Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 1

Honda S-Wing 125ccm


prefo86

Pytanie

  • Odpowiedzi 158
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy dla tego pytania

  • dominikbuli

    28

  • Wombat

    25

  • szary1977

    14

  • pawelot78

    14

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nikt nie rozpakował tematu ja zacznę.

-125 Swing - 11KW (15 kM)

-2010 - przebieg przy zakupie 32 tyś,

- przyjechała z Francji

- ogólna kondycja b/dobra

-blachy ( ;) ) nie bite brak oznak szlifu...

mankamenty ;

- do wymiany pasek i sprzęgło ( łożysko przeciwtalerza luz i zrywało pasek ) 700 zł pl.+ pasek 90zł.

wymiana oleju ogólny przegląd całość 1000 zł

ogólnie :

Super w tamtym sezonie dookoła komina i do pracy prawie 7 tyś.

średnia spalanie 3.l/100 km

zbiornik 10,5 litra = co sprawia że za 50 zł 300 bez kłopotu .

pzdr.Piotr

Odnośnik do komentarza
  • 0

Mam pytanie kolega kupił takie cudo i powyżej 40 km/h jest słyszalny jak by gwizd z napędu nie jest to jakoś bardzo dokuczliwe i słyszalne ale jest czy to normalne czy trzeba coś sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Witam , jestem posiadaczem s-winga 125 już 2 sezon 0 problemów 8 tyś już nim przejechałem, co do gwizdania z napędu hmm u mnie nic nie gwizdze i nie piszczy ... tylko ze wario itp mam nowe napęd J. Costa evo3 ale na seri również było ok. Sprawdziłbym stan rolek w wariatorze ewentualnie sprzęgło.

PS. Polecam te moto jest narawde super :) duże, pojemne oraz bardzo wygodne maks prędkoć 105km/h pare razy udało mi się jechać 120km/h ale to już jest niebezpieczne ...

Odnośnik do komentarza
  • 0

Hey ,dawno nic nie dopisałem...

Tak jak Kolega wyżej , polecam gorąco Skrzydełka ,,

Ja juz ponad 14 tyś.bez żadnych złych przygód !piwko

co do szybkiej jazdy ...mam dużą szybę więc przy silnych podmuchach ..niestety buja ...a powyżej 100 to już rodzi problemy ,

generalnie max co dokręcałem to 115 licznikowe , a w trasie 90 bez kłopotu utrzymuje nawet z córką ..

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Witam...Sugeruje posiedzieć chwilkę. postaw na centralnej stopce i pokombinuj ...ja mam 170 cm ..więc na każdej ,,kozie ,, mi wygodnie

Co do samego użytku ...nie mam zastrzeżeń ...

Po prostu leje i jadę ...

Jeśli potrzebne dodatkowe info ,pisz śmiało.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
  • 0

Witam. Właśnie zakupiłem honde s-wing 125 i potrzebuję kilku informacji. Olej w silniku wymieniłem na Motul 10w30. Filtr powietrza założyłem nowy papierowy i teraz pierwsze pytanie czy papierowy filtr też należy spryskać specjalnym sprayem czy dotyczy to tylko filtrów z gąbki? Jaki olej do przekładni i ile tego oleju tam wchodzi? Czy płyn chłodzący jest jakiś specjalny czy mogę nalać samochodowy np. venol?

Odnośnik do komentarza
  • 0

Dobry wybór skuterka, mam honde pantheon, śmiga aż miło,a to jest ten sam silnik. Do przekładni wchodzi 0,19 lub 0,22L - pojemność remontowa- tak piszą na stronie Motul. Olej 7100 4T 10w-30, 5100 10w30, 3000 10w30, lub jaki Ci polecą w dobrym sklepie, wymiana co 2 lata- info ze stronki Motul. Płyn lałem borygo,petrygo, zależy jaki miałem. Nadmiar wycieknie przez korek pod lewą stopą. B)

Odnośnik do komentarza
  • 0

W takim razie powiedz mi gdzie jest śruba wlewowa i spustowa oleju w przekładni? Jak byś miał jakieś foto to będę wdzięczny.Na obudowie mam wszystkie śruby jednakowe i nie chcę wszystkich odkręcać i sprawdzać która jest właściwa ;) I jeszcze jedno jaki olej do przekładni bo motul swoje a w necie znalazłem że olej ten sam co do silnika i teraz nie wiem jaki ma być ?:wacko:

 

Odnośnik do komentarza
  • 0
34 minuty temu, Farmerlibibi napisał:

I jeszcze jedno jaki olej do przekładni bo motul swoje a w necie znalazłem że olej ten sam co do silnika i teraz nie wiem jaki ma być ?:wacko:

 

Olej do przekładni taki sam jak do silnika, tak jest prawidłowo zgodnie z serwisów-ką we większych pojemnościach i w Twoim przypadku również. 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Dziękuje bardzo za szybką odpowiedz . Silnik zalałem MOTUL 5100 10W30 czyli do przekładni też go wleję. Tylko proszę o podpowiedz które te śruby są właściwe?

