dr.big Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Tak, beda przynajmniej 2 sztuki GP800 . Porownac bedzie mozna nawet sposob "zuzywania" sie skutera, jeden bedzie z przebiegiem kilusetkilometrowym, a drugi kilkunastu tysiecy kilometrow . Odnośnik do komentarza
Mareczek Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Tak, beda przynajmniej 2 sztuki GP800 . Porownac bedzie mozna Podobno są zapisy na jazdy próbne / testowanie po uprzedniej wpłacie kaucji za sprzęt. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 GP800 to fajny miś. Lubiącym jazdy próbne polecam próbne w Caferacerze - podobno są jeszcze miejsca. Do wyboru będą począwszy od wagi lekkiej i niezbyt mocnej: Hypermotard 796, Monster 1100, Multistrada 1200 i 1198. W końcu one też mają paski p - nawet po dwa każdy. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 I tak to "historia zatacza koło" i zaczynam rozglądać się za jakąś fajną GP800 ... Odnośnik do komentarza
froster Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 I tak to "historia zatacza koło" i zaczynam rozglądać się za jakąś fajną GP800 ... i to jest bardzo dobry pomysł Ps. Wiem ,że Burgerman będzie sprzedawał Twą byłą włoszke Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Celuję w coś definitywnie po lifcie, coś max. 2 lata*... Około 5 Tkm... * chociaż jak znam życie i dostępność tego modelu na rynku, to będzie raczej 3- latek , ale 5 Tkm jest nawet dla 3- latka zdecydowanie do dostania. Nie kupował tego skuta raczej nikt do dojazdów do pracy, a często GP800 stał, bo jakiegoś dziadka po zakupie porażały osiągi jako skuter* i po prostu bał się nim jeździć... Kilka razy przez lata zapoznałem się z takim "scenariuszem" na różnych forach... * kupił skuter, a dostał GP800 Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 To będzie nas więcej Bigu bo ja też już od miesiąca obserwuję GP800, w Niemczech jest mało ale we Włoszech sporo. I właśnie przebiegi mnie dziwią, są sztuki 4letnie z przebiegiem 40-50 tyś. ale są też z 2008r. i przebieg poniżej 10 tyś. już myślałem, że Włosi zaczęli na potęgę kręcić liczniki. Ktoś może napisać coś więcej o tym lifcie, co zmienili i od kiedy? Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Na pewno czarne końcówki lag i czarny wachacz, lakierowane plastiki wokół tacho i w przekroku, dodatkowe nakładki na kierę pomiędzy kontrolerami a kierownicą... no i dodatkowe "poprawki" mechaniczne... Edit: No i zmieniła się paleta kolorów... ubolewam nad brakiem czerwonego, ale po lifcie jeszcze nie widziałem ... Odnośnik do komentarza
froster Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Nie kupował tego skuta raczej nikt do dojazdów do pracy, a często GP800 stał, bo jakiegoś dziadka po zakupie porażały osiągi jako skuter* i po prostu bał się nim jeździć... Kilka razy przez lata zapoznałem się z takim "scenariuszem" na różnych forach... * kupił skuter, a dostał GP800 hehe Ja swoją Gp800 z 2008r. kupiłem z przebiegiem 17 Tkm , z Niemiec ( wszystkie fv z przeglądów itp. więc przebieg realny ) Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Kosmetyka nie jest dla mnie aż tak ważna,interesują mnie te poprawki techniczne? Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Mam pytanie do wtajemniczonych, oglądam oferty GP800 z niemieć i Francji i zastanawia mnie rozbieżność w mocy 69 KM, 75KM, a nawet 86, od czego to zależy? Czy może to tylko błąd? Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Może wreszcie ktoś z użytkowników się wypowie? Kolejne pytanie: ile kluczy powinna mieć GPtka? Jakieś karty kodowe, czy może klucz matka? Odnośnik do komentarza
froster Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Moja ma 55kw czyli 75km . Słyszałem ,że były mocniejsze wersje ,ale słabsze chyba nie. Ja mam 2 kluczyki + kartę kodową Odnośnik do komentarza
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 27 Września 2013 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Dwa.Jeden główny czerwony z przyciskiem do otwierania kanapy, drugi krótszy z brązową końcówką.Nie wiem czy są jakieś karty kodowe-sprawdzę wieczorem w domu i napisze. Z mocą jest różnie, myślę że co kraj to inne podają dane.Nie myśl o tym-jak kupisz to i tak będziesz najszybszy. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Dzięki, bez takich informacji trudno kupować. Czyli immobiliser jest w kluczyku? Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Tak, jest w kluczyku, znajdziesz też na nim przycisk do otwierania kanapy. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 a ten brązowy to zapas bez otwierania kanapy? można nim jakoś ręcznie otworzyć kanapę? Odnośnik do komentarza
froster Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 można kluczykiem w stacyjce Odnośnik do komentarza
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 27 Września 2013 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Faktycznie, do kluczyków jest jeszcze karta kodowa.Na karcie jest naklejka z kodem kreskowym i nr. VIN Odnośnik do komentarza
jurczas Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Swego czasu (przełom 2008/2009) GP800 stało w komisie w "skuterlandzie" na Modlińskiej. To był egzemplarz krajowy i z tego co mówili chłopcy na miejscu to był u nich serwisowany. Wtedy cena była coś koło 30 tys PLN za roczny sprzęt. No narazie cena zaporowa jak dla mnie Odnośnik do komentarza
ravw Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 GP800 mi sie nie podoba, ale co innego aprilia SRV 850. Obie maja skrzynie cvt wiec naped nadal jest na pasku ale przeniesienie napedu ze sprzegla na kolo jest za pomoca lancucha, ciekawe czemu?. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 To w produkcji tańsze i łatwiejsze rozwiązanie. Można też np. jak tmaxy z lat 2001- 2012... Zakapslowane podwójne dwa łańcuchy w kąpieli olejowej. Zaprojektowane na przebiegi, których i tak nie osiągnie jeden silnik . A serwis to zaledwie niecały litr oleju przekładniowego. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Powiem tak, zrobiłem swoim raptem 400 km. i jestem zakochany, super komfortowe zawieszenie, wyważenie, o osiągach już nie wspomnę, jedynie turystyczna szyba GIVI mogłaby być z 5 cm. wyższa. Odnośnik do komentarza
froster Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 RONIN pochwal się w odpowiednim dziale zakupem ( ja już tu gratuluje zakupu ) Odnośnik do komentarza
smarciu Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Ronin czekamy tez na Twoj subiektywny test użytkownika Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się