 Stycznia 2012 Administrator Opublikowano 15 Stycznia 2012 spójrzcie na "dziurę" w okolicach kierownicy, widać aż przednie lagi... Dziwne, że nie dało się tego zakryć... Od strony serwisowej (dostępność do górnych śrub) to niebywały plus tego pojazdu W sumie bardzo ciekawy moto/skut... w/g zapewnień producenta ekonomią powala a cena katalogowa wyraźnie zachęca !OK Zobaczymy jak się tym będzie jeździć
Sent Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Od strony serwisowej (dostępność do górnych śrub) to niebywały plus tego pojazdu Dokładnie, w Deauville jest identycznie i dzięki inżynierom Hondy za ten patent, u mnie w ten sposób da się szybko wymienić uszczelniacze, regulować wysokością świateł, łatwo umocować tankbag i tam też jest tabliczka
Corleone Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Wg mnie ciekawa propozycja (poza Madisonem) dla kogoś komu nie chce się zmieniać biegów a chce jeździć na dużych 17 calowych kołach. Na stronie Hondy pojawiła się w końcu strona modelu i bardzo rozsądnie skalkulowana cena 35 900zł czyli 400zł więcej od SW-T600. Czyli kolejna 2oo do wyboru wśród maxi o ile faktycznie można powiedzić, że to maxi-skuter. Dodam jeszcze, że dużym plusem są przeglądy co 12000km.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 15 Stycznia 2012 Administrator Opublikowano 15 Stycznia 2012 Dodam jeszcze, że dużym plusem są przeglądy co 12000km. Podobnie jak w Silver Wing / SW-T !YES
Biolog Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 A ja zachorowałam na ten pojazd... I choroba będzie długotrwała i z kiepskim rokowaniem ze względów finansowych !placz1 . Ale pomarzyć można...
Corleone Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 A ja zachorowałam na ten pojazd... I choroba będzie długotrwała i z kiepskim rokowaniem ze względów finansowych !placz1 . Ale pomarzyć można... Ja może nie zachorowałem, bo go jeszcze na żywo nie oglądałem ale bardzo mi się spodobał. Jednak w tym sezonie na pewno pozostaję jeszcze przy stajni Kymco z moim wierzchowcem Downtownem !scooter Chciałbym natomiast zaliczyć wiosną jazdę testową Integrą...
Gość radiolog Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Podobnie jak w Silver Wing / SW-T !YES No niby co 12000 ,ale mnie kazali przyjezdżac do serwisu co 6000 (pojazd na gwarancji był) i jak to pogodzić !sciana
kmodzele Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Największą żenadą jest to, że nawet przy trzech akcesoryjnych kufrach hondy nie ma gdzie schować drugiego kasku... Jak wiemy, do centralnego w tym kształcie wejdzie tylko jeden, a schowek pod kanapą to zasobnik na rękawiczki i przeciwdeszczówkę... Zdjęcia mówią co innego: pod kanapę wejdzie kask. I NIC WIĘCEJ. Koszmar to nie jst, ale pakowność bez kufrów - jak na maxiskuter - bardzo zła. Bez ogromnej MAXII 52 się nie obejdzie. A byle wyjazd będzie wymagał bocznych kufrów / sakw. Pomyśleć, że z moim X-Maxem mogłem się wybrać na trzy dni bez żadnego kufra i sakwy.... Aczkolwiek pod tyłkiem czułem wysokie ciśnienie bagaży ..
Marcino1 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ja może nie zachorowałem, bo go jeszcze na żywo nie oglądałem ale bardzo mi się spodobał. Jednak w tym sezonie na pewno pozostaję jeszcze przy stajni Kymco z moim wierzchowcem Downtownem !scooter Chciałbym natomiast zaliczyć wiosną jazdę testową Integrą... No i sami widzicie: jest produkt, są nabywcy - potencjalni w każdym razie Pojazd jest... oryginalny. I bardzo dobrze, że taki jest. Dzięki bardzo dużym kołom i mocnemu silnikowi powinien prowadzić się wysmienicie. Baku nie ma, przekrok jakis tam jest, więc chyba raczej maxi !scooter niż klasyczny motocykl. Tylko tak jak sobie patrzę to pozycja... chyba krzesełkowa? Był już kiedys podobny maxi - Scarabeo 500. Furory chyba nie zrobił ale może w przypadku Hondy będzie inaczej. Z tego co pamiętam wsród burgamniaków istnieje jakas podkasta tej marki Ja bym go raczej nie kupił bo dla mnie to ani moto ani maxi ale podoba mi się bo jest nietypowy.
