Skocz do zawartości
Forum Burgmania

:: SKUTER listopada 2018 :: KANDYDATURY::


Lucjan73

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam wszystkich zainteresowanych udziałem w naszej zabawie w miesiącu listopadzie. Niestety Smarciu okazał się po raz drugi osobą nieodpowiedzialną i delikatnie mówiąc "olał" swoje obowiązki jak i pokazał gdzie ma nas forumowiczów. W związku z tym dostał urlop od forum, może coś przemyśli.

Dodatkowo jego zdjęcie nie znajdzie się w naszym kalendarzu.  Nie będzie mógł również brać udziału w naszej zabawie.

Proszę bardzo aby osoby które zgłaszają swoje zdjęcia zapoznały się z regulaminem i poważnie podeszły do swoich obowiązków nie jesteśmy w przedszkolu i założenie tematu na zasadzie kopiuj wklej nie stanowi chyba dla nikogo problemu. W razie problemów zawsze można poprosić o pomoc.

 

Wszystkich fotografujących swoje maszyny zachęcam do wstawiania fotek!

>> dla przypomnienia :::::::: REGULAMIN ::::::::

Celem konkursu na "Skuter miesiąca" jest wybranie zdjęcia które zostanie zamieszczone w corocznym kalendarzu klubowym.
• Do konkursu można zgłosić własnoręcznie zrobione zdjęcie swojego skutera, lub innego skutera tylko za zgodą jego właściciela.
• Przed umieszczeniem swojego zdjęcia zapoznaj się ze Szczegółami Wątku i Szczegółami Głosowania oraz Wymaganiami Technicznymi >>TUTAJ
• W konkursie można uczestniczyć wiele razy, ale fotki nie mogą być powtórnie użyte w kolejnych edycjach.
• Zdjęcie zwycięskie lecz niepoprawne technicznie, może wygrać konkurs, ale nie zostanie umieszczone w kalendarzu lub zostanie użyte do dodatkowego kalendarza w pomniejszonej formie.

Szczegóły wątku:

1. Na każdy miesiąc powstają 2 tematy:
a. Skuter [miesiąca] [rok] - KANDYDATURY; b. Skuter [miesiąca] [rok] - GŁOSOWANIE (+ jawna ankieta).

2. Laureat konkursu z poprzedniego miesiąca zobowiązany jest do założenia powyższych wątków:
a. do 5-ego następnego miesiąca wątek na KANDYDATURY
b. od 15-ego - wątek na GŁOSOWANIE.
c. 15-ego dnia miesiąca zamyka wątek KANDYDATURY, a ostatniego dnia miesiąca wątek GŁOSOWANIE w godz. 10-24 wpisując ostatniego posta >>ZAMKNIĘCIE WĄTKU>> i robi podsumowanie głosowania.
d. jeżeli wątki nie zostaną założone w określonym terminie obowiązek ten przejmie ADMIN.

3. Do konkursu mogą być zgłoszone max. 3 fotki spełniające wymagania techniczne, zgłaszając zdjęcie autor automatycznie zgadza się na przekazanie fotek do wykorzystania w kalendarzu.
Szczegóły głosowania:
1
. W głosowaniu oddajemy jeden głos. Głos oddany na własne zdjęcie jest nieważny
2. Termin głosowania do ostatniego dnia miesiąca.

Laureaci 1. i 2. miejsca konkursu miesiąca, po głosowaniu powinni przekazać oryginał zdjęcia w dużej rozdzielczości pod adres e-mail:
fotokonkurs@burgmania.net - w tytule e-mail'a podać: nick, miejsce w konkursie, miesiąc, rok. oraz przechowywać jego oryginał do czasu edycji klubowego kalendarza.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Powinno już być !OK

Czekamy na kolejne kandydatury.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...