Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Burek 400 vs Xciting


Co bys wybral  

100 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdecydowalem sie umiescic sonde bo sam chyba nie moge zdecydowac.

Zastanawiam sie nad tymi modelami. Oba sa diametralnie rozne jezdzilem na jednym i drugim i nie potrafie zdecydowac co fajniejsze. Xciting ma te zalete ze raczej jest mniej awaryjny od Burka, w kazdym razie w dziale technicznym o nim jest tyle co kot naplakal. Jest troszke tanszy lub w tej samej cenie, ma wieksze kola i wyzej sie siedzi (minus), za to wiecej pali i nie ma praktycznie bagaznika.

Z kolei Burek to Suzuki wiec ma otoczke markowego sprzeta. Nie umiejszajac Kymco ale jednak przy ewentualnej odsprzedazy latwiej bedzie pogonic Burka.

Z kolei Burek ma mniejsze kola i lubi popic olej, za to jest ich tyle na rynku ze czesci sa tansze i bardziej dostepne (mozemy przebierac w uzywkach w razie czego).

2oo uzywam w 90% do jazdy w miescie wiec warunki bagazowe nie sa dla mnie zbytnio istotne

Prosze nie pisac nic o YP400 czy SW400 bo te sprzety raczej ciezko dostac w kwocie ktora dysponuje (interesuje mnie rocznik 2005).

Od dluzszego czasu czytam o tych modelach i jakos nie moge zdecydowac. W kazdym razie wiem ze co bym nie kupil to bedzie raczej maszyna przejsciowa na sezon max dwa, puki nie odloze kasy na YP400 lub SW400.

Prosilbym tez o krotki komentarz czemu zaznaczles/as wybrany model

  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szorstki

    16

  • Mareczek

    9

  • ptaku_1

    9

  • MARCVS

    7

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Oddałem głos na Burgmana 400

Miałem Burgmana 400 i mam 650 nigdy nie miałem awarii i większych problemów (odpukać) i niech tak zostanie. :o

Opublikowano

Pozostaję wierny jedynej słusznej marce :o;)

A tak prawdę mówiąc, miałem okazję przejechać się jednym i drugim i lepiej pasuje mi Burgman 400

A to co gadają o pobieraniu oleju??? whist

Policzmy średnio 7-8 tys rocznie dla skutera sprowadzonego z Włoch czy Francji

I mamy odpowiedź

Czasem stosując ten przelicznik, dziwię się że czterysetka przy tej wadze, po takim przebiegu, jeszcze jeździ !scooter

Wybór - BURGMAN 400 ;)

Opublikowano

SUZA !

Ja zwyczajne nie ufam w koreańsko-tajwańsko-chińską myśl techniczną.....

Większość napisałeś, a z tym olejem to fakt, tyle że nie jest to jakieś straszne cierpienie !!!

No i ta dostępność części, czy serwisu oczywiście !!!!!

No i ma "stajla" !!!!!!!

...i jest fajna, zwłaszcza K5, w granatowej budzie.....

......itd, itp.....

Opublikowano

Głosowałem na Kymco, posadam go od 2 sezonów i nie mam z nim żadnych problemów a w zeszłym sezonie objechałem nim całą Chorwację a w tym prawie całą Polskę bez żadnej usterki. Myślę że jak ci się trafi dobry model i będziesz o niego dbał to powinieneś być zadowolony.

  • Klubowicze
Opublikowano

Pokażcie mi Xcitinga z przebiegiem takim jaki osiągają Burgmany K2 to możemy dyskutować o ich awaryjności . Tak swoją drogą masa ludzi narzeka na Burgmany ale jednak nimi jeżdżą , moja 400 nigdy mnie nie zawiodła przez 2 sezony prześmigane po Polsce . :o

Opublikowano

Moim zdaniem Kymco ma jedna najbardziej istotna przewage na Burkiem. To ze kupic Kymco od pierwszego wlasciciela kupionego w PL to nie jest sztuka. A kupic uzywanego Burga pochodzacego z PL to nie lada wyczyn.

Opublikowano
Moim zdaniem Kymco ma jedna najbardziej istotna przewage na Burkiem. To ze kupic Kymco od pierwszego wlasciciela kupionego w PL to nie jest sztuka. A kupic uzywanego Burga pochodzacego z PL to nie lada wyczyn.

chyba stan się liczy ?

Opublikowano

Piszesz, że zakup na sezon - dwa, piszesz, że Burka łatwiej sprzedać, to właściwie powinno załatwić sprawę. Ja dodam od siebie jeszcze jedno... TRADYCJA i KRÓLESTWO!!!

Głosuję na Burgmana.

Opublikowano
Moim zdaniem Kymco ma jedna najbardziej istotna przewage na Burkiem. To ze kupic Kymco od pierwszego wlasciciela kupionego w PL to nie jest sztuka. A kupic uzywanego Burga pochodzacego z PL to nie lada wyczyn.

Możesz zawsze sprowadzić sobie Burgmana z Niemiec od pierwszego właściciela.

Za ładny i zadbany skuter bez względu w jakim kraju byś nie kupował to trzeba odpowiednio zapłacić. Okazje się zdarzają kupując od rodziny i bliskich znajomych.

PS> :P MOŻE WYPOWIEDZĄ SIĘ ZWOLENNICY KYMCO dlaczego taki :P

Opublikowano

Zagłosowałem na Xcitinga. Mam go już trzy lata przejechałem na nim 30000 km i nie miałem żadnej usterki. Jedynym minusem kymco jest brak większego schowka.

Ptaku powinieneś się przejechać na jednym i drugim i sam byś stwierdził który lepiej Ci pasuje :P

Opublikowano
, puki nie odloze kasy na YP400 lub SW400.

Ha, ha ptaku_1 i jak Cię tu nie lubić !piwko !OK :P:P

A tak na poważnie i na temat, jam nie ujeżdżał ani jednego ani drugiego ale oddałem głos na Burgmana bo mi się podoba bardziej i już :D

Ps. Ale jeden i drugi jest fajny . :P:D

Opublikowano

Oddaje głos na Burka...

Nie ma co sie zastanawiac kolego i lepiej sprzet Suzuki niz jakas tania i prosta Chinszczyzna Kymco nie obrazajac nikogo....

Opublikowano
Oddaje głos na Burka...

Nie ma co sie zastanawiac kolego i lepiej sprzet Suzuki niz jakas tania i prosta Chinszczyzna Kymco nie obrazajac nikogo....

Nie obrażajcie właścicieli Kymco takimi uwagami

To nie fair !!!!!! :P

Opublikowano
Ja głosowałem na Xcitinga.mam go już rok jak na razie jest bez awaryjny,podoba mi się jego wygląd taki w stylu tmaxa i generalnie tego typu skutery bardzo mi się podobają,a nie ocieżały Burgman na małych kółeckach.Posiada fajne przyśpieszenia co potwierdził gość z serwisu mówiąc iż Burgman 400 nie ma szans z Xcitingiem,a że firma pochodzi z Tajwanu?Nie jestem snobem!

Proponuję aby wyrażać się bardziej powściągliwie nie obrażając innych

Wypowiadajmy się o za i przeciw a nie powielajmy gustów innych urażając w ten sposób jednych albo drugich :P

Pozdrawiam właścicieli obu tych fajnych maźi i proszę ze swojej strony o powściągliwość :P

  • Klubowicze
Opublikowano
Ja głosowałem na Xcitinga.mam go już rok jak na razie jest bez awaryjny,podoba mi się jego wygląd taki w stylu tmaxa i generalnie tego typu skutery bardzo mi się podobają,a nie ocieżały Burgman na małych kółeckach.Posiada fajne przyśpieszenia co potwierdził gość z serwisu mówiąc iż Burgman 400 nie ma szans z Xcitingiem,a że firma pochodzi z Tajwanu?Nie jestem snobem!