Kurcze właśnie doczytałem że chyba zalałem silnik złym olejem gdyż ten co wlałem nazywa się Motul 5100 10W30 TECHNOSYNTHESE ESTERT czyli zmniejsza zużycie paliwa a niby taki olej do s-winga jest nie dozwolony :(  Kurcze bardzo proszę o podanie konkretnej nazwy oleju do tego silnika żeby nie przedobrzyć !!!

Odnośnik do komentarza
  • 0

 

 

Co do oleju ok. może być do silnika i przekładni taki sam, strona "motul Lube Advisior", wylew najniższą śrubą a wlew dokładnie nie pamiętam, jak nie znajdziesz do jutra zrobie fotke i Ci pokaże.

 

20170315_213632[1].jpg

Odnośnik do komentarza
  • 0

Dzięki bardzo. Tylko o co chodzi z tym olejem Mam zalany  Motul 5100 10W30 kolor etykiety zielony bo z jakimiś estrami jest a normalnie Motul 5100 ma inny kolor etykiety ( złoto-szary) Doczytałem tu strona 90-93  http://www.honda-montesa.es/manuales/FES125_150_07.pdf   że chyba zalałem złym bo ten co mam aktualnie w silniku poprzez zawartość estrów wpływa na zmniejszanie zużycia paliwa a taki do S-Winga jest zły. Proszę mnie poprawić jak się mylę bo do przetłumaczenia strony wykorzystałem translatora google a tam wszystkiego dokładnie nie tłumaczy:(

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ok dzięki.

Temat z olejem już ogarnięty. A powiedzcie mi czy to normalne że honda rusza z miejsca  dopiero w okolicach 5000 obrotów? Fakt że moja waga to 98kg

Odnośnik do komentarza
  • 0

No i w końcu jest pogoda i pierwsze 150km zrobione. I jak to bywa kolejne problemy. Czy w s-wingu jest jakaś możliwość ustawienia zbieżności. W trakcie jazdy skuter jak puszczę kierownicę bez względu na prędkość ściąga w prawo. Raczej nie miał dzwona bo lakier jest oryginalny na całym moto a na plastikach są numery chyba od oznakowania więc wnioskuję że powinno być ok.. Jak wymieniałem olej zauważyłem że miał luźną jedną śrubę od mocowania zawieszenia więc ją po prostu dokręciłem ale tam chyba nie było żadnej możliwości regulacji więc nie wiem gdzie leży problem:(

Odnośnik do komentarza
  • 0

nierówno pracujące przednie lagi albo niestety krzywa rama. Może tylko przekoszony silnik na tulejach (wypracowane tuleje)

Odnośnik do komentarza
  • 0

Na lagach nie widać wycieków ani pocenia. Przebieg autentyczny 32000 możliwe żeby tuleje były już do wymiany?  A czy można coś zrobić jeśli rama jest krzywa - naprawia to ktoś jakie koszty? Można skrzywić ramę bez wypadku? Kurcze moto jest fajne i szkoda by było się go pozbywać.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Kurcze nie jutro sprawdzę faktycznie. Ale tego raczej bym nie obstawiał. Ściągania samej kierownicy nie wyczuwam raczej winny jest tył bądź rama. jak się mocno przemieszczę na fotelu (wychylę ) na lewo to jest lepiej. Jak siedzę normalnie to ściąga w prawo im wolniej tym szybciej ściąga. Przez 6 lat jeździłem enduro i choć lagi były trochę krzywe to się z czasem do skrzywionej kierownicy przyzwyczaiłem ale nie ściągało a teraz jest inaczej i na dłuższej trasie faktycznie jest to męczące. dzisiaj zrobiłem kolejne 50 po trasie i faktycznie nie jest fajnie. Niby 100km/h  idzie bez problemu ale jakoś tak  nie stabilnie. Na mokrym nie zaryzykuje 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ciśnienie zmierzone przód 1,75 tył 0,8 fakt mało bo powinno być 2-2,5 ale czy to może być problemem. Raczej nie wpływa to na ściąganie wyłącznie w prawo:wacko:

Odnośnik do komentarza
  • 0

tu nie ma problemu z ciśnieniem innym w prawym czy lewym kole i wtedy ściąga. Jeżeli na prostej drodze motor nie jedzie prosto to coś ma krzywo lub jest krzywy - tak po prostu.

Oprócz złego obsadzenia opony na feldze to drugą opcją jest rama w tym tuleje zawieszenia silnika.. może się zużyły z którejś strony i jest tam luz

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ciśnienie jednak w dużym stopniu wpływało na odczucie ściągania bo okazało się że jest go w oponach znacznie mniej niż pisałem wcześniej i po dopompowaniu jest znacznie lepiej a przy okazji myślę że chyba wpadłem już na trop mojego kłopotu.na przedniej feldze znalazłem odkształcenie które wskazuje na jakąś małą przypadkową przygodę z dziurą w jezdni i wygląda na to że pewnie któraś laga trochę oberwała ale sprawdzę to już na spokojnie.

Mam kolejne pytanie odnośnie prędkości max. moja Honda bez względu na to czy jadę sam czy w dwie osoby nawet z górki z wiatrem w plecy czy odwrotnie wyciąga 105km/h przy ok 10000 obr/min. Czy w tym moto jest jakaś elektroniczna blokada ograniczająca prędkość? 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...