Klubowicze Patryk Opublikowano 20 Stycznia 2012 Klubowicze Opublikowano 20 Stycznia 2012 Moje zainteresowanie skierowane jest na kufry boczne w Integrze Takie by mi pasowały do Burka. Na zdjęciu wyglądają na dosyć wąskie, jeśli dobrze pamiętam 29 litrów każdy. Nie byłoby problemów w przeciskaniu się w ruchu miejskim, a wystarczające na lekkie drobiazgi, które wożę pod siedzeniem oraz w kufrze Maxia i latają w nim jak ....../tu można wstawić ulubiony tekst/....... Trzeba będzie im się przyjrzeć. Chyba zbyt wczesny zachwyt z mojej strony
czaro69 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Nie bardzo widzę sposobu postawienia nogi pasażera na stópce, gdy zamontowane są kufry boczne...Moto typowo jednoosobowe !sciana
dr.big Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Rewiduję mój pogląd dotyczący Integry , gdyby nie ten wstrętnie wyglądający wachacz... hmmm... Podobają mi sie "skutery- nie skutery" z wysokim przekrokiem. A ta Honda na tym kręcącym się talerzu wygląda naprawde fajnie . Trzeba będzie obejrzeć ją w realu i się przejechać... PS. Co prawda to nie Zacna, ale prawie .
przemas Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Ja mam mieszane uczucia... Z jednej strony stosunek tego co oferuje do ceny (niecałe 36 tyś PLN) miażdży konkurencję z BMW, Yamahy czy Suzuki !OK . Z drugiej strony jest o prawie 5 tyś droższa od bliźniaczej NC700X DCT, która może nieco słabiej chroni przed wiatrem i deszczem ale za to oferuje zintegrowany schowek na dowolny kask a nie tylko kask otwarty jak w przypadku Integry... Co więcej zwolennicy jazdy z pasażerem w kaskach integralnych/szczękowych raczej muszą od razu myśleć o innych kufrach niż te fabryczne, dedykowane do Integry (bo tam schowamy tylko jeden taki kask) !NOT .
Klaud Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Moje zainteresowanie skierowane jest na kufry boczne w Integrze Takie by mi pasowały do Burka. Na zdjęciu wyglądają na dosyć wąskie, jeśli dobrze pamiętam 29 litrów każdy. Teoretycznie tak, ale są przygotowane pod Hondę A do tego tył Integry jest wąski, jak... w motocyklu więc suma szerokości tych kufrów i siedzenia nie jest duża. Do Burgmana nie bardzo - nawet jeśli weźmiesz takie 29litrowe, doliczysz te parę cm odstępu, to i tak będzie sprawny na międzypasie, jak Daewoo Matiz...
Woody Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Nie bardzo widzę sposobu postawienia nogi pasażera na stópce, gdy zamontowane są kufry boczne...Moto typowo jednoosobowe !sciana Tutaj nie wygląda to tak źle:
dr.big Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Znana jest już cena na Niemcy -> 8255 euro plus UWAGA jako możliwy "ekstras" 1000 euro za skrzynię DCT co robi już 9255 euro . PS. Z topcase i bocznymi kuferkami będzie pewnie około 10 tysi . I tyle z tej "niskiej" ceny Integry .
Corleone Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Czyli cena u nas jest skalkulowana zdecydowanie lepiej, chociaż nie wiadomo ile krzyknął za akcesoria http://honda.pl/pl/motocykle/modele/scooter/integra.html Jednak nie tylko paliwo jest u nas prawie najtańsze w Europie
dr.big Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Ulice suche, zero śniegu, a Integra będzie dopiero dostępna jakoś w marcu . Czyli po BMW i Tmaxie to następny skuter, na którym nie można zrobić próbnej jazdy w Berlinie... Niby wszystkie są... ale nie ma żadnego
Radu Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Heh, nikt się nie spodziwał stycznia bez śniegu !V
przemas Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 ... UWAGA jako możliwy "ekstras" 1000 euro za skrzynię DCT co robi już 9255 euro . ... To jakiś bullshit na tej niemieckiej stronie Hondy jest. Niby z jaką skrzynią jest wersja podstawowa??? ... że niby manual z pedałem hamulca w podłodze???
dr.big Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Bullshit czy nie . Klamki są dwie i będą to pewnie klamki hamulców przód- tył, bo co innego . Hamulce są, podobnie jak Silverze, zintegrowane. W Manie klamka sprzęgła też nie jest potrzebna... PS. Integry nie ma jeszcze w Hondzie, dlatego nie mam możliwości sprawdzenia tego organoleptycznie. Jednak nie widzę powodu dla którego Honda miałaby wprowadzać potencjalnych klientów w błąd...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się