Pytanko ile kilometrów Zrobisz na swoim szybkim Xcitingu na zbiorniku paliwa z prędkością przelotową ok. 120 km/h, bo mój niemrawy Burgman potrafił nakręcić ponad 300km. :P

Opublikowano
Oddaje głos na Burka...

Nie ma co sie zastanawiac kolego i lepiej sprzet Suzuki niz jakas tania i prosta Chinszczyzna Kymco nie obrazajac nikogo....

Nie obrażajcie właścicieli Kymco takimi uwagami

To nie fair !!!!!! :P

Nie mialem na mysli nikogo obrazac,

ale dla przykladu wezmy dwa takie same egzemplarze:

Xciting i Burgman.

Plusy i minusy.

Wtedy znajdziemy wady i zalety.

Mi sie wydaje ze bardziej wytrzymaly bedzie Burgman z tego wzgledu ze maja juz dluga praktyke w budowaniu skuterow wiec mowie tutaj o prestizu firmy suzuki.

Kymco mloda firma ktora sie uczy zapewne na swoich bledach i poprawia co jakis czas swoje niedociaglosci w kolejnych modelach.

Opublikowano

ale "jedziecie" po KYMCO,

- po pierwsze, nie młoda bo działa od 1963 roku na rynku skuterowym i motocyklowym, więc tradycje ma "przednie"

- po drugie, Tajwan mimo, że "należy" do chin jest w miarę niezależny

- po trzecie, z tego co wiem to KYMCO jest jedyną firmą motocyklową, która nie korzysta z kontrahentów, a wszystkie podzespoły produkuje sam, ma to plusy, czyli szybka zmiana modelu, jak również wyłapanie wad "wczesno-rozwojowych"

- po czwarte, w krajach "cywilizowanych" skuterowo, Kymco osiąga bardzo dużą sprzedaż

- po piąte, w domu jest 50 KYMCO (i moich 5 znajomych też kupiło 50 tej firmy) do dziś zrobione ok 24 tyś km, w zasadzie bezawaryjnie, nawet bym określił, że bardziej przyjazny i mniej kłopotliwy, niż renomowany włoch (który też stoi w garażu) - jakość wykonania włącznie z plastikami wzorowa

a wracając do tematu, to......nie wiem co bym wybrał, ale chyba bardziej bym był za Suzi, a to tylko ze względu na wielkość bagażnika - dla mnie to akurat najważniejsza cecha, ale jeśli KYMCO zaproponuje większy schowek w tej klasie....?

Opublikowano
Ja głosowałem na Xcitinga.mam go już rok jak na razie jest bez awaryjny,podoba mi się jego wygląd taki w stylu tmaxa i generalnie tego typu skutery bardzo mi się podobają,a nie ocieżały Burgman na małych kółeckach.Posiada fajne przyśpieszenia co potwierdził gość z serwisu mówiąc iż Burgman 400 nie ma szans z Xcitingiem,a że firma pochodzi z Tajwanu?Nie jestem snobem!

No ! Kolego !!!! Swoją K5 objechał bym twojego maocetunga trochę podobnego do T-maxa (bo się posikam!) aż miło !!! Nie jedna taka wielka, paskudna bryła latała kiedyś za mną wąchając pierdy z mojego antka !!!! Zapraszam na równy asfalt, to się przekonasz, jak wygląda samurajska robota !!!

Jea !!!

I nie chodź więcej do tego gościa z serwisu - okłamuje Cię !!!!!!

I jeszcze napiszę, że raz takiego mao z pół godziny nie mogliśmy z ręcznego odpiąć !

Opublikowano
Ta "nowa" firma istnieje od 1963 roku. :P

Ale przez 30 lat uczyla(licencja) sie od Hondy...

Sciagnela i robi swoje teraz...

Opublikowano

Głosuje na kymco, mam od nowego , przejechane 15kkm i nie ma problemu. Cena podobna ale.....do 400 burka trzeba dołożyć 25% żeby było 500 więc jednak nie ta sama klasa sprzęta...

  • Sympatycy
Opublikowano
Mi sie wydaje ze bardziej wytrzymaly bedzie Burgman z tego wzgledu ze maja juz dluga praktyke w budowaniu skuterow wiec mowie tutaj o prestizu firmy suzuki.

Kymco mloda firma ktora sie uczy zapewne na swoich bledach i poprawia co jakis czas swoje niedociaglosci w kolejnych modelach.

Ktoś już tu napisał o doświadczeniu f-my Kymco (60 lat tradycji). Natomiast co do

renomy i wytrzymałości drugiej f-my (niby "legendarnej"), To poszukaj sobie

informacji na temat chociażby skrzyni An650, które od 7-miu lat są jakby "niepewne",

albo żłopowatość na olej silników wczesnych czterychsetek...

"Kwangjangi" potrafią się chociaż przyznać do błędów konstrukcyjnych i je poprawić

w akcjach serwisowych...

To są kwestie techniczne. Estetyka nie podlega dyskusji, bo jest subiektywna. Mnie

bardzo podoba się nowy AN400, ale i nowy Ex jest The Best z racji "sportowej" sylwetki.:P

pzdr

BTW:

Oczywiście muszę dodać, że An650 to mógłby być mój cel, gdybym nie był takim

fanem "włoszczyzny"... :P

Opublikowano
Mi sie wydaje ze bardziej wytrzymaly bedzie Burgman z tego wzgledu ze maja juz dluga praktyke w budowaniu skuterow wiec mowie tutaj o prestizu firmy suzuki.

Kymco mloda firma ktora sie uczy zapewne na swoich bledach i poprawia co jakis czas swoje niedociaglosci w kolejnych modelach.

Ktoś już tu napisał o doświadczeniu f-my Kymco (60 lat tradycji). Natomiast co do

renomy i wytrzymałości drugiej f-my (niby "legendarnej"), To poszukaj sobie

informacji na temat chociażby skrzyni An650, które od 7-miu lat są jakby "niepewne",

albo żłopowatość na olej silników wczesnych czterychsetek...

"Kwangjangi", potrafią się chociaż przyznać do błędów konstrukcyjnych i je poprawić

w akcjach serwisowych...

To są kwestie techniczne. Estetyka nie podlega dyskusji, bo jest subiektywna. Mnie

bardzo podoba się nowy AN400, ale i nowy Ex jest The Best z racji "sportowej" sylwetki.:P

pzdr

BTW:

Oczywiście muszę dodać, że An650 to mógłby być mój cel, gdybym nie był takim

fanem "włoszczyzny"... :P

Firma Suzuki jak dobrze wiem i slyszalem w modelach gdzie w CVT byl popelniony blad czyli delikatne stuki plastikowych kol zebatych, zrobila wymiane we wszystkich An 650 informujac o wymianie wszystkich uzytkownikow rocznika 2002-2003 gdzie mysle ze nauczyli sie na tym bledzie ktory juz nie wystepuje w nowszych modelach.

Wiem ze takie cos mozna sprawdzic w serwisie po nr VIN czy jego model skutera podlega wymianie skrzyni CVT.

  • Sympatycy
Opublikowano

No dobra, to czekamy teraz na kogoś komu wymienili CVT po nr VIN w ramach akcji serwisowej. Chętnie to usłyszę/poczytam bo to zawsze zwiększa zaufanie do marki.

Piszę to bez żadnej złośliwości.

pzdr

Opublikowano

Moim zdaniem są to kompletnie różne modele, nie da się porównać.

Szybkość, pojemność bagażnika, wysokość siedzenia, wielkosć kół, wygląd / styl, popularność, spalanie, położenie i dostępność serwisów - każda z tych cech różni znacznie oba pojazdy.

Chyba trzeba sobie samemu spriorytetyzować te cechy i metodą zliczenia plusów i minusów wybrać swój model.

Dla mnie oba mają za dużo wad, szukałbym innego pojazdu